Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft hier al de Coyote ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
    Heb vandaag en paar winkels gedaan om me nu ook eentje aan te schaffen en mini coyote V2 maar het mocht niet baten ,want zoals ataf en auto5 en de lokale gps winkel waar ze ook reklaam maken hebben er geen meer op stock ,en ze weten niet wanneer er terug kan geleverd worden door het succes van dit toestel .

Groetjes

ardesign
    Heb je hier al eens gekeken ? Weet niet of hij online of in de winkels nog beschikbaar is.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ik ben net ook trotse bezitter eindelijk van de mini coyote V2 ,heb hem juist kunnen afhalen in de winkel waar ik de bestelling had lopen ,heb drie weken moeten wachten ;

Nu is mijn vraagje want ik zie nergens waar je op het forum zelf van coyote kunt geraken iemand een url ervan aub .

Ik heb ook de code ingevuld voor de 4 maand gratis abo en direct ook bijsteld voor 1 jaar .

Kan nu ook de mini coyote op mijn motor gebruiken het pakket daarvoor is ook besteld

Groetjes
      Ardesign
      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Twee weken geleden...Coyote in het handschoenen kastje..flits...uil dat ik ben..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
          Ik ben net ook trotse bezitter eindelijk van de mini coyote V2 ,
          .../...
          Kan nu ook de mini coyote op mijn motor gebruiken het pakket daarvoor is ook besteld
          Waarom heb je dan niet direct de Coyote Moto gekocht?
          Kost iets duurder dan de gewone maar je hebt standaard 18 maand abo bij en alle accessoires voor de moto alsook een oortje en zo.
          Uiteindelijk kost die de prijs van de gewone V2 met een jaar abo erbij ... uw moto accessoires kosten dan niets.
          Welk pakket heb jij daar dan voor bijgekocht?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Hoi VerSeg

ik heb de deze kit bijgekocht coyote kit moto voor 59 euro ,is zakje voor mini in te steken de oplader en twee bevestingsbanden voor zowel op de motor als voor op je arm vast te maken .

Groetjes

Ardesign
            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Gisteren ééntje in huis gehaald , was deze middag handenvrij aan het bellen met thuis dat hij me alvast op één mobiele radar gewezen had (kennedybaan Gent) en mijn vrouw vertelt me doodleuk dat er net een bonnetje is binnen gekomen van 2 weken geleden ( 59 , gecorrigeerd 53 waar je 50 mag rijden , weeral 50€ )
              Life sucks
              Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Ik heb een coyote v2 en een athermische voorruit in mijn peugeot 407. Dat ding werkt perfect en staat voor mijn toerenteller onder het afdak van mijn dashboard.
                Ik ben geen hardrijder maar heb vorig jaar enkele boetes van 50 euro gehad wegens 5 tot 6 km te hard rijden uit verstrooidheid. In mijn buurt (de Kempen) kan je de flitspalen echt wel pestpalen noemen. Van Turnhout naar Kasterlee is er zelfs een stukje van 20 meter waar je de eerste meter 90 mag, de volgende 15 meter 70 en dan terug 90, ze hebben daar een flitspaaltje neer gezet en doen ook regelmatig mobiele controles. Begrijpe wie begrijpen kan, hier is geen zijweg, geen risico en is nog nooit een gewonde gevallen. Het lijkt wel een beetje de spaarpot van de lokale politie.

Ik zou het niet erg vinden indien het geld van de boetes geïnvesteerd zou worden in een beter onderhouden wegennet. Dit gebeurt niet, dus ik geef de voorkeur aan het mijden van boetes door te investeren in een radarverklikker. Zolang veiligheid voorop staat in het plaatsen van snelheidscontroles ben ik volledig voor.

De coyote werkt trouwens perfect bij trajectcontrole, die is al in voege tussen Oud-Turnhout en de weg naar Retie en Arendonk. Het enige probleem wat ik heb met het toestel is dat indien het is aangesloten via mijn sigarettenaansteker, de gesproken verwittigingen niet meer werken en je het toestel dus wel in de gaten moet houden.

Maar ja, da's bijkomstig want op een traject van 400 km hoef ik het zelfs niet op te laden.

Comment

werkt bepaald Garmintoestel ni samen met Coyote of heb ik da verkeerd gehoord/gelezen ?

update yep: http://www.nav-shop.be/prod.php?id=292
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

De mini coyote heeft me al een paar keer gered van en mobiele flitscamera en in nederland op tijd verwittigd voor traject rijden .
                    Ben zeer tevreden van het toestel en is zekers zijn geld waard als je op plaatsen komt waar je niet elke dag komt .

Groetjes

Ardesign

Comment

• Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

In bepaalde (erg)nieuwe Garmin GPS-toestellen is coyote inderdaad geïntegreerd. Gelukkig zou ik zeggen want het is geen radarverklikker (dat zou in België niet toegelaten zijn), maar een systeem wat zijn basis vindt op wederzijdse verantwoordelijkheid om informatie te melden tussen chauffeurs onderling.

Hoe meer gebruikers dus, hoe meer betrouwbaar. Bovendien is het een speelgoedje dat genoeg gebruikers heeft om nu al betrouwbaar te zijn. Er zijn goedkopere systemen, zonder abonnementskosten, maar die werken niet goed wegens te weinig gebruikers.

Bovendien zat het er al aan te komen dat men de twee systemen zou integreren in één. Kopen die handel, en weg met pestpalen die geplaatst zijn op die sites die geen risicozones zijn en enkel steunen op de verwarring die bij een bestuurder opgewekt wordt door het plaatsen van teveel verkeersborden op te korte afstand.

Ik zie af en toe het bos door de bomen niet meer en dan is coyote de goede oplossing, zo weet ik tenminste hoe snel ik mag rijden als ik een bordje gemist heb. Ook als je op een onbekende plaats komt en je weg moet vinden is het een handig hulpmiddeltje om verdoken belastingen te vermijden.

Comment

O ja, dit was ik nog vergeten te vertellen...

Een kleine 6 jaar geleden ben ik geflitst thv. de Kennedytunnel richting Gent. Ik moest op zondagochtend in Antwerpen Linkeroever (Galgenweel) zijn, maar was absoluut niet gehaast.

Op ruime afstand zag ik een anonieme wagen staan op de middenstrook. Mijn belletjes gingen rinkelen, maar het was niet echt nodig om snelheid te minderen gezien ik slechts 90 km per uur reed waar honderd mag. Toch ben ik verminderd naar ongeveer 85 voor de flitsende wagen.

Geen flits gezien, geen overtreding gedaan en nu komt het beste:

Iedereen die een overtreding gedaan had werd van de ring gehaald op Antwerpen Linkeroever en beboet, dus ik dacht ok, dit is een actie Hollandertjes pesten van Politie Antwerpen (was in september op een mooie zonnige zondag). Ik werd niet tegengehouden, wat ook normaal was omdat ik niet te snel reed.

Een tiental dagen nadien brak echter mijn klomp. Ik kreeg een boete in mijn brievenbus omdat ik 139 km per uur zou gereden hebben. Er is voor mij geen enkele reden om te liegen op dit forum en ik ben echt betrouwbaar wat betreft deze ervaring. De politie beweerde dat het toestel voorzien was van de nodige certificaten en onlangs nog geijkt was.

Tot een proces heb ik het niet laten komen omdat ik toch niet kan bewijzen dat mijn ware snelheid meer dan 40 km per uur lager lag (hoewel ik dat zweer op mijn erewoord). Ons Belgisch systeem zit bovendien zo in mekaar dat, indien je toch zou vrijgesproken worden voor de politierechtbank, de kosten voor jezelf toch hoger zouden liggen dan de boete die eerst opgelegd werd.

Ik vraag me hiet twee dingen bij af:

- Als men op dat moment mijn snelheid te hoog meet, en ik moet er toch al af op linkeroever, waarom hebben ze mij toen niet tegengehouden (er stonden op dat moment enkel een twintigtal Nederlanders aan de kant die waarschijnlijk hun boete onmiddellijk moesten betalen).

- Ben ik zo dom om een halve kilometer op voorhand 150 gaan te rijden waar toen 100 mocht terwijl ik een flitswagen heb gezien ????

Coyote is dus niet de ultieme oplossing, wel een hulpmiddel. Het is vooral de arrogante willekeur waar je geen verhaal bij hebt en waar je als goedbedoelende burger aan onderworpen wordt die het voor mij verpest.

Dit is een eerlijk antwoord van een eerlijk bedoelend man die zelden verkeersovertredingen begaat, en die bovendien nog eens inzit met de veilgheid van uw zonen en dochters.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                          Het zou mooi zijn moesten deze jongens een iphone applicatie maken, zodat we dit zonder weer een extra device kunnen gebruiken.
                          Want de wagen komt zo vol met apparaten te hangen...

en voila

In Frankrijk te downloaden via de AppStore " icoyote"

Heb hier een tijdje ( 1maand gratis ) mee gereden en werkt zoals de echte coyote.
                          Omdat ikzelf het abbo aan de dure kant vond ben ik overgeschakeld naar Avertinoo voor de iPhone. Zelfde werking, even accuraat en maar 4,99 euro. Ook GEEN abbo nodig !
                          My site : http://www.photografie.be

Comment

nog enkele bijkomende vraagjes , zag vandaag tussen kortrijk en doornik plots iemand met verrekijker/telescoop of camera zitten in een auto in een veldwegel paralel met de autoweg ( netjes in een bocht waar ze lang en veel overzicht hadden ) , ongeveer 500 m verder stonden ze op een afrit parking hun boel te ontplooien , een tiental witte bestelwagens van douane , ministerie van verkeer , etc etc , heb dan maar snel mobiele controle gemeld , was strikt genomen geen radar maar toch liever alle ambras vermijden , je krijgt dan weer gedoe omdat je juist gebeld werd en net je gordel vergeten was

Soms geeft het beestje wel eens verkeerde snelheden aan ( bij ons in de straat 90km/h waar al jarenlang maar 50 mag worden gereden.

Waar kun je melden dat je geflitst werd , hierbij geeft men de exakte plaats aan in het pv , maar telkens als ik daar passeer krijg ik geen melding van een risicozone , alhoewel ik ze daar al regelmatig heb zien staan ( hertecantlaan Berlare en Heiendestraat Lokeren )
                            Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Hi, soms zit het beestje er inderdaad naast. Gisteren heb ik 5897 kilometer per uur gereden volgens mijn coyote. Toen ik dat zag heb ik overwogen om efkes een pintje te gaan pakken in Havanna. Kwestie van op een uurtje of drie heen en weer ;-)) Waarschijnlijk slechte GPS ontvangst met dit erwtensoep-weertje.

Niet alle flitsbakken staan er trouwens op, maar ik heb wel de indruk dat ie redelijk up to date is. Melden kan je op coyotesystems. En wat die controle betreft heb ik liever dat iemand vals alarm geeft bij twijfel dan niets zegt bij een echte controle. Voor een risicozone moeten er al veel meldingen komen, en ik denk dat dit op een plaatselijke weg in Lokeren gewoon niet genoeg is om de teller op te doen lopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dewiene Bekijk bericht
                                Soms geeft het beestje wel eens verkeerde snelheden aan ( bij ons in de straat 90km/h waar al jarenlang maar 50 mag worden gereden.
                                Doorgeven aan Coyote via je systeempje. Middelste toets indrukken en dan in het menu 'snelheid aanpassen' kiezen. De juiste snelheid invoeren (hoger/lager door de rechte/linkse toets in te drukken en OK. Dan krijg je een mooi oranje schermpje met een tikfout "Coyote dant u". Ze zullen deze wijziging dan verifieren en uiteindelijk hun mappen aanpassen.
                                Heb een gelijkaardig probleem op de N44 waar de coyoyte 120 aangeeft maar de snelheid ook al geruime tijd 90 is.

Voor die uitzonderingen die hun coyote toch gebruiken om wat sneller dan toegelaten te gaan rijden is er weer slecht nieuws: net dit artikel gevonden en ik vrees dat een coyote ons daar niet tegen kan beschermen
                                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                                "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Working...
                                X