Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterbanden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Winterbanden

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Misschien wel, maar is een koudegolf dan een VW met de airco aan ?
    Waar zit die "like"-knop?
    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

    Comment


    • Re: Winterbanden

      Dit topic koelt wel erg snel af bij deze ongewoon hoge wintertemperaturen

      Comment


      • Re: Winterbanden

        en op naar de 100.000.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Winterbanden

          Dat is nog lang hoor, maar toch.
          Kijk, lap dit is er toch weer al eentje bij .

          Comment


          • Re: Winterbanden

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Dat is nog lang hoor, maar toch.
            Kijk, lap dit is er toch weer al eentje bij .
            bedoel bekeken.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Winterbanden

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              bedoel bekeken.
              grt,bouk.

              Ach zo, dat bedoelde je.
              Och een centimetertje sneeuw en op een paar uur zitten we over de 100.000 bouk .

              Comment


              • Re: Winterbanden

                Iets over winterbanden bij herfsttemperaturen :http://www.hln.be/hln/nl/10456/Goody...entrales.dhtml
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • Re: Winterbanden

                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  Dit topic koelt wel erg snel af bij deze ongewoon hoge wintertemperaturen
                  Niet té snel juichen en voorbarig reageren, we gaan ze nog nodig hebben hoor...
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • Re: Winterbanden

                    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    Iets over winterbanden bij herfsttemperaturen :http://www.hln.be/hln/nl/10456/Goody...entrales.dhtml
                    Nog steeds die ingebakken "trend" bij ongelovigen over winterbanden. Je krijgt het er maar niet uit hé.
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Winterbanden

                      Er zijn er die met aureooltjes op hun velgen rijden. Op weg naar Engel-land.
                      D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                      Comment


                      • Re: Winterbanden

                        Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                        Er zijn er die met aureooltjes op hun velgen rijden. Op weg naar Engel-land.

                        Comment


                        • Re: Winterbanden

                          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                          Nog steeds die ingebakken "trend" bij ongelovigen over winterbanden. Je krijgt het er maar niet uit hé.
                          Dat artikel gaat niet over herfsttemperaturen? maar over een slechte verkoop??
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                          Comment


                          • Re: Winterbanden

                            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                            Dat artikel gaat niet over herfsttemperaturen? maar over een slechte verkoop??
                            Dit komt enkel omdat mensen winterbanden koppelen aan sneeuw en niet aan lage temperaturen.

                            Comment


                            • Re: Winterbanden

                              Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                              Dit komt enkel omdat mensen winterbanden koppelen aan sneeuw en niet aan lage temperaturen.
                              Dat geloof ik ook, dus aan de media om hier verandering in te brengen.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • Re: Winterbanden

                                Gisteren in de stromende regen eventjes rap naar Auchan gereden om de wijnvoorraad wat aan te vullen, en ik moet zeggen dat die winterbanden het ook heel goed doen op wegen die praktisch onder water staan (wat gisteren tijdens die alsmaar blijven durende stortbui het geval was).
                                Waar ik met mijn zomerbanden, die nochtans praktisch nieuw zijn nu en dan een klap voel wanneer ik aan hoge snelheid door plassen rij en dan op autowegen nogal rap snelheid minder tot zo'n 100 km/u, voelde ik gisteren niks en kon ik gewoon doorvlammen (mispak U niet aan het woord, ik hou me wel aan de wettelijk toegestane snelheid).
                                Winterbanden voeren dus blijkbaar ook véél beter het water af dan zomerbanden. Sneeuwt het niet, het regent toch regelmatig, en dan zijn ze tóch nog voor iets goed tijdens deze te milde winter, of is het nu te koude lente ?

                                Comment

                                Working...
                                X