Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
    Je moest al op weg zijn bouk .
    Mvrgr.
    zie:
    Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      In Brugge naderen we de 30° (nu 29°).
      Volledig blauwe hemel.
      Hier binnen 25,3° met alle ramen open.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        hier ook blauw en zonder wolken.
        nu 30 graden met een heerlijk windje erbij.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          zie:
          Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..

          grt,bouk.
          Dacht ik het niet . Je weet dat ik geen fotos meer plaats (toch niet om te beoordelen) en ook maar heel zelden nog een reactie plaats, maar langs deze omweg toch........Prachtig .
          Hier nu ook blauwe lucht, wel van die lichtblauwe niet zo mooie, heerlijk briesje en 31.1° die door het briesje veel koeler aanvoelt.
          Kortom heerlijk zolang we maar dat deugddoende briesje hebben.
          Mvrgr.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Het voorspelde puffen valt mee.
            Ik had erger verwacht.
            34° C (terras) zonder rechtstreeks zonlicht.
            Deze morgen 44°C in volle ochtendzon.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              In Brugge naderen we de 30° (nu 29°).
              Volledig blauwe hemel.
              Hier binnen 25,3° met alle ramen open.
              In Wingene, binnen met alles toe : 22,5°C
              Draaglijk.
              Hoe warm het buiten is weet ik niet, ik kom niet buiten met dit soort weer.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Het voorspelde puffen valt mee.
                Ik had erger verwacht.
                Da's voor morgen ... 37 gr.
                Net terug van het fietsen en dat was niet meer te doen.
                Binnen 27gr.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  32,5° op buitenvoeler wagen.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    33.3° C op het terras.
                    Binnen is het net nog uit te houden.

                    En een buurman is het gras aan 't maaien.
                    Zijn gazon zal er straks uitzien zoals een voetbalveld in Afghanistan

                    Weinig vocht in de lucht > 35%.
                    Zal wel een reden zijn dat het uit te houden is
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      buiten is het 34° in de schaduw.Als er morgen nog 5° bijkomen dan is 40° niet veraf.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        In Wingene, binnen met alles toe : 22,5°C
                        Draaglijk.
                        Hoe warm het buiten is weet ik niet, ik kom niet buiten met dit soort weer.
                        Ik ben solidair. Ook nog niet buiten geweest vandaag en binnen met alles dicht is het juist vol te houden. Gelukkig zijn mijn stiefschoonzoon en zijn eega voor een 10-tal dagen op vakantie en ligt de bouw stil.
                        Vanavond misschien om een ijsje als die vuurbol wat van zijn kracht heeft ingeboet.
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                          In Brugge naderen we de 30° (nu 29°).
                          Volledig blauwe hemel.
                          Hier binnen 25,3° met alle ramen open.
                          Met alle ramen open laat je toch de warmte van buiten naar binnen komen .
                          Wij houden alles dicht en het is nu 23.5° binnen, en ik moet zeggen dat het heel fris aanvoelt (ik heb nog niet eens onze airco aangezet).
                          Nu op het ogenblik hier buiten in de schaduw 33.2° maar nog steeds met een briesje waardoor het helemaal niet zo warm aanvoelt.
                          Als het morgen 37° wordt of nog meer, maar het briesje blijft, dan zal het wel meevallen. Wordt het windstil, dan is het een ander paar mouwen.
                          Wij zitten buiten op ons terras onder een zonnetent naast de vijver met een koel drankje en........het is leefbaar hoor .
                          Mvrgr.
                          Last edited by kriba; 1 augustus 2013, 16:35.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Net terug van een namiddag fietstocht, het viel best mee en de temperatuur was best draaglijk. Morgen zal het nog beter aanvoelen.

                            M.a.w. het is een super weertje momenteel en wat mij betreft mag er nog een zon bijhangen. Laat dit maar aanhouden tot minstens eind oktober
                            om dan knal hard de strenge winter binnen te duiken.

                            Dadelijk avondeten nuttigen en daarna nog een kleine fietstocht maken langsheen het lokale natuurgebied.
                            Last edited by kirsten_dl; 1 augustus 2013, 17:21.
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              33.3° C op het terras.
                              Binnen is het net nog uit te houden.

                              En een buurman is het gras aan 't maaien.
                              Zijn gazon zal er straks uitzien zoals een voetbalveld in Afghanistan

                              Weinig vocht in de lucht > 35%.
                              Zal wel een reden zijn dat het uit te houden is
                              Vochtigheid is niet laag, het absolute vocht bedraagt 11, 6h/m3 en dat is echt niet weinig.
                              Het is een veel voorkomende fout bij het werken met relatieve vochtigheid.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                Net terug van een namiddag fietstocht, het viel best mee en de temperatuur was best draaglijk. Morgen zal het nog beter aanvoelen.

                                M.a.w. het is een super weertje momenteel en wat mij betreft mag er nog een zon bijhangen. Laat dit maar aanhouden tot minstens eind oktober
                                om dan knal hard de strenge winter binnen te duiken.

                                Dadelijk avondeten nuttigen en daarna nog een kleine fietstocht maken langsheen het lokale natuurgebied.
                                Je beseft zeker niet dat er veel meer mensen sterven door extreme hitte zoals nu dan door koude, normale temperaturen voor de tijd van het jaar of regen. Regen die blijkbaar nauwelijks meer bestaat, want juli was de 6de maand van de 7 tot nu toe dit jaar die veel te droog hier was.

                                Comment

                                Working...
                                X