Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zo zie je maar dat het op een paar km afstand toch redelijk kan schelen, hier een dikke 10 minuten stortregen maar of dat veel zal uitgehaald hebben betwijfel ik... nu alle beetjes helpen in deze omstandigheden...
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
En ben je niet van Oost- of West-Vlaanderen, dan weet je niet wat het is, want je hebt dan waarschijnlijk wel nu en dan regen gehad.
Maar ik blijf sproeien, er is (nog)geen verbod, enkel een sensibilisering....
En komt er een verbod, dan doe ik zoals zo vele anderen, je regenputten vullen met drinkwater... bij controle ben je dan met regenwater aan het sproeien .
Intussen gaat het niet meer om sensibilisering, maar wel gezond verstand.
Intussen al 2 dagen verboden, Djivan:
Dat is zo, maar ik kan het niet hebben dat men niet denkt aan, ik herhaal het hier tot vervelens toe maar het kan me niet schelen, ouderen in rusthuizen, zieke mensen in hospitalen enz...
Die kunnen niet kiezen, die moeten gewoon ondergaan. En dat men daar niet aan denkt... daar kan ik met mijn boerenverstand niet bij.
Hier nu juist gedaan met sproeien, en reeds 27,3 gr .
Het zal je wellicht ook aan je reet kunnen roesten wanneer de drinkwatervoorraad zodanig laag staat dat rusthuisbewoners geen drinkwater meer krijgen?
Zolang jouw gras maar niet geel begint te zien, natuurlijk.
Leer even een historiek begrijpend lezen in volgorde ... jij hebt zijn tekst aangekaart, ik heb aangevuld. [emoji1]
Waar schreef ik dat dit van u kwam?
Je schrijft wel een beetje in raadsels. Je citeert wat ik schrijf maar je bedoelt eigenlijk dat Djivan een heel ander geluid laat horen. Had je nu #12954 geciteerd dan was het iets duidelijker geweest.
Gisteren de qua zonopbrengst de somberste dag sinds 20 maart, dat kan tellen.
Je schrijft wel een beetje in raadsels. Je citeert wat ik schrijf maar je bedoelt eigenlijk dat Djivan een heel ander geluid laat horen. Had je nu #12954 geciteerd dan was het iets duidelijker geweest.
Jij haalt zijn tekst aan, ik vul aan ... waarom zou het dan plots over iets anders gaan? [emoji1]
Soit, maakt niet uit ... het heeft lichtjes geregend, maar voor de tuin veel te weinig. [emoji1]
Comment