Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft hier al de Coyote ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Het zou mooi zijn moesten deze jongens een iphone applicatie maken, zodat we dit zonder weer een extra device kunnen gebruiken.
    Want de wagen komt zo vol met apparaten te hangen...
    Wijk dan uit naar RoadPilot ... die hebben een applicatie voor op de GSM als er ingebouwde GPS is tenminste. Kunt ge trouwens gratis testen tot eind augustus.
    Waarom heb ik toch voor de Coyote gekozen ... omdat je met zoiets toch steeds de updates moet betalen en dat is al een 100€ (afgerond). Bij Coyote betaal je 144€ per jaar ... dus een goede 44€ voor het GPRS, iets dat mezelf een veelvoud ervan zou kosten.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #62
      Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Het zou mooi zijn moesten deze jongens een iphone applicatie maken, zodat we dit zonder weer een extra device kunnen gebruiken.
      Want de wagen komt zo vol met apparaten te hangen...
      Ik ken iemand die het heeft. maar voor de rest ken ik geen hol van Iphone toestanden dus je zal zelf eens moeten verder zoeken.

      Comment


      • #63
        Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
        Hier idem. Misschien nog in aanbouw.
        Voilà, ik heb een antwoord gekregen se.
        Die pagina is niet bedoeld voor de V2, dat kan enkel door met de knoppekes te spelen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #64
          Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Nog een vraag aan de bezitters, lukt het jullie om de settings via de website aan te passen zoals beschreven staat in dit document : http://www.coyotesystems.be/nl/img/u...STE-RADARS.jpg
          Bij mij krijg ik geen settings-pagina te zien.
          Bij mijen Coyote 1 kan ik wel settings veranderen..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #65
            Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Bij mijen Coyote 1 kan ik wel settings veranderen..
            Gelukkig maar ... anders was die pagina voor niets gemaakt.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #66
              Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Voilà, ik heb een antwoord gekregen se.
              Die pagina is niet bedoeld voor de V2, dat kan enkel door met de knoppekes te spelen.
              Ok, bedankt !
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #67
                Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                Hebben jullie ook ondervonden dat de Coyote gisteren en de dagen ervoor meer tijd nodig had om zijn satelieten te vinden ? Allicht iets te maken met die vallende sterren ?
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #68
                  Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                  Hebben jullie ook ondervonden dat de Coyote gisteren en de dagen ervoor meer tijd nodig had om zijn satelieten te vinden ? Allicht iets te maken met die vallende sterren ?
                  Inderdaad, net hetzelfde.
                  Donderdag ging het moeilijk de ganse dag en 's avonds bijna helemaal niet, vrijdag overdag heel goed maar eens 18u00 als het zo overtrokken begon te worden was het weer om zeep.
                  Heb de indruk dat als het bewolkt is, de Coyote minder goed werkt.
                  Uit curiositeit de ingebouwde GPS van de wagen eens aangezet en die werkte wel perfect. Ge zou nu denken dat als het GPS-signaal slecht is dat dit voor alles zo is maar neen ... waarom de Coyote wel is me een raadsel.
                  Ik dacht eerst dat hij niet op de juiste plaats stond voor een goed ontvangst maar eender waar ik hem plaatste bleef het moeilijk gaan. Omstreeks 19u00 meer dan 20 minuten om 5 satelieten te vinden, anders 10 seconden om er minstens 9 te vinden.
                  Donderdagmorgen was er mist, toen heb ik bijna 100km kunnen doen zonder Coyote ... satelieten bleken ervoor wel van de aardbol verdwenen (uit de ruimte dus).
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                    Hebben jullie ook ondervonden dat de Coyote gisteren en de dagen ervoor meer tijd nodig had om zijn satelieten te vinden ? Allicht iets te maken met die vallende sterren ?
                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Inderdaad, net hetzelfde.
                    Donderdag ging het moeilijk de ganse dag en 's avonds bijna helemaal niet, vrijdag overdag heel goed maar eens 18u00 als het zo overtrokken begon te worden was het weer om zeep.
                    Heb de indruk dat als het bewolkt is, de Coyote minder goed werkt.
                    Uit curiositeit de ingebouwde GPS van de wagen eens aangezet en die werkte wel perfect. Ge zou nu denken dat als het GPS-signaal slecht is dat dit voor alles zo is maar neen ... waarom de Coyote wel is me een raadsel.
                    Ik dacht eerst dat hij niet op de juiste plaats stond voor een goed ontvangst maar eender waar ik hem plaatste bleef het moeilijk gaan. Omstreeks 19u00 meer dan 20 minuten om 5 satelieten te vinden, anders 10 seconden om er minstens 9 te vinden.
                    Donderdagmorgen was er mist, toen heb ik bijna 100km kunnen doen zonder Coyote ... satelieten bleken ervoor wel van de aardbol verdwenen (uit de ruimte dus).
                    Hebben deze problemen niets te maken met de "warmtewerende" voorruit van jullie wagen.
                    De eerste maal duurde het bij mij ook zeer lang om een "fix" te krijgen.
                    Op de site van Coyote zag ik dan (onderste foto; deze is wel van een minicoyote V1, maar voor de V2 zal dat ook wel gelden) dat je de minicoyote best bevestigt in de niet warmtewerende zone rond de achteruitkijkspiegel. Dit heeft bij mij enorm geholpen. Mijn mini-coyote V2 vindt nu binnen enkele seconden minstens een zestal satellieten. Ook gisteren en eergisteren geen problemen ondervonden. Enkel bij het binnenrijden van een tunnel valt de verbinding weg. (Dan gaat het middelste oranje lampje branden en zie ik twee streepjes ipv de snelheidsaanduiding.)
                    Jan Akkermans
                    (BD1097BE)
                    Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                    Comment


                    • #70
                      Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
                      Hebben deze problemen niets te maken met de "warmtewerende" voorruit van jullie wagen.
                      De eerste maal duurde het bij mij ook zeer lang om een "fix" te krijgen.
                      Op de site van Coyote zag ik dan (onderste foto; deze is wel van een minicoyote V1, maar voor de V2 zal dat ook wel gelden) dat je de minicoyote best bevestigt in de niet warmtewerende zone rond de achteruitkijkspiegel. Dit heeft bij mij enorm geholpen. Mijn mini-coyote V2 vindt nu binnen enkele seconden minstens een zestal satellieten. Ook gisteren en eergisteren geen problemen ondervonden. Enkel bij het binnenrijden van een tunnel valt de verbinding weg. (Dan gaat het middelste oranje lampje branden en zie ik twee streepjes ipv de snelheidsaanduiding.)
                      Volgens mij niet aangezien er meestal vrij vlug verbinding is op enkele uitzonderingen na. Mijn wagen heeft ook alleen warmtewerend glas achteraan.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #71
                        Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
                        Hebben deze problemen niets te maken met de "warmtewerende" voorruit van jullie wagen.
                        Er zit geen warmtewerende ruit in mijn wagen, daar kan het dus niet van komen.
                        En ervoor werkte het wel goed, nu de laatste dagen pas minder.
                        Heb hem al eens tegen de ruit geplakt om te zien maar ook dan kan ik soms lang moeten wachten op een signaal.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #72
                          Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                          Ik heb me er dit weekend ook eentje aangeschaft
                          De V2.

                          Tot nu toe héél content van.
                          Op de weg naar huis van de winkel zelf al een mobiele flitsmelding gehad op 313. (terwijl er volgens de radio enkel geflitst op E34-kust).

                          Dus ben al uit de kosten (grapje)

                          Ben niet van plan om constant plankgas te rijden, maar als je geregeld een briefje in de bus krijgt voor enkele km te snel, dan is mijn keuze snel gemaakt.
                          Het zijn er meestal van 50euro, maar dat loopt ook op.

                          Ik was trouwens aangenaam verrast door het aantal verkenners (gebruikers) in mijn buurt.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                            even een vraagje hier over het systeem ,kan je de coyote ook aansluiten op een Imac om updates uit te voeren ,of werkt dit alleen met een windows computer want kan er niets van terug vinden op hun website ?.

                            Na het lezen hier over het coyote systeem ga ik toch ook morgen eens kijken bij auto5 ,en wat is de aankoopprijs in auto5 aub ,want op Coyote website bieden ze het aan voor als richtprijs van 149 euro en een 12 maanden abo van 144 euro per jaar .

                            Groetjes

                            Ardesign
                            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                            Comment


                            • #74
                              Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
                              even een vraagje hier over het systeem ,kan je de coyote ook aansluiten op een Imac om updates uit te voeren ,of werkt dit alleen met een windows computer want kan er niets van terug vinden op hun website ?.

                              Na het lezen hier over het coyote systeem ga ik toch ook morgen eens kijken bij auto5 ,en wat is de aankoopprijs in auto5 aub ,want op Coyote website bieden ze het aan voor als richtprijs van 149 euro en een 12 maanden abo van 144 euro per jaar .

                              Groetjes

                              Ardesign
                              Je hoeft em niet aan de pc of mac te hangen voor de uptdates.
                              Gebeurd volledig automatisch via gprs netwerk.

                              Prijs is 149euro voor de V1 en 199euro voor de V2.
                              Abo: 144/jaar of 250/2jaar of 12euro per maand.

                              Na eerste maal opstarten heb je 3 maand gratis abo.
                              In het doosje zit nog een papierje met een promotiecode op. Die kan je invullen bij registratie op de website en dan krijg je nog een extra maand gratis.

                              In al mijn euforie had ik hem al geregistreerd via iphone toen we onderweg naar huis stopte voor terraske te doen. Later pas de promocode gevonden

                              Ik weet het: altijd eerste de handleiding lezen en blablabla, maar ja......en kind en nieuw speelgoed

                              Comment


                              • #75
                                Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

                                Ik heb er ook al aan gedacht om het aan te schaffen, maar ik heb in mijn héél leven nog maar 1 keer een boete gehad voor overdreven snelheid, ..... 35 jaar geleden, sindsdien nooit meer . . . oops, zou het nog vergeten, toch wel, dit jaar dus, 52 km/uur waar maar 50 mocht, kostte mij 50€, dus ik denk niet dat ik hier mljn voordeel kan uithalen. Maar het systeem lijkt zijn werk wel zeer goed te doen en daar komt het toch op neer in dit topic.
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                                Comment

                                Working...
                                X