Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hobby's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hobby's

Te veel hobbies feitelijk (om stress van te krijgen!)

- Reizen (met de vrouw roadtrippen of met een kameraad rondtrekken met de tent)
    - Muziek (concertjes, concertfotografie, zelf beetje piano, ...)
    - Sport (joggen, snowboarden, ...)
    - Lego! (m.i. mooiste speelgoed ooit. Fervent verzamelaar van lego stad & lego treintjes van 1985 - 2000)
    - Film
    - Gezelschapspellen (kolonisten v catan, machiavelli, carcassonne,...)
    - Quizzen
    ...
    Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

Comment

Even dit topic heroprakelen (als dat is toegestaan?) omdat het toch een boeiende vraag is en alle nieuwkomers hier nog op kunnen reageren.
      Mijn hobbies:

Naast fotografie speel ik gitaar in een band (zo'n hardcoregroep als hier eerder werd aangegeven ). Na de examens zal ik hoogstwaarschijnlijk ook opnieuw World Of Warcraft kopen voor tijdens de dode momenten in de vakantie, reizen met de vriendin, en vooral heel passief zijn
      Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Comment

Ik ben sinds kort begonnen met MTB'en. En daar gaat momenteel zelfs een stuk meer tijd inzitten dan dan in mijn fotografie.

Ik moet nodig eens weer meer met de camera op pad maar om de ene of andere reden kan ik op 't moment 'de drive' totaal niet vinden
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
          Ik moet nodig eens weer meer met de camera op pad maar om de ene of andere reden kan ik op 't moment 'de drive' totaal niet vinden
          Hier is het ook al van ergens in april of begin vorige maand geleden dat ik nog eens een deftige foto heb genomen . Maar deze zomer ga ik naar Flying Legends en daar gaat mijn 'dicky ticker' (voor de 'Allo 'Allo-fans ) sneller van slaan .

Als ik die toestellen in actie zie en weet dat ik op het juiste moment heb afgedrukt en nadien kan genieten van de zelfgemaakte foto's ...
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Bier.

Op mijn 16-de begonnen met het genieten van speciaalbieren in Cafe Jan Primus in Utrecht.

Al 33 jaar trouw bezoeker van het grootste bokbierfestival te wereld (http://www.pint.nl/pint/bbf_geschiedenis.htm).

Lid van PINT (http://www.pint.nl/).

Minimaal 3 bierweekenden per jaar in mijn geliefde buurland Belgie.

Favorieten : Rochefort 8, Karmeliet, Gulden Draak, Kasteel bruin, Westvleteren 12.

Proost,

Jan
            Moet je zeker eens proberen: Boon Mariage Parfait Geuze, Lindemans Jonge Geuze en een Megablend (te verkrijgen in de betere bierhuizen in België of online op http://horal.be/welkom) en een Tournée Génerale (alleen in sommige Delhaizes) verder een café dat ik je dan zeker kan aanraden:

Delirium Café hartje Brussel, keuze genoeg 2004 biersoorten (www.deliriumcafe.be/)
            Moeder Lambic Fontainas (ook hartje brussel, 40-tal bieren op vat): http://www.moederlambic.eu/

als je ook van eten en Bier houdt: De Heeren Van Liedekercke (http://hierstroomthetbier.be/category/bierrestaurant/)
            Mijn Blog
            D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xJOMAx Bekijk bericht
              Naast fotografie speel ik gitaar in een band (zo'n hardcoregroep als hier eerder werd aangegeven ).
              Welke band?
              Aan mijn lijstje is intussen basgitaar toegevoegd

Yannick

Comment

Ik ben "getikt"
                Dwz, ik heb "iets" met horloges.
                Mechanisch, quartz, stemvork, noem maar op.

Hier mijn LED-jes:

Soms verkoop ik wat, maar dan meestal om nieuw speelgoed te kopen.

”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

Comment

piano (momenteel wel op een erg laag pitje) fotografie (model) wat ik ook aan het afbouwen ben, kan hiervoor de drive niet meer zo goed vinden , veel te omslachtig allemaal, op dit ogenblik is het zelfs geen "hobby" meer maar een stresboel...denk de camera aan de haak te hangen (zeker tijdelijk dan toch....)

heb enorm zin in een nieuwe hobby, namelijk motorrijden, uitstapjes doen alleen en in groepsverband lijkt me echt wel wat, maar dan eerder op een motorscooter of zo , dus echt touren mooie plaatsen bezoeken , geen snelheidsduiveltje spelen....
                  alleen 1 probleem....ik heb geen motor en ben de markt momenteel wat aan het verkennen om er eentje aan te schaffen...op dit moment staat de honda silverwing op nr 1 .....
                  http://www.jvs-photography.be/

Comment

Mmh, dat klinkt verdacht als een midlifecrisis ...
                    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

• Re: Hobby's

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                      Welke band?
                      Aan mijn lijstje is intussen basgitaar toegevoegd

Yannick
                      Zijn nu bezig met een nieuwe op te richten. Eerste lied komt er binnenkort aan, samen met de Facebookgroep . De band heet Take No Prisoners.

Jij?
                      Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                        heb enorm zin in een nieuwe hobby, namelijk motorrijden,
                        uitstapjes doen alleen en in groepsverband lijkt me echt wel wat, maar dan eerder op
                        een motorscooter of zo,dus echt touren mooie plaatsen bezoeken , geen snelheidsduivel
                        spelen.... alleen 1 probleem....ik heb geen motor en ben de markt momenteel wat aan
                        het verkennen om er eentje aan te schaffen...op dit moment staat de honda silverwing op nr 1 .....
                        Is inderdaad een fijne machine, die Honda S. Denk dat er zelfs de Brugse flikken mee
                        rondrijden. Dus je bent alvast in goed gezelschap. Maar waarom combineer je de twee
                        niet?
                        Scooter rijden samen met fotografie.
                        Dat gaat heel goed samen. Je komt op veel plaatsen, al dan niet nieuw. Je zet je scoo-
                        ter aan de kant en trekt er een paar uur met de camera op uit. Is het te slecht weer om
                        er met de scooter op uit te trekken, dan bewerk je je foto's. En zo blijf je aan de gang.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                          Mmh, dat klinkt verdacht als een midlifecrisis ...
                          zou kunnen , geen idee ,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xJOMAx Bekijk bericht
                            Zijn nu bezig met een nieuwe op te richten. Eerste lied komt er binnenkort aan, samen met de Facebookgroep . De band heet Take No Prisoners.

Jij?
                            Ik speel nog niet in een band, ben nog niet zo lang bezig met bas.
                            We zijn nu al wel aan het jammen met paar vrienden dus binnekort zit er wel iets aan te komen...

Ik ga je groepje zeker in het oog houden, ik zet zelf ook al eens een show op

Y.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              ......... Is het te slecht weer om
                              er met de scooter op uit te trekken...
                              is het ook vaak te slecht om te fotograferen.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                                Is inderdaad een fijne machine, die Honda S. Denk dat er zelfs de Brugse flikken mee
                                rondrijden. Dus je bent alvast in goed gezelschap. Maar waarom combineer je de twee
                                niet?
                                Scooter rijden samen met fotografie.
                                Dat gaat heel goed samen. Je komt op veel plaatsen, al dan niet nieuw. Je zet je scoo-
                                ter aan de kant en trekt er een paar uur met de camera op uit. Is het te slecht weer om
                                er met de scooter op uit te trekken, dan bewerk je je foto's. En zo blijf je aan de gang.
                                de twee combineren zal ik wel doen uiteraard maar het is modellenfotografie waar ik een beetje genoeg van begin te krijgen door al het gedoe erond....
                                met landschapjes , macro enz....heb ik nooit wat gehad, op de een of de andere manier lijkt me dat niet echt te boeien, dieren dan weer wel (geen wildlife maar parken en zo)

ik denk ook dat die honda s een goed dingske is, al zie je ze niet veel rondtouren ...het is meteen ook de goedkoopste 400 die ik zag (suzuki, yamaha) en ik dacht niet dat honda perse zo een brol was , heb altijd geweten dat die wel goede machines bouwden dus ik denk dat het die gaat worden.....

Comment

Working...
                                X