Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft hier al de Coyote ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft hier al de Coyote ?

Het topic eens gezuiverd en enkel de on-topic berichten laten staan, gelieve hier geen maatschappelijke discussie van te maken.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
      Dit is inderdaad de prijs : 144€ op jaarbasis of 250€ voor twee jaar. Als je het toestel aanschaft heb je wel 4 maanden gratis abo nadat je hebt geregistreerd. Nadien doe je wat je wil. Maar als je je abo niet verlengt blijf je zitten met de oude updates, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
      Tja, heb je dan méér dan 144 euro aan boetes, elk jaar opnieuw ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

werkt onwaarschijnlijk effectief...vooral ook naar de mobiele camera's toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
          Is dat toestel aan de achterzijde ijzer (allee, zou het aan een magneet blijven plakken)?
          Ik denk niet dat een toestel waar een ontvangstantenne in zit snel in een ijzeren behuizing gaat steken.

Ik ben er dit WE naar gaan kijken.
          Maar als je een GPS koopt in de genre van TomTom, dan heb je nog GPS erbij voor bijna dezelfde prijs en daar kan je ook gratis POI's voor vinden met radarmeldingen.
          Wel wat dom als je al een ingebouwde GPS hebt.
          Last edited by VerSeg; 9 augustus 2010, 04:48.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Ik denk niet dat een toestel waar een ontvangstantenne in zit snel in een ijzeren behuizing gaat steken.

Ik ben er dit WE naar gaan kijken maar voor de geïnteresseerden ook nog een andere tip meegeven.
            Buiten de Coyotte heb je de RoadPilot in twee versies, de RoadPilot Go aan 149€ en de RoadPilot Dynamic aan 399€. Maar mits de goedkoopste versie heden niet leverbaar is wegens gebrek aan voorraad kan je de duurste versie krijgen aan de prijs van de goedkoopste! Je bespaart dus 250€ op dat speeltje.
            Prijs kan hier en daar wel schelen en zeker goedkoper te vinden online in het buitenland maar dan kan het ook gelockt zijn voor bepaalde functionaliteiten.
            Een abo kost 99€ per jaar voor de updates.

Maar als je een GPS koopt in de genre van TomTom, dan heb je nog GPS erbij voor bijna dezelfde prijs en daar kan je ook gratis POI's voor vinden met radarmeldingen.
            Wel wat dom als je al een ingebouwde GPS hebt.
            Gebruik ik al vanaf de 1ste dag bij de aanschaf van mijn pda.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Het topic eens gezuiverd en enkel de on-topic berichten laten staan, gelieve hier geen maatschappelijke discussie van te maken.
              Bedankt Francis !
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Mijn Blackberry blijft toch aan een magneet plakken in de auto
                En neen, die mag ik ook in de linker benedenhoek vastpakken zonder signaalverlies
                --
                Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Mijn baas heeft er ook zo ene. Rijdt nu en dan eens met z'n SUV'ke. Persoonlijk word ik zot van dat gepiep bij elke camera (maar dat zal de bedoeling zijn zeker). Meestal slaag ik erin zonder zo'n ding me redelijk aan de max. snelheden te houden (zit voorlopig aan 1 boete op 20 jaar).

Nu : hij geraakte vroeger vlot boven die 144 €/jaar aan boetes. Dus voor hem is het een besparing, en met wat geluk rijdt hij nu ook wat veiliger...
                  T'is namelijk een redelijk verstrooide professor (heeft een tijdje geleden de neus van mijn auto erafgereden, die nota bene 20 m. achter zijn auto geparkeerd stond. En dan zwijg ik nog over de tankslang, die hij was vergeten uithalen na het tanken...).
                  Nou ja : die carrosserie-firma's moeten toch een beetje werk hebben ook, hé .
                  Groeten,

Polleke

Comment

Pol, waar heb je hem gekocht, en hoeveel heeft het uiteindelijk gekost (toestel zelf, niet het abo)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                      Pol, waar heb je hem gekocht, en hoeveel heeft het uiteindelijk gekost (toestel zelf, niet het abo)?
                      Ik heb deze op Ebay gekocht met 4 maanden abonement.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                        Ik het de mijne gekocht bij Auto5 hier in de buurt. Ik moest er toevallig zijn en zag dat ze het toestel in voorraad hadden. Prijs 199€ inbegrepen 4m abonnement. Naar het schijnt kan je hem al goedkoper op de kop tikken. Let wel het gaat hem wel om de Coyote V2.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Prijs 199€ inbegrepen 4m abonnement. Naar het schijnt kan je hem al goedkoper op de kop tikken.
                          Inderdaad, maar zo danig groot is het verschil ook weer niet (alhoewel, toch dik 5%). Maar het bewijst weer dat je niet altijd bij "de groote magazijnen" moet zijn voor een goeie prijs. Niks zegt zelfs dat dit nu de goedkoopste prijs is.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Inderdaad, maar zo danig groot is het verschil ook weer niet (alhoewel, toch dik 5%). Maar het bewijst weer dat je niet altijd bij "de groote magazijnen" moet zijn voor een goeie prijs. Niks zegt zelfs dat dit nu de goedkoopste prijs is.
                            Het gaat hem dan ook om een "promo" prijs. En een promo is meestal tijdelijk.
                            Last edited by VerSeg; 7 augustus 2010, 04:06.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Ik het de mijne gekocht bij Auto5 hier in de buurt. Ik moest er toevallig zijn en zag dat ze het toestel in voorraad hadden. Let wel het gaat hem wel om de Coyote V2.
                              Ondertussen ook hetzelfde gedaan ... lijkt inderdaad het beste toestel te zijn op dit moment.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Geeft die coyote ook de snelheid aan die je mag rijden ook al is er nergens een flitsplaal ofzo in de buurt. Dus als je bv in de bebouwde kom rijd waar je 50 mag en je komt in een zone 30 geeft hij dan die snelheids verandering aan of moet er ook werkelijk een snelhdeids controle plaatsvinden? Dus ook als je uit de bebouwdekom rijd en je mag op die weg 70 duid hij dit aan of niet? Dus maw geeft hij op elk moment weer welke snelheid je mag rijden?
                                Sony A550 18-55 en 55-200

Comment

Working...
                                X