Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie heeft hier al de Coyote ?
Collapse
X
-
-
Re: Wie heeft hier al de Coyote ?
Vraagje voor de mensen die de laatste weken een mini coyote hebben gekocht ,werkt het toestel echt zo goed als ze overal beschrijven ,en hoe zit het met het gebruik in het buiten land ,kunnen ze in de landen waar het niet toegestaan is bij een controle je wagen in beslag nemen ?
Of ben je verplicht om het toestel uit je wagen te halen in de landen waar het niet toegestaan is ?want tenslotte bouw je toch het toestel in je wagen ?
Grtz
ArdesignNikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk berichtVraagje voor de mensen die de laatste weken een mini coyote hebben gekocht ,werkt het toestel echt zo goed als ze overal beschrijven ,en hoe zit het met het gebruik in het buiten land ,kunnen ze in de landen waar het niet toegestaan is bij een controle je wagen in beslag nemen ?
Of ben je verplicht om het toestel uit je wagen te halen in de landen waar het niet toegestaan is ?want tenslotte bouw je toch het toestel in je wagen ?
Grtz
Ardesign
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk berichtVraagje voor de mensen die de laatste weken een mini coyote hebben gekocht ,werkt het toestel echt zo goed als ze overal beschrijven ,en hoe zit het met het gebruik in het buiten land ,kunnen ze in de landen waar het niet toegestaan is bij een controle je wagen in beslag nemen ?
Nu heeft mijn wagen standaard GPS en flitspalen ... moet ik die er laten uitbouwen om in die landen te passeren?
De wetgeving is dat je geen toestel mag gebruiken dat flitspalen kan melden, maar dat kunnen ze bijna allemaal. Is het voldoende dat de lijst van Duitsland er niet op staat of moet de functie volledig uitgeschakeld zijn? Wie kent de wet voldoende?
Of ben je verplicht om het toestel uit je wagen te halen in de landen waar het niet toegestaan is ?want tenslotte bouw je toch het toestel in je wagen ?Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk ben vorige week naar Frankrijk geweest een over de grens richting Port de Calais stonden van die bakken langs de weg..Daar gaf hij alleen aan dat er een risico zone was..
Zo werkt het systeem, nieuwe zaken komen er alleen in als iemand er melding van maakt.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtDie bakken stonden dus niet als flitspaal in het systeem ... jij hebt dus als goede Coyote gebruiker de melding ervan gedaan zodat het aangepast wordt?
Zo werkt het systeem, nieuwe zaken komen er alleen in als iemand er melding van maakt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtJa ik heb daar nog niets aan gedaan...Gewoon mijn snelheid aangehouden...
Eerlijk gezegd ... mocht ik zo eens naar Frankrijk gaan en er ene tegen komen zou ik het ook niet direct doen.
Systeem is niet echt goed daarom ... beter dat ze dit zouden regelen door bijvoorbeeld een toetsencombinatie of 3 meldingen binnen de 10 seconden.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtDat zullen er velen doen hoor ... niet veel mensen gaan op dat knopke duwen en zich daarna bezig houden met een mail te sturen met alle gegevens om de flitspaal te laten toevoegen.
Eerlijk gezegd ... mocht ik zo eens naar Frankrijk gaan en er ene tegen komen zou ik het ook niet direct doen.
Systeem is niet echt goed daarom ... beter dat ze dit zouden regelen door bijvoorbeeld een toetsencombinatie of 3 meldingen binnen de 10 seconden.
Comment
-
Als Gps gebruik ik de tomtom en die heeft ook flitspalen net zoals jullie zeggen ,maar die haal je toch ook niet even uit je auto om door een bepaald land te rijden ?
ik zou nu zelf ook niet in een vreemd land even langs de weg gaan staan om te melden dat er een flitscontainer of flitspaal staat ,maar mij gaat het erom ik rij veel naar Duitsland en dat ik telkens de mini coyote eruit moet halen zou ik echt dom vinden ,want waarom koop je anders zo een toestel om je aan de snelheid te houden .
Waarschuwd de mini coyote ook in nederland met trajectrijden op sommige punten ;wil hiermede zeggen de camera's die gewoonlijk onder de verkeersborden over de autostrade hangen waarschuwt de coyote dan ook ?
Ga eens uitleg vragen via mail aan mini coyote zelf mss hebben ze een goede uitleg over wat met de landen die het niet toestaan .
Groetjes
ArdesignNikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk berichtAls Gps gebruik ik de tomtom en die heeft ook flitspalen net zoals jullie zeggen ,maar die haal je toch ook niet even uit je auto om door een bepaald land te rijden ?
ik zou nu zelf ook niet in een vreemd land even langs de weg gaan staan om te melden dat er een flitscontainer of flitspaal staat ,maar mij gaat het erom ik rij veel naar Duitsland en dat ik telkens de mini coyote eruit moet halen zou ik echt dom vinden ,want waarom koop je anders zo een toestel om je aan de snelheid te houden .
Waarschuwt de mini coyote ook in nederland met trajectrijden op sommige punten ;wil hiermede zeggen de camera's die gewoonlijk onder de verkeersborden over de autostrade hangen waarschuwt de coyote dan ook ?
Ga eens uitleg vragen via mail aan mini coyote zelf mss hebben ze een goede uitleg over wat met de landen die het niet toestaan .
Groetjes
Ardesign
Comment
-
Ik vind dit een goed systeem maar wel nogal duur abonnement
Ik tracht me aan de snelheid te houden, das nog het goedkoopste
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk berichtIk vind dit een goed systeem maar wel nogal duur abonnement
Ik tracht me aan de snelheid te houden, das nog het goedkoopste
mirCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Zoals beloofd heb ik naar het coyote systeem een mailtje gestuurd met de vraag wat gebeurt er bij het gebruiken van de mini coyote in landen waar het niet toegestaan is ,heb hier nu juist het antwoord gekregen van de mensen van mini coyote .
Ik citeer letterlijk ;
Beste,
Het gebruik van de coyote is momenteel nog steeds illegaal in Duitsland,
Zwitserland en Oostenrijk.
Ik heb momenteel nog nooit gehoord dat gebruikers van de coyote in Duitsland
problemen hadden (auto in beslag genomen,..), maar raadt u aan uw coyote in
de handschoenkast te laten wanneer u ginder rijdt.
Ik weet dat verschillende coyote gebruikers in deze landen zelf de coyote
gebruiken.
Het is volgens mij vooral in Zwitserland en Oostenrijk dat de politie heel
strikt is. Een gebruiker vertelde me dat de politie de auto in beslag kan
nemen indien men een coyote gebruikt.
Het is goed mogelijk dat in de nabije toekomst in 1 van deze landen het
gebruik van de coyote gelegaliseerd zal worden.
Met vriendelijke groeten,
Bien à vous,
With kind regards,
Joan Huybrechts
Coyote Systems Benelux
Av. Franklin, 5 bis
B-1300 Wavre
T.:0032(0)10.81.28.07
F.:0032(0)10.45.91.07
Groetjes
Comment
-
Natuurlijk kunnen ze het ook overal legaliseren met andere bedoelingen ... dat spel heeft een gprs-verbinding en zendt dus continu door waar gij zijt ... ze zouden het dus ook omgekeerd kunnen gebruiken om u te controlleren.
Hopelijk krijgt geen enkele slimme het in zijn bol dat ze dergelijke informatie verplicht moeten doorgeven aan de overheid.
Stel even ... om 10u in Brussel, om 17u30 in St-Tropez ... gemiddelde snelheid?
De dag dat ze dat doen steek ik de Coyote in een TGV of een vliegtuig.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Heb vandaag en paar winkels gedaan om me nu ook eentje aan te schaffen en mini coyote V2 maar het mocht niet baten ,want zoals ataf en auto5 en de lokale gps winkel waar ze ook reklaam maken hebben er geen meer op stock ,en ze weten niet wanneer er terug kan geleverd worden door het succes van dit toestel .
Groetjes
ardesignNikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Comment
Comment