Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justin Henin: 't is gebeurd.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

    Onze groep-sporten zouden wat meer moeten kunnen betekenen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

      Ik zou zeggen: Bravo, Justine. U heeft me menig schoon uurtje bezorgd met uw spel, uw
      vechtersmentaliteit, uw zegedrift, uw balkunsten. Dat is waar het in de sport om gaat.
      Nogmaals bedankt.
      Moge u verder van het leven genieten. U heeft alles netjes bij elkaar gemept, en dus
      dubbel en dik verdiend.
      In vele landen zou u een echte heldin zijn. Hier, in Brugge, heb ik ze nog in groep staan
      weten applaudisseren omdat u een wedstrijd verloor. Die vuile kleine Walin. Alles wat ik
      kon doen was beschaamd zijn in hun plaats.
      Ach ja, laat ze maar praten, roddelen, zeveren. Ik bewaar warme herinneringen aan u,
      en met mij nog een handjevol mensen, meestal buitenlanders, meestal tenniskenners.
      Maar goed, 't zal lang wachten zijn op nog eens zo'n talent. Maar dat beseffen ze niet.
      Dat interesseert ze ook niet.
      En laten we nu samen voor Kim supporteren. Eindelijk eens beseffen hoe zeldzaam het
      is, dergelijke talenten in een zakdoekgroot landje. Laten we ze eindelijk eens waard
      zijn.
      Adieu Justine, bedankt voor alles. Het gaat u goed.

      Comment


      • #18
        Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        't Is jammer voor de sport en jammer voor ons.

        Kim woont NIET in Monaco Willy en Kim gunt haar supporters af en toe iets.
        Van Justine moet ik nog mijn eerste stukje taart krijgen...
        Justine heeft ook veeeeeel geld
        Haar ex rijdt nog rond met een dure Italiaanse auto.

        Misschien weet je het niet maar Kim heeft een probleempje met praten...
        daarom dat ze zo snel praat en er minder kans is dat ze struikelt tijdens het praten.
        Kim houdt zich af en toe ook bezig met een goed doel en dat heb ik nooit gezien
        bij Justine (kan ik bewijzen met een filmpje).
        Justine is een echte Belgische daarom deed ze mee aan de Olympische Spelen en dat
        vond ze zeer belangrijk; net zoals Axel Merckx.

        Misschien zou het goed zijn indien alle moeders thuis bleven en zich meer
        met de kinderen zouden bezig houden?
        Als goede doelen zich beperken tot aan jouw taart geven heb je volkomen gelijk.
        Indien je een beetje de laatste jaren de pers (da's iets ruimer dan de website van BD )
        gevolgd had zou je weten dat Justine zwaar geenageerd is bij kinderen met kanker en dat ze zelf een stiching heeft hieromtrent.
        Verder ter info, ik zou echt niet weten of Juju een Mac heeft of niet dus dit is geen mac pc discutie.
        Oei nu ben ik weer onbeleefd geweest en betweterio, zou deze post nu ook verdwijnen in het niets?

        Comment


        • #19
          Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

          Ze leeft nog he

          Li Na is eerste finaliste....
          Plezante dame.

          Subiet Kim tegen Zvonareva.
          Ik hoop dat Kim wat uitgerust is.
          Gisteren was het een rare wedstrijd.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

            Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
            Als goede doelen zich beperken tot aan jouw taart geven heb je volkomen gelijk.
            Indien je een beetje de laatste jaren de pers (da's iets ruimer dan de website van BD )
            gevolgd had zou je weten dat Justine zwaar geëngageerd is bij kinderen met kanker en dat ze zelf een stichting heeft hieromtrent.
            Verder ter info, ik zou echt niet weten of Juju een Mac heeft of niet dus dit is geen mac pc discussie.
            Oei nu ben ik weer onbeleefd geweest en betweterio, zou deze post nu ook verdwijnen in het niets?
            Klopt > Justine For Kids.
            Heb ik nooit iets van geweten maar het is snel terug te vinden via het internet.
            Kim doet iets met SOS Kinderdorpen.
            Last edited by theokus; 27 januari 2011, 05:55.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              .........

              Li Na is eerste finaliste....
              Plezante dame.
              tegen Kim.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                tegen Kim.
                grt,bouk.
                Yep. Ze was vandaag een stuk beter dan gisteren.
                Ze heeft wel medicatie moeten nemen tegen de pijn in haar been....

                Speciaal voor Pol nu: 't waren pillen van een apotheker, die met een Porche rijdt, uit La Roche.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #23
                  Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Yep. Ze was vandaag een stuk beter dan gisteren.
                  Ze heeft wel medicatie moeten nemen tegen de pijn in haar been....

                  Speciaal voor Pol nu: 't waren pillen van een apotheker, die met een Porche rijdt, uit La Roche.
                  Nee Theo hij "staat" ook in de Bimmerstal met een ///M3-paard.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #24
                    Chauvinisme mag, en moet zelfs.
                    Extreem is een begrip zonder enige betekenis op zich. Als ik mezelf bestempel als extreem, dan weet niemand hier iets meer over mij. Ik kan ik extreem links of rechts zijn, ik kan extreem gul of gierig zijn, etc.

                    Nu on topic: het is jammer voor de sport, en jammer voor BELGIË een groot tennister armer te zijn.
                    Het is voor Justine vooral jammer om op deze manier een punt achter haar carriere te moeten zetten ipv in schoonheid te kunnen afscheid nemen.

                    Of men beter of slechter is door publiekelijk goede doelen te steunen is twijfelachtig. Dat heeft niks te maken met rijk of minder rijk zijn. Iedereen doet nog altijd met z'n geld wat ie zelf wil. Iedereen hier kan hetzelfde percentage van zijn/haar inkomen afstaan aan een goed doel.

                    Wat hun verder privé betreft, ik denk niet dat iemand hier dicht genoeg bij Justine of Kim staat om uit persoonlijke ervaring iets te kunnen zeggen over hun privé leven. Ook niet als je een tennissende apotheker kent (die blijkbaar meer nuveau zou hebben als anderen omdat ie apotheker is). Dus of Kim al dan niet genoeg quality time met haar dochter doorbrengt... niemand kan daar over oordelen. Dus gelieve dat ook niet te doen. Hoe was dat ook weer? Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet?

                    mvg,
                    Bart
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                    Comment


                    • #25
                      Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                      Chauvinisme mag, en moet zelfs.
                      Hoe was dat ook weer? Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet?
                      dacht andersom?
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #26
                        Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                        Ze was goed, is het waarschijnlijk nog, maar de elleboog speelt haar parten... Jammer, maar zo is het leven.
                        Ik heb 't er nooit zo erg voor gehad, maar om ze nu te gaan afbreken... da's een beetje flauw.
                        Belgen zijn toch echte losers??? Hebben ze goede sporters, doen ze er alles aan om het slechte er in te vinden... Een beetje chauvinisme af en toe zou geen kwaad kunnen vind ik. Maar neen, hier zit men gewoon te wachten tot men een sporter kan (af)breken.
                        Heeft dat te maken met jaloezie of wat dan ook, ik weet het niet, maar ik vind zoiets eigenlijk gewoon niet kunnen. EN ja, ze zullen wel geld hebben. En dan???
                        zie je... ik kan het ook met je eens zijn
                        5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

                        Comment


                        • #27
                          @ exeter: dat wist ik al wel

                          Oh, en wie van zichzelf en/of zijn vriendenkring vindt van een beter niveau te zijn als anderen, die bewijst daar al het tegendeel mee (zeker als beroep en geld de maatstaven zijn).

                          PS: wie het onkruid van een ander wiedt... is een werkmens (en die laatse zijn blijkbaar van beduidend lager niveau als pakweg een apotheker )
                          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                          Comment


                          • #28
                            Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                            't is natuurlijk spijtig dat ze gedwongen is om op die manier te stoppen. technisch zonder twijfel de meest begaafde van haar generatie en als ik het zo zie, ook van de generatie die na haar komt.
                            een verademing in het 'powertennis' bij de vrouwen sinds de opkomst van de Williams zusjes.
                            aan allen die geroepen zijn om op haar af te geven. 7 grands slams, Olympisch goud en 2 masters titels !!! en dan zwijg ik nog over al haar overwinningen in andere WTA tornooien. En U ??
                            we kunnen nu al spreken van de beste Belgische tennister ooit, want geloof me vrij, de tijd dat we twee toppers als Kim en Justine hebben komt NOOIT terug. Dit was een uniek decennium voor de Belgische tennissport, dus hoop ik dat iedereen er met volle teugen van genoten heeft, want het is onherroepelijk voruber en vorbei.
                            Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                            Comment


                            • #29
                              Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                              Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                              ........... dus hoop ik dat iedereen er met volle teugen van genoten heeft, want het is onherroepelijk voruber en vorbei.
                              Hallo....Kim speelt nog steeds hoor en zit in de Finale.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #30
                                Re: Justin Henin: 't is gebeurd.

                                Inderdaad, zeker tot op heden en ook volgens mij ook het beste Belgische tennistalent ooit gekend.
                                En als John Mac Enroe het ook beaamt zal het wel zo zijn zeker.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X