Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
shotokan karate , lezen , film , motorrijden ,culinair genieten , reizen en proberen van alles op de hoogte te blijven.....
Lijkt me meer op een full time bezigheid dan op iets dat een hobby genoemd kan worden.
Maar zolang je je amuseert, heb ik er uiteraard geen enkel probleem mee.
Lijkt me meer op een full time bezigheid dan op iets dat een hobby genoemd kan worden.
Maar zolang je je amuseert, heb ik er uiteraard geen enkel probleem mee.
karate ( 4,5 u / 14d ) , lezen ( 5-10 boeken / jaar , veel beroepslitteratuur ) , film ( de mooiste recente , indien mogelijk ) , motorrijden ( 3 à 4000 km / jaar ) , reizen ( 2x jaar ) , culinair genieten ( zodra het past )....
aquarium nog vergeten...ik vertaal hobby's in de dingen die ik graag doe naast werk en gezin...
Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.
hier gaming (ps3: gta en als de prijs wat gezakt is de nieuwe van gran turismo
en op pc af en toe eens settlers, rollercoaster tycoon,...
allemaal "lichte" spelletjes, want ik ben niet in het bezit van een gaming monster.
regelmatig gaan poolen, al bak ik er niet veel van
en ik bekijk ook regelmatig een dvd'tje, uit mijn bescheiden collectie 328 stuks tot nu toe. op al die tijd nog maar 6 films dubbel gekocht / gekregen dus dat valt nog goed mee
vroeger heb ik ook nog met de moto gereden: op mijn 18e verjaardag een honda cb250 gekocht, maar hier reed ik niet graag mee, dus heb ik deze 14dagen later verkocht en dan een suzuki gn250 gekocht, die is op mijn 19e kapot gedraaid (klep in de cylinder gevallen)
een paar dagen later een honda cmx250 rebel gekocht.
op mijn 20e dan een suzuki gsxr 750, want ik mocht eindelijk met een moto van meer dan 25kw rijden
deze op mijn 24 terug verkocht wegens geen tijd meer en een te zware pols
nu begint het in elk geval terug te kriebelen, maar als ik terug 1 koop zal het ofwel een chopper ofwel een monobike worden.
verder nog wat zitten surfen op het net, en proberen om met paintshop overweg te raken
Judo, net gestopt (na 11 jaar) met scouts, vorig jaar ook gestopt na jaren dwarsfluit. Gewoon omdat het wat te druk werd. Vorig jaar heb ik ook een paar duiklessen meegedaan, maar daar kroop helaas ook te veel tijd en vooral geld in (aangezien ik het als toen 16-jarige helemaal zelf moest betalen...).
Ik wil gewoon te veel doen in m'n leven
In de zomer MTB en in de winter op de baan fietsen, eigenlijk op jaagpaden langs 'twater. Met de huidige sneeuw lukt dit niet op een deftige manier en si het lopen en wandelen.
sinds ongeveer 1 jaar boogschieten ( recurve)
gamen tegen men vrouwtje op onze ps3
moto rijden samen met men vrouwtje, ik op men cbr 900 , zij op haar hornet 600
gezellig op de zetel een goe filmpke zien
surfen op het www
sinds ongeveer 1 jaar boogschieten ( recurve)
gamen tegen men vrouwtje op onze ps3
moto rijden samen met men vrouwtje, ik op men cbr 900 , zij op haar hornet 600
gezellig op de zetel een goe filmpke zien
surfen op het www
vrouwtje leest mee zeker?
toch leuk om te lezen.
grt,bouk.
Comment