Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hobby's
Collapse
X
-
-
Re: Hobby's
Heb het nooit op BD willen zetten wegens te veel controverse
Ondertussen weet ongeveer iedereen het hier, dus ja de jacht.
Dit jaar met de moto toch een 6000 km 'gebold'. Volgend jaar zullen het er een pak meer worden, heb de microbe terug goed te pakken... Extended midlive crisis?
Volgend jaar ga ik ook terug wat meer duiken, beter dan yoga volgens mij. De rust, de gewichtloosheid ( indien goed geëquillibreerd), plus de schoonheid van de onderwaterwereld.... Ben er meer aan verslaafd dan ik dacht... indien het deze richting blijft uitgaan denk ik dat ze me in mijn rolstoel tot aan het water mogen 'bollen' en dan simpel afkappen...
MilD90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Paardrijden. Meer specifiek dressuur, althans een poging tot. Heb vroeger gesprongen en reining gedaan. Ook 'n tijdje gemend maar dat was absoluut m'n ding niet.
Verder teken ik veel, vooral digitaal. Heb lange tijd fotomanips gemaakt maar ben ik momenteel wat beu.
Comment
-
Zal mijn hobby's ook eens uit de doeken doen:
-> Thai boks & MMA: (recreatief, train regelmatig, maar geen competitie).
-> Motorijden (momenteel enkel in het binnenland en plezierritje (zijn goed voor 14.000km opt jaar ), maar wil toch paar motorvakanties doen).
-> Muziek (gitaar spelen, piano, mondharmonica,...)
-> fietsen, tochtjes met de papa meerijden (gebeurd niet zoveel meer als ik zelf zou willen).
-> kga ook graag wandelen, liefst met hond erbij (enkel de hond mankeer doordat huurbaas het niet toelaat).
-> auto meetings, (meestal met de schoonbroer mee naar de Amerikaanse meetings en dergelijke).
eigenlijk iets te veel hobby's om alles te combinerenIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Vroeger veel Kyokushinkai karate ,Taekwondo.
Tegenwoordig wegens ouder en opgelopen kwetsuren alleen nog joggen en turnen.
En de fotografie natuurlijk.
Bij deze stel ik mij de vraag hoe in godsnaam sommigen hier het geflikt krijgen:een full-time job,een trits kinderen,een eigen huis,elke dag uren op het BD forum,foto's maken en bewerken,tonen op BD,daar nog wat over lullen,en er dan nog een trits andere hobbys op nahouden.
Kunnen zij zich ontdubbelen zoals Carlos Castaneda beschreef in reis naar Ixtlan? ( sorry nee dat is voor dat draadje over parapsychologie )
WalterD850
Comment
-
-
Naast concert- en macrofotografie zijn mijn hobby's :
- naar concerten gaan (ook zonder kodakske)
- in de natuur op zoek gaan naar goeie onderwerpen voor foto's te maken
- met de asielhonden gaan wandelen (1x per week)
- pinten pakken met de maten
- hondenexpo's bezoeken
- treinexpo's bezoeken
- veggie koken en kooklessen volgen
- af en toe een aktie van Gaia, Eva en Biteback meedoen (oa tegen de jacht , bont, kattenjacht, foie gras...)Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Rare jongens, die Belgen
Men zou verwachten dat er hier op BD toch een aantal gasten zitten die dier- en dus ook mensvriendelijk zijn, gezien hun standpunt tov de jacht.
Nu zie ik er hier al twee die, op geregelde tijdstippen, hun medemens 'goed wa mot geven' of gegeven hebben...D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtRare jongens, die Belgen
Men zou verwachten dat er hier op BD toch een aantal gasten zitten die dier- en dus ook mensvriendelijk zijn, gezien hun standpunt tov de jacht.
Nu zie ik er hier al twee die, op geregelde tijdstippen, hun medemens 'goed wa mot geven' of gegeven hebben...
Goed wa mot, maar nen eerlijke strijd he ;-)
hehe btw toch al paar keer moto rijden zien passeren als hobby, toch keer een belgium digital rit doen?It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtHaha, I didn't see that one coming ;-)
Goed wa mot, maar nen eerlijke strijd he ;-)
hehe btw toch al paar keer moto rijden zien passeren als hobby, toch keer een belgium digital rit doen?D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtIk zet een reminder in mijn agenda hier,
dan gooien we keertje iets samen ;-)D90 - D70 - F80 + glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk berichtRare jongens, die Belgen
Nu zie ik er hier al twee die, op geregelde tijdstippen, hun medemens 'goed wa mot geven' of gegeven hebben...
Ook wel mot gekregen hoor
WalterD850
Comment
-
Goede namiddag,
Hier naast fofografie ook sterrenkunde en dan met name, hoe raad je het, astrofotgrafie. verder ook regelmatig eens gaan fietsen en op de computer EVE online spelen.
Wouter.Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtVroeger veel Kyokushinkai karate ,Taekwondo.
Tegenwoordig wegens ouder en opgelopen kwetsuren alleen nog joggen en turnen.
Bij voorbaat dank.
Comment
Comment