Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat een verschil van de ene plaats tot de andere.
    Donderdagochtend lag hier toch alles goed wit hoor met daaronder een ijslaag.
    Overdag is de sneeuw niet weggegaan maar wel nog verder in ijs veranderd, op de auto ligt nu zo een twee centimeter dikke ijslaag met daarop nog sneeuw, onmogelijk het er af te krijgen.
    Dus hopelijk snel wat warmer, anders wordt het thuis blijven.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

• Vanmorgen, na het optrekken van de rolluiken was er wat 'wittigheid' vooraan op de straat, achteraan in de tuin iets minder. 't Is wel berekoud!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

• Hier zijn vannacht wat sneeuwvlokjes gevallen, dat is vooral te zien aan de auto van mijn buurman, daar zit een ijslaagje met wat witte vlokken op.
        Op mijn zonnepanelen en het plat dak waar ze op liggen zit ook zo'n laagje, maar voor de rest is er niet veel winters te zien.
        De temperatuur is nu iets boven 0°C, en er zouden vandaag nog wat buien passeren waar sneeuw bij zou kunnen zitten, pas vanaf de middag zou de temperatuur wat oplopen naar een maximum van 6°C.

Je zal dan waarschijnlijk nog wat geduld moeten hebben voor die ijslaag die op je auto ligt begint te smelten.
        Mijn buurman heeft net zijn auto gestart, en hij is aan het wachten tot het ijs begint te smelten.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Working...
        X