Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Djivan, mijn panelen liggen er pas van juli dit jaar.....ik ben dus voorlopig heel blij met de maandopbrengsten die hier gepost op worden ....
    Hier sinds augustus, dus kan ik ook enkel vergelijken met wat te vergelijken valt.
    Zo goed zal het resultaat vandaag ook niet worden ... gisteren was er ook wat zon maar ook een magere opbrengst.

    Geen verplichting daar op in te gaan wie het te dom vindt. [emoji1]

    En het weer is tot nu beter dan voorspeld.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Regen, regen en nog eens regen en ook veel wind ... echt stormachtig.
      Veel zullen de zonnepanelen zo niet opleveren, vandaag nog maar 896Wh.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Herfstdagje
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Het is dan uiteindelijk toch gestopt met regenen en de zon is er nog wat doorgekomen, ook de wind is grotendeels verdwenen.
          Op dit moment al meer opbrengst dan gisteren, komt nog redelijk goed.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oktoberse grillen vandaag.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              tja, het is nu eenmaal herfst hé. Ik geef toe dat dit ook niet mijn liefste seizoen is maar toch......
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                tja, het is nu eenmaal herfst hé. Ik geef toe dat dit ook niet mijn liefste seizoen is maar toch......
                Allee, toch iemand die klaar ziet en alle seizoenen op hun tijd neemt .
                Nog een dikke veertien dagen en ik kan mijn aardappelen oogsten.
                Last edited by Guest17; 7 oktober 2017, 08:53.

                Comment


                • Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Allee, toch iemand die klaar ziet en alle seizoenen op hun tijd neemt .
                  En de anderen blijven bij waar dit topic over gaat ... het huidige weer dat we vaststellen.
                  Mocht het enkel over seizoenen gaan, dan was dit topic overbodig. [emoji1]
                  Niks mis door eigen mening en vaststelling te posten?

                  Op KMI en hun buienradar geven ze voor hier geen regen de komende uren ... straf want de nattigheid dat uit de lucht valt hebben ze altijd al regen genoemd.
                  Grijs, nat en redelijk koud.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    En de anderen blijven bij waar dit topic over gaat ... het huidige weer dat we vaststellen.
                    Mocht het enkel over seizoenen gaan, dan was dit topic overbodig. [emoji1]
                    Niks mis door eigen mening en vaststelling te posten?

                    Op KMI en hun buienradar geven ze voor hier geen regen de komende uren ... straf want de nattigheid dat uit de lucht valt hebben ze altijd al regen genoemd.
                    Grijs, nat en redelijk koud.
                    Oef, eindelijk zal dat gezeur en gejankt over het al dan niet veel of weinig opbrengen van de zonnepanelen dan ophouden.
                    Goed zo .

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Oef, eindelijk zal dat gezeur en gejankt over het al dan niet veel of weinig opbrengen van de zonnepanelen dan ophouden.
                      Goed zo .
                      Ge hebt gelijk ... veel gezeur door één iemand dat er blijkbaar geen interesse in heeft. [emoji1]

                      Volgens KMI en hun buienradar anders nog steeds geen regen hier ... vermoedelijk kondigen ze straks weer computerproblemen aan.
                      Met 11°C, veel wind en nattigheid zelfs geen goed herfstweer.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Vandaag is alvast mooi begonnen, al is het wat frisjes als ik naar de bakker stap. Maar de zon schijnt en ik zie nog blauw in de lucht tussen de witte wolkjes. Benieuwd of het zo blijft...
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          En de anderen blijven bij waar dit topic over gaat ... het huidige weer dat we vaststellen.
                          Inderdaad.

                          Dus: Grijs en koel. Voorlopig nog droog.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Zondagnamiddag vanop Zaventem om 16h vertrokken in gietende regen en 12°C.
                            Om 18h20 stond ik op Spaanse bodem bij een blauwe hemel en nog 27°C.
                            Meer moet dat niet zijn.

                            Comment


                            • Het weer weer.

                              Zondag richting Ardennen geweest ... ginder ganse dag droog tot 18:00.
                              Hier heeft het ondertussen goed geregend.
                              Vandaag is het hier tot nu toe droog.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Grijs en... zacht. (14°)
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X