Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
    Iemand water nodig?
    Hier in Diepenbeek hebben we wat liters op overschot nu.
    Ik zit in Hasselt...letterlijk
    Gaat nog even duren volgens de buienradar.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
      Iemand water nodig?
      Hier in Diepenbeek hebben we wat liters op overschot nu.
      De beek is diep genoeg om al dat water af te voeren.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        De beek is diep genoeg om al dat water af te voeren.
        Ja, maar het is zo'n gat.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Mol 07h50, mistig, fris briesje, af en toe een druppel, aanhoudend gedonder in de verte en zo nu en dan een bliksemschicht.


          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Zoekt parasollen... Ja gevonden, help geen stokken!! De zon stekt...
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Het zou vandaag volgens de weersverwachtingen 39,9 graden worden in zuid-oost Brabant, maar dat gaat door het onweer helaas niet door.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Mol 07h50, mistig, fris briesje, af en toe een druppel, aanhoudend gedonder in de verte en zo nu en dan een bliksemschicht.
                Mol 09h10, wat gedonder, regen en wind gehad maar niet overdreven. Alles is nu rustig en de hemel is aan het opklaren.
                't Zal straks druk zijn aan het Zilvermeer.


                Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  De zon komt er door in het Gentse, "slechts" 20° momenteel. Licht briesje uit het Noord-Oosten.
                  Last edited by nete; 19 juni 2013, 08:53.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Niet dat het zo warm moet worden voor mij (het mag wel...), maar waar zit die hittegolf ?
                    Mooie lentetemperatuur: 23°, het is dus niet eens een echte "zomerdag" van + 25°.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Hier ook 23° en bijna nog geen zon gezien af en toe wat gedruppel maar geen regenbui. Oef.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Ben ik weer! enkele uren kwijt door een vervelend griepvirus dat mij te stekken had, heb 24uur al zwetend en bibberend tegelijk in bed doorgebracht.
                        Ben nu alweer aan de beterhand, dankzij twee serieuze inspuitingen en medicijnen, maar nog geen 100% hersteld.

                        Net nu het mooi weer is potvolkoffie, kijkt een mens daar maanden naar uit en dan ziek te bed liggen... Maar soit, da's maar tijdelijk en geneest wel weer.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Voormiddag constant bakken regen.
                          Namiddag een stralend zonnetje en 26°C.
                          En nu begint het hier erg donker te worden.
                          Groetjes,
                          Dominic

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                            Ben ik weer! enkele uren kwijt door een vervelend griepvirus dat mij te stekken had, heb 24uur al zwetend en bibberend tegelijk in bed doorgebracht.
                            Dat is nou jammer zeg, heb je precies het zomerweer van 2013 gemist.
                            (Dit jaar duurt dat slechts één dag)
                            Volgend jaar beter.
                            Nu maar weer op naar de herfst.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Limburg ...de onweders vallen aan rond middernacht.
                              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                23°C hier.
                                Alle ramen en deuren open.

                                EN de eerste donderslag is er
                                Normaal eigenlijk he: het is donder-dag vandaag
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X