Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft hier al de Coyote ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

Oorspronkelijk geplaatst door patie Bekijk bericht
    Geeft die coyote ook de snelheid aan die je mag rijden ook al is er nergens een flitsplaal ofzo in de buurt. Dus als je bv in de bebouwde kom rijd waar je 50 mag en je komt in een zone 30 geeft hij dan die snelheids verandering aan of moet er ook werkelijk een snelhdeids controle plaatsvinden? Dus ook als je uit de bebouwdekom rijd en je mag op die weg 70 duid hij dit aan of niet? Dus maw geeft hij op elk moment weer welke snelheid je mag rijden?
    Ik ben gisteren naar Frankrijk gereden voor een event van de UK club en een collega fotograaf meegenomen ... die had net zo'n Coyote v2 gekocht (ook in Auto5 ) en ik moet zeggen dat dit dingetje prima werkt

Geeft op elk moment de max snelheid aan, geeft aan waar vaste camera's staan, waar mobiele camera's staan (en vraagt dan of ze er nog staan ) en waar een risico bestaat dat er mobiele camera's staan (nog beter)

Het kost wat, maar als je één boete kan vermijden heb je hem al bijna terugverdiend, denk er serieus aan om er ook eentje te kopen ... let wel op : in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk is dit toestel verboden

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Als ik dit allemaal lees dan vraag ik me af of je nog wel tijd overhoudt om het verkeer in het oog te houden
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Als ik dit allemaal lees dan vraag ik me af of je nog wel tijd overhoudt om het verkeer in het oog te houden
        Dat wordt een automatisme denk ik, net zoals een GPS....
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Omdat je je niet continu met je snelheid bezig moet houden heb je net meer tijd om je het verkeer bezig te houden

Mijn TomTom geeft in elk geval niet overal de max snelheid aan, en als ie het dan aangeeft is het niet altijd correct ... het Coyote systeem wordt veel sneller up to date gehouden.

Vind het persoonlijk redelijk duur (heb gelukkig niet elk jaar meer dan 144 Euro boetes, maar dat kan ook gewoon geluk zijn), maar ik heb collega's op het werk die een afbetalingsplan bij de politie hebben ... om hun boetes te betalen

Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Als je geen coyote hebt, is het nog slechter. Door de jungle van snelheidsborden zie je het bos niet meer en uiteraard ook het verkeer niet meer.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
              Als je geen coyote hebt, is het nog slechter. Door de jungle van snelheidsborden zie je het bos niet meer en uiteraard ook het verkeer niet meer.
              Daar heb je een punt.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Je moet niet zoveel kijken naar die Coyote, die biept en babbelt tegen u.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Deze week de Coyote V2 aangeschaft ...
                  En Pol, al gevonden hoe je ook vaste flitslocaties kan ingeven als er eentje ontbreekt?
                  Voor de mobiele controles is dit wel voorzien maar voor de vaste zou het ook mogelijk moeten zijn ... niet gedocumenteerd.
                  Als jij het weet ... je mag het altijd vertellen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    En Pol, al gevonden hoe je ook vaste flitslocaties kan ingeven als er eentje ontbreekt?
                    Voor de mobiele controles is dit wel voorzien maar voor de vaste zou het ook mogelijk moeten zijn ... niet gedocumenteerd.
                    Als jij het weet ... je mag het altijd vertellen.
                    Wel, ik zou het ook niet weten, maar ik heb wel een e-mail adres waar je dit kan melden en dit is die mevrouw : m.decoster@coyotesystems.be
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Wel, ik zou het ook niet weten, maar ik heb wel een e-mail adres waar je dit kan melden en dit is die mevrouw : m.decoster@coyotesystems.be
                      Ah ... al iets.
                      Op een forum had ik gelezen dat iemand wist hoe hij een vaste flitslocatie kon toevoegen door een niet gedocumenteerde functie te gebruiken ... vermoedelijk twee toetsen tegelijk want veel anders blijft er niet over.
                      Maar het kieken is zo slim om er niet bij te zetten hoe hij het gedaan heeft.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

ik geloof gewoon melden als mobiele flitser en ze dan een mailtje sturen...aan de hand van jou coyote serienummer kunnen ze dan die ingegeven mobiele flitser omzetten in een vaste

Comment

Heb gisteren mij Cotote getest en ik moet zeggen dat dat goed werkt..Moet alleen nog eens op de site kijken wat ik nog extra kan instellen.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Dit zou de procedure zijn:
                            ================================================== =
                            Mag ik vragen volgende stappen te volgen om een vaste radar te melden:

1. Indien u een vaste radar wenst te melden die nog niet in onze
                            database staat, vragen we hem in je Coyote te melden zoals een mobiele radar
                            (druk links voor je eigen rijrichting en rechts voor de tegen richting).
                            2. Mail me het ID nr van uw Coyote ( zes cijfers ).
                            3. Flits deze camera in 1 of beide richtingen
                            4. Wat is de toegelaten snelheid op deze locatie
                            5. Op welke datum en om hoe laat ongeveer hebt u deze melding gemaakt
                            6. In welke stad of dorp hebt u de melding gemaakt ( bijvoorbeeld : in
                            Wavre op de baan van Wavre naar Rixensart ).

Indien u deze gegevens zo volledig mogelijk mailt naar
                            m.decosterATcoyotesystems.be zetten we uw mobiele melding om in een vaste
                            radar.
                            Mag ik u alvast bedanken voor uw bijdrage aan onze continue actualisering
                            van de database.
                            ======================================

Comment

Wat bedoel je met geïsoleerde ruiten ? Men zegt alleen in de gebruiksaanwijzing dat men bij thermisch glas best de zone neemt drond de achteruitkijkspiegel. Daar is dan blijkbaar een zone waar de isolatie onderbroken is. Bij mij (BMW) heb ik alleen thermisch glas achteraan. Mijn toestel staat gemonteerd op een van de latjes van het ventilatiesysteem met dit bijzonder practisch en onopvallend gadget : http://www.tetrax.it/us/
                              Welk systeem heb je juist gekocht? EGO, GEO of nog iets anders? Het is ook voor gebruik in BMW.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
                                Dit zou de procedure zijn:
                                ================================================== =
                                Mag ik vragen volgende stappen te volgen om een vaste radar te melden:

1. Indien u een vaste radar wenst te melden die nog niet in onze
                                database staat, vragen we hem in je Coyote te melden zoals een mobiele radar
                                (druk links voor je eigen rijrichting en rechts voor de tegen richting).
                                2. Mail me het ID nr van uw Coyote ( zes cijfers ).
                                3. Flits deze camera in 1 of beide richtingen
                                4. Wat is de toegelaten snelheid op deze locatie
                                5. Op welke datum en om hoe laat ongeveer hebt u deze melding gemaakt
                                6. In welke stad of dorp hebt u de melding gemaakt ( bijvoorbeeld : in
                                Wavre op de baan van Wavre naar Rixensart ).

Indien u deze gegevens zo volledig mogelijk mailt naar
                                m.decosterATcoyotesystems.be zetten we uw mobiele melding om in een vaste
                                radar.
                                Mag ik u alvast bedanken voor uw bijdrage aan onze continue actualisering
                                van de database.
                                ======================================
                                Completer kan niet.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X