Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Ik doe juist niets subtiel : ik zeg het nog altijd in dezelfde bewoordingen.
Zeg me eens waar ik "hard heb gekapt" op achterwielaandrijving ? Hard kappen is volgens mij : "zomerbanden gebruiken in winterse omstandigheden moet verboden worden" (hebben we hier toch al een paar keer gelezen). Dus naar analogie "achterwielaandrijving in winterse omstandigheden moet verboden worden"...
Kan je me ergens zeggen waar ik bovenstaande stelling (waar ik dus niet achter sta) of iets in die strekking zou gebruikt hebben ? Ik kap niet op achterwielaandrijving, ik zeg gewoon hoe het zit en wat ze je ook in gelijk welke slipcursus zullen vertellen : een achterwielaangedreven auto heeft "meer last" van overstuur, en zal bij gladde wegen dus verraderlijker rijden dan voorwielaandrijving (die meer last heeft van onderstuur).
Iemand met jou autokennis zou dat toch moeten weten ?
Het valt me wel op dat de meeste voorstanders van winterbanden hier ook met achteraandrijving rijden (jij, kirsten, ...), maar er zou geen verband zijn ???
Zij die er minder voordeel van zien, rijden blijkbaar eerder met voorwielaandrijving (oa mezelven dus).
Mijn zus rijdt met een recente polo (dus voorwielaandrijving) en met winterbanden (zit in haar leasingcontract). Heb haar vorig weekend (nadat ze vrijdag ook meer dan 2 uur in de file had gestaan) gevraagd of die winterbanden nu een groot verschil maken.
Haar antwoord : er zal wel een verschil zijn, maar ik heb het nog niet gevoeld...
Ik weet nog dat ze vorig jaar zelfs getwijfeld heeft of ze wel de moeite zou doen om die winterbanden te nemen. Het was zelf ondergetekende die haar gezegd dat ze dat MOEST doen... (ze rijdt namelijk een pak meer km. dan mezelven).
Weet je, je roept constant dat ik je posts niet lees...
maar jij doet hetzelfde...
ik rijd voornamelijk met mijn clio,
heb ik letterlijk gezegd,
ik heb letterlijk gezegd dat ik minder met de mercedes rijd.
maar daar lees je ook weer over...
jaja, maak het jezelf gemakkelijk,
en dan grof worden naar anderen toe...
je bent mijn held aan het worden ;-)
alleszins... alst hier nog lang gaat duren, zalt hier rap gedaan zijn...
gegroet.
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Weet je, je roept constant dat ik je posts niet lees...
maar jij doet hetzelfde...
ik rijd voornamelijk met mijn clio,
heb ik letterlijk gezegd,
ik heb letterlijk gezegd dat ik minder met de mercedes rijd.
maar daar lees je ook weer over...
jaja, maak het jezelf gemakkelijk,
en dan grof worden naar anderen toe...
je bent mijn held aan het worden ;-)
alleszins... alst hier nog lang gaat duren, zalt hier rap gedaan zijn...
gegroet.
Waar word ik grof naar anderen toe ? Ik maak het mezelf niet makkelijk : in al mijn posts heb ik nog niet afgeweken van mijn standpunt. Ik zeg gewoon wat ik er zelf over vind. En jij vindt dat de moeite om je daarover op te winden ??? Lees ook eens wat ik geschreven heb : Het valt me wel op dat de meeste voorstanders van winterbanden hier ook met achteraandrijving rijden Met nadruk dus op "OOK" !
Waar word ik grof naar anderen toe ? Ik maak het mezelf niet makkelijk : in al mijn posts heb ik nog niet afgeweken van mijn standpunt. Ik zeg gewoon wat ik er zelf over vind. En jij vindt dat de moeite om je daarover op te winden ??? Lees ook eens wat ik geschreven heb : Het valt me wel op dat de meeste voorstanders van winterbanden hier ook met achteraandrijving rijden Met nadruk dus op "OOK" !
Mes excuses voor het grof worden, was inderdaad jij niet...
Ja ik vind het de moeite.
net zoals jij het ook de moeite vind,
dus daar zijn we het ook al over eens.
al lag de nadruk nu nog op rwd...
't klopt niet ik rijd voornamelijk clio, voornamelijk fwd, deze winter... nog niet eens in de benz gezeten... dus deze winter heb ik OOK fwd gereden..
man man man
we gaan hier nog eeuwen kunnen doorgaan
Last edited by Koeno; 9 februari 2012, 08:48.
Reden: foute quotes zijn verwarrend....
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
man man... er zitten er hier enkele die beweren massa's rijervaring te hebben, beroepshalve kilometers maken naar eigen zeggen maar als ik zie wanneer en hoeveel die mannen hier komen zeveren dan vermoed ik dat ze die km's vooral met hun toetsenbord doen
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Mes excuses, het was JPV, maar die post is al aangepast blijkbaar...
Euh... ik heb niets aangepast... en ik heb mij nooit ingelaten in de discussie tussen jou en Polleke, dus snap ik niet wat ik hier mee te maken heb.
En het 'grof' worden was helaas ook iemand anders...
Euh... ik heb niets aangepast... en ik heb mij nooit ingelaten in de discussie tussen jou en Polleke, dus snap ik niet wat ik hier mee te maken heb.
En het 'grof' worden was helaas ook iemand anders...
Ik snap al waar mijn verwarring vandaan komt,
De quotes waren totaal messed up, (als je gaat kijken zie je wel wat ik bedoel )
daardoor foute conclusie getrokken...
Ik snap al waar mijn verwarring vandaan komt,
De quotes waren totaal messed up, (als je gaat kijken zie je wel wat ik bedoel )
daardoor foute conclusie getrokken...
Comment