Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    De info zal wat kloppen op Accuweather ... 2°C met realfeel -9°C.
    Redelijk wat regen de laatste twee uur.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Vandaag lang zeer zonnig maar fris. Nog 3 kWh en we zitten al aan de opbrengst van heel januari.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Hier vandaag 24,47 kWh.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Op dit moment zonnig, 8°C en droog.
          Maar volgens de meteo krijgen we onweer ... zal wel na zo'n hitte en langdurige droogte. [emoji16]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            En gedaan met het iets drogere weertje ... de ene hagelbui na de andere en terug fors afgekoeld naar een 4°C nu.
            En de lucht ziet er ook echt een sneeuwlucht uit.
            De voorspellingen kloppen dus.
            Straat was daarnet wit van de hagel.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Ik ben net nog met de auto op de baan geweest, +1°C en de baan is nat (af en toe valt er wat regen), best mogelijk dat het vannacht heel glad wordt.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Na wat sneeuwbuien vorige nacht, viel alles wel heel goed mee vanmorgen.
                Enkel op auto’s en daken lag er een beetje maar de banen waren hier 100% vrij.
                Ondertussen terug fris maar zonnig.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Met het weer weer is het weer weer hetzefde als gisteren.
                  Het weer is weer prachtig op z'n winters. Lekker fris, droog ( ik begin te twijfelen indien in nog de tuin moet gaan begieten), zonnig...
                  Krokussen zijn al allemaal uitgebloemd en de paasbloemen staan dik (in Dendermonde heb ik er al verschillende zien open staan).
                  De tulpen schieten op als bamboostokken.
                  't was vanmorgen -3°C
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Ik heb liever een goeie 25°, maar met dit weertje kan ik leven. Oneindig veel aangenamer dan die 2 maanden grijze soep in december en januari.
                    En ik denk nog goedkoper ook: verwarming kan hier in de living en keuken uit van 10 uur tot 17 uur + relatief veel opbrengst zonnepanelen.

                    Zo goed als zeker klopt morgen februari 2018 reeds de meeste februari opbrengst sinds 2011.
                    Last edited by nete; 23 februari 2018, 20:30.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Heel zonnig de laatste dagen, dat ze zo maar verder doen.
                      Deze maand gaan we zeker en vast over de 0,5 MWh ... niet slecht.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ik heb liever een goeie 25°, maar met dit weertje kan ik leven. Oneindig veel aangenamer dan die 2 maanden grijze soep in december en januari.
                        En ik denk nog goedkoper ook: verwarming kan hier in de living en keuken uit van 10 uur tot 17 uur + relatief veel opbrengst zonnepanelen.

                        Zo goed als zeker klopt morgen februari 2018 reeds de meeste februari opbrengst sinds 2011.
                        Heb ik ook liever en er mogen nog enkele graden bij, maar wel op voorwaarde dat het droog is.
                        Nu vrieskou buiten, maar droog en dat is gezond. Vochtige lucht is voor mij een catastrofe.
                        Dus, in de winter, goed dit harde vriesweer en in de zomer evengoed het warme weer mits het droog is.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          En het was een frisse maar zeer zonnige zondag ... bijna 41 kWh is niet slecht.
                          Aangenaam met die zon en nog droog ook. [emoji41]
                          Zo mag het winteren ... maar niet te lang want 20°C is nog veel beter. [emoji1]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Bij Bouk beginnen ze al stilletjes te dromen van een elfstedentocht.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              En we hebben ... een sneeuwbui en -5°C.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.


                                Hier nog steeds hetzelfde weer als de afgelopen week: zonnig en helder, maar koud. Nochtans geen wit gras of witte daken vanmorgen.

                                Maar nauwelijks een half uur later is die zon verdwenen, grijs en grauw en bovendien: koud.
                                Last edited by LesC; 26 februari 2018, 09:09.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                                Comment

                                Working...
                                X