Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Op dit moment zeer hevige regen, dat zal dat goed weer zijn dat ze voorspeld hadden.
Temperatuur ligt ook 10°C lager dan voorspeld, maar voor de rest is alles goed. :-(
Regelmatig buien, stormachtige wind, tijd voor de maartse buien.
Binnenkort (waarschijnlijk) een drietal zomerdagen, tegen dat we er aan gewoon zouden kunnen geraken zal het al weer voorbij zijn.
Het is vandaag 17 juli en onze parasol is van heel 't jaar nog niet open geweest.....Die ligt stof te vergaren in de garage.
Men voorspelt enkele droge dagen, te beginnen vandaag, maar het is toch vooral bewolkt.
Wat meer uren (dagen durf ik niet schrijven) zonneschijn zou wel deugd doen!
Het "zomer"weer anno 2024: een hogedruk wiggetje-tje-tje betekent véél wolken, nu en dan een streepje zon en tot nu toe geen dagelijkse regenbuien...
Wel aangename temperatuur en geen stormachtige wind.
Zoals het momenteel is, kan het voor mij, maar veel warmer dan dit hoeft ook niet.
Temperatuur is heel goed eigenlijk om nog iets te kunnen doen, warmer moet het voor ons ook niet.
Vorige nacht was het na middernacht ook nog 19,3°C, warm genoeg voor een nacht.
Overdag was het 25,3°C en eigenlijk nog goed dat het wat bewolkt was.
Ik heb vandaag mijn gras nog eens kunnen afrijden, maar moest daarvoor tot bijna 's middags wachten, omdat het gras nog veel te vochtig was. Maar maaien ging zonder problemen, en we kunnen er weer even tegen!
Neen niet echt tegenstrijdig.
Het is voor ons veel te warm, maar beter dan altijd regen en te koud.
Dus we gaan niet klagen want het omgekeerde is veel slechter.
Al is het vandaag nog wel iets meer te warm.
Comment