Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hobby's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Hobby's

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
    Ik speel nog niet in een band, ben nog niet zo lang bezig met bas.
    We zijn nu al wel aan het jammen met paar vrienden dus binnekort zit er wel iets aan te komen...

Ik ga je groepje zeker in het oog houden, ik zet zelf ook al eens een show op

Y.
    Bedankt
    Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Comment

Heb het nooit op BD willen zetten wegens te veel controverse
      Ondertussen weet ongeveer iedereen het hier, dus ja de jacht.
      Dit jaar met de moto toch een 6000 km 'gebold'. Volgend jaar zullen het er een pak meer worden, heb de microbe terug goed te pakken... Extended midlive crisis?
      Volgend jaar ga ik ook terug wat meer duiken, beter dan yoga volgens mij. De rust, de gewichtloosheid ( indien goed geëquillibreerd), plus de schoonheid van de onderwaterwereld.... Ben er meer aan verslaafd dan ik dacht... indien het deze richting blijft uitgaan denk ik dat ze me in mijn rolstoel tot aan het water mogen 'bollen' en dan simpel afkappen...
      Mil
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Paardrijden. Meer specifiek dressuur, althans een poging tot. Heb vroeger gesprongen en reining gedaan. Ook 'n tijdje gemend maar dat was absoluut m'n ding niet.

Verder teken ik veel, vooral digitaal. Heb lange tijd fotomanips gemaakt maar ben ik momenteel wat beu.
        Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
        Mijn foto's van paarden vind je hier

Comment

koken , golf , zwemmen , computer ( alle tutorials leren over adobe, programming, websites maken, brochures maken enzov.) lezen, smartphone hacken, talen leren, photografie en daarom heb ik tijd te kort.

Comment

Zal mijn hobby's ook eens uit de doeken doen:

-> Thai boks & MMA: (recreatief, train regelmatig, maar geen competitie).
            -> Motorijden (momenteel enkel in het binnenland en plezierritje (zijn goed voor 14.000km opt jaar ), maar wil toch paar motorvakanties doen).
            -> Muziek (gitaar spelen, piano, mondharmonica,...)
            -> fietsen, tochtjes met de papa meerijden (gebeurd niet zoveel meer als ik zelf zou willen).
            -> kga ook graag wandelen, liefst met hond erbij (enkel de hond mankeer doordat huurbaas het niet toelaat).
            -> auto meetings, (meestal met de schoonbroer mee naar de Amerikaanse meetings en dergelijke).

eigenlijk iets te veel hobby's om alles te combineren
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Vroeger veel Kyokushinkai karate ,Taekwondo.
              Tegenwoordig wegens ouder en opgelopen kwetsuren alleen nog joggen en turnen.
              En de fotografie natuurlijk.
              Bij deze stel ik mij de vraag hoe in godsnaam sommigen hier het geflikt krijgen:een full-time job,een trits kinderen,een eigen huis,elke dag uren op het BD forum,foto's maken en bewerken,tonen op BD,daar nog wat over lullen,en er dan nog een trits andere hobbys op nahouden.
              Kunnen zij zich ontdubbelen zoals Carlos Castaneda beschreef in reis naar Ixtlan? ( sorry nee dat is voor dat draadje over parapsychologie )

Walter
              D850

Comment

Naast concert- en macrofotografie zijn mijn hobby's :

- naar concerten gaan (ook zonder kodakske)
                - in de natuur op zoek gaan naar goeie onderwerpen voor foto's te maken
                - met de asielhonden gaan wandelen (1x per week)
                - pinten pakken met de maten
                - hondenexpo's bezoeken
                - treinexpo's bezoeken
                - veggie koken en kooklessen volgen
                - af en toe een aktie van Gaia, Eva en Biteback meedoen (oa tegen de jacht , bont, kattenjacht, foie gras...)
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Rare jongens, die Belgen
                  Men zou verwachten dat er hier op BD toch een aantal gasten zitten die dier- en dus ook mensvriendelijk zijn, gezien hun standpunt tov de jacht.
                  Nu zie ik er hier al twee die, op geregelde tijdstippen, hun medemens 'goed wa mot geven' of gegeven hebben...
                  D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                    Rare jongens, die Belgen
                    Men zou verwachten dat er hier op BD toch een aantal gasten zitten die dier- en dus ook mensvriendelijk zijn, gezien hun standpunt tov de jacht.
                    Nu zie ik er hier al twee die, op geregelde tijdstippen, hun medemens 'goed wa mot geven' of gegeven hebben...
                    Haha, I didn't see that one coming ;-)
                    Goed wa mot, maar nen eerlijke strijd he ;-)

hehe btw toch al paar keer moto rijden zien passeren als hobby, toch keer een belgium digital rit doen?
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                      Haha, I didn't see that one coming ;-)
                      Goed wa mot, maar nen eerlijke strijd he ;-)

hehe btw toch al paar keer moto rijden zien passeren als hobby, toch keer een belgium digital rit doen?
                      Ben ik altijd voor te vinden. In het voorjaar misschien eens een topic op chitchat plaatsen?
                      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Ik zet een reminder in mijn agenda hier,
                        dan gooien we keertje iets samen ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          Ik zet een reminder in mijn agenda hier,
                          dan gooien we keertje iets samen ;-)
                          Ok, ik zal mijn superposé meebrengen
                          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                            Rare jongens, die Belgen

Ook wel mot gekregen hoor

Walter
                            D850

Comment

Goede namiddag,

Hier naast fofografie ook sterrenkunde en dan met name, hoe raad je het, astrofotgrafie. verder ook regelmatig eens gaan fietsen en op de computer EVE online spelen.

Wouter.
                              Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                                Vroeger veel Kyokushinkai karate ,Taekwondo.
                                Tegenwoordig wegens ouder en opgelopen kwetsuren alleen nog joggen en turnen.
                                Walter, misschien kan jij me een tip geven in dit draadje?
                                Bij voorbaat dank.

Comment

Working...
                                X