Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
het is droog en voelt al ietskes aangenamer qua temperatuur, straks de bbq maar eens aansteken en er volop van profiteren
want morgen.... juist ja, helaas wel dus...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Bah, barbecue. Servetten die wegwaaien, insecten in uw eten en rond uwe kop, ongezonde houtskool...
Jou nodig ik alvast nooit uit op een tuinfeest/barbecue/etentje...
Lang leve barbecue met alles erop en eraan, hoe meer ik deze zomer kan barbecueën des te beter en liever dat ik het heb.
Momenteel lijkt het heel eventjes "zomer" maar morgen en de rest van de week zal héél andere koek zijn, helaas!
Aankomende zaterdag slechts 8° C maximaal. Hilarisch!!
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
'k Zou de uitnodiging in elk geval vriendelijk afslaan... Etentje binnenshuis mag natuurlijk wel.
En dan moet de bijzonder milieuonvriendelijke en extreem ongezonde airco draaien zeker zodat ik huiswaarts keer met een flinke verkoudheid, duizelig gevoel en pijn aan mijn nek door de tocht van zo'n onding?
daar bedank ik hartelijk voor!
dit is echt weer om gek te worden
geven ze de hele week bar slecht weer en las je een macro SD af
en als je s'morgens uit de venster kijk schijnt de zon volop en hangt alles vol dauw
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment