Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Serieus? Wij hebben in de namiddag toch wat zon gehad. De temperaturen beginnen ook stilaan opnieuw te stijgen.
Als ik naar de webcams van het KMI kijk, dan zie ik inderdaad een groot verschil voor de verschillende regio's ... kan dus best zijn dat het op andere plaatsen wel beter is.
Vandaag is een zonnige dag bij ons in de noorderkempen. Blauwe lucht, haast geen wolkje te zien. Nog een beetje fris (10°C), maar het dubbele wordt verwacht!
Benieuwd wat het morgen wordt, want Vlimmeren kermis zonder regen (en meestal heel veel regen!) is nauwelijks denkbaar.
Murcia Weather Forecast. Access detailed hourly and 14 day forecasts, current conditions, maps, warnings, meteograms, historical data and more for Murcia
't Was maar omdat jouw temperaturen zo sterk afweken van de "kempische waarden" (zoals gezegd ligt Mol, waar LG woont, zo'n 40 km van waar ik woon, maar onze temperaturen waren vergelijkbaar).
Momenteel idd het dubbele van vanmorgen, dus boven 20°C!
Comment