Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justin Henin: 't is gebeurd.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

    Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
    Ze heeft natuurlijk niet de boobs van Kim, maar daarom moet je haar nog niet Justin noemen.
    Juist, mijn fout
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #47
      Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      ..........

      Het fijne is dat het zo tof is we als ergens goed in zijn en kunnen meedraaien
      (ik denk aan het veldrijden bijv.)
      of bij kunstschaatsen!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #48
        Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

        Bedankt Justine; ik was fan! Al de rest hoeft niet gezegd noch geschreven. Laten we nu nog eventjes supporteren voor Kim want dan zal het voor de "belgische" tennisliefhebbers wat minder zijn, vrees ik.

        Comment


        • #49
          Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

          Oorspronkelijk geplaatst door huysttem Bekijk bericht
          Bedankt Justine; Laten we nu nog eventjes supporteren voor Kim.
          vind ik ook.

          hoe ist trouwens met de kleine? (nieuwe aanwinst).
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #50
            Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            't Zal nog een tijdje duren eer we nog zo'n talent gaan tegen komen hier.
            wat dacht je van jullie jeugd?
            staat toch mooi in Australie in Finale single en in de dubbel Finale( met een Nederlander).
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #51
              Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

              Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
              Justine was technisch quasi de perfectie, spijtig van dat frêle lijfje.
              Mocht die uit Vlaanderse polders gewrochten zijn...was er niet veel tegen te beginnen, mijn gedacht.
              Voor mij was het ' la môme Justine' een beetje zoals Piaf...hoe ze daar op het terrein stond tegen al die reuzinnen, zo frêle maar met een vuur in haar ogen, man, man, man
              Ik beoordeel haar enkel op tennisgebied, met de rest heb ik geen zaken.
              Anderen misschien wel, maar die zullen daar waarschijnlijk bevoegd toe zijn...
              Justine, je hebt mij menig uur kunnen boeien met jouw goddelijk tennis.
              Hiervoor blijf ik je eeuwig dankbaar.
              Miel
              Hear, hear.
              Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.
              Op karakter en technisch kunnen zoveel fysiek sterkere tegenstandsters in het zand doen bijten.
              Juist haar kleine gestalte heeft haar gedwongen om een ander soort tennis te spelen.
              Voor mij staat ze in het rijtje van Hingis en Graff (misschien wel een trede lager dan deze laatste).
              De grote McEnroe (toch ook een geweldige stylist) werd er helemaal lyrisch van.
              Ik denk dat de meesten nog niet hoe beseffen wat ze allemaal gepresteerd heeft in relatief korte tijd.
              Het is een beetje als met Merckx, het respect voor haar zal wel nog groeien met het verstrijken der jaren.
              Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

              Comment


              • #52
                Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                wat dacht je van jullie jeugd?
                staat toch mooi in Australie in Finale single en in de dubbel Finale( met een Nederlander).
                grt,bouk.
                Dat is net wat ik zei, een bijkomend nadeel wanneer Justin en Kim (al dan niet gedwongen door omstandigheden) stoppen, ik had liever gehad dat ze nog een paar jaar kon groeien zonder al te veel media-aandacht (het gaat hier vooral over het "te veel"). Ook al zijn "oudere" tennisters dan misschien niet meer op het toppunt van hun carrière, ik denk dat ze nog altijd heel veel betekenen voor de volgende generatie...ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Nu komt zo weer een jong Belgisch meisje alleen dat haar weg moet zoeken...Flipkens en Wickmayer zijn zelf nu ook nog te geconcentreerd bezig en moeten ook nog wat zoeken (bij wijze van spreken, ze zitten zowat tussen justin/kim en Mestach in), terwijl ik me kan voorstellen dat een Kim de volgende generatie mee in haar kielzog neemt en een beetje mee de weg kan wijzen...niet dat ze er de hele tijd naast gaat staan, hé, ik hoop dat iedereen een beetje begrijpt wat ik bedoel.
                Kim zelf heeft dat trouwens meermaals aangegeven dat ze zich het lot van de nieuwkomers aantrok.
                Nuja, Kim is er nu ook nog, maar voor hoelang....

                En men moet niet altijd doen of Justin geen respect krijgt.
                Excuseer, maar dat soort uitspraken komt dan meestal van mensen die enkel de story en dag allemaal lezen en geen tenniswedstrijd bekijken.
                Maar op gebied van tennis heb ik er nog maar weinig het talent van Justin weten ontkennen of onderschatten.
                Ik draai het net om, de minder symphatieke dingen over haar die men destijds soms in tijdschriften of kranten las, dat zijn allemaal vluchtige dingen...dingen die intussen vergeten zijn en plaats hebben gemaakt voor de nieuwe eendagsroddel over een druggebruikende wielrenner of welk pakje friet door een politicus gesmaakt kan worden (het blijft niet leuk voor haar op het moment zelf natuurlijk).
                Wat voor eeuwig en altijd zal blijven gezegd worden, is dat Justin een uitzonderlijk talent was...op wereldniveau.
                Laten we ons daarop concentreren ipv zeuren over die enkelingen die het meer over roddels hebben dan over tennis.
                Last edited by Tink; 28 januari 2011, 13:08.

                Comment

                Working...
                X