Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Heeeeeerrlijk!!!
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      tja...dat hebben wij dan weer hoor.
      heb je vakantie wordt het bloedheet.
      na ja...we maken er het maar het beste van.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Ik wil niemand maar dan ook niemand horen klagen over het "te warme" weer, geniet ervan voor zolang het duurt. Want vaak wordt zo'n weer als vandaag en morgen zwaar afgestraft
        en moeten we het voor minstens één tot drie weken stellen met slecht tot rot slecht weer. Voor je 't weet is de zomer alweer voorbij en duiken we de donkere, korte, kletsnatte en koude
        winterperiode binnen.

        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Hier momenteel 34° heb een 3tal uur afbraakhout aan het zagen geweest met als resultaat dat ik koppijn heb.Is allemaal al drood weggestapeld dus laat de regen maar komen. ( Geen hagelbollen daar we die enkele jaren geleden terug gehad hebben)

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Da's niet bepaald slim hé François om in deze omstandigheden zulk zwaar werk/karweien te verrichten... ge zou er nog iets van aan uwe tikker kunnen krijgen jom.
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              Da's niet bepaald slim hé François om in deze omstandigheden zulk zwaar werk/karweien te verrichten... ge zou er nog iets van aan uwe tikker kunnen krijgen jom.
              Mijn zoon heeft gisteren al een ganse lading gebracht en brengt straks nog meer , ik kon niet anders dan er aan beginnen zodat ik plaats heb om nieuw te leggen.Je hebt gelijk dat het niet slim was maar kon het moeilijk laten liggen.Het volgende zal wel nat worden denk ik want in belgie is het tegenwoordig moeilijk om de temperaturen en het weer wat langer aan te houden. Nu zwalpen ze van +30 naar -20 en terug dat kunnen we toch moeilijk gewoon worden.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Ik wil niemand maar dan ook niemand horen klagen over het "te warme" weer, geniet ervan voor zolang het duurt. Want vaak wordt zo'n weer als vandaag en morgen zwaar afgestraft
                en moeten we het voor minstens één tot drie weken stellen met slecht tot rot slecht weer. Voor je 't weet is de zomer alweer voorbij en duiken we de donkere, korte, kletsnatte en koude
                winterperiode binnen.

                Wij gaan reeds jaaaaren in september op verlof (altijd binnen Europa) en tot op heden steeds mooi weer gehad....en helemaal niet druk .
                Zelfs in Schotland, Wales en Ierland was het mooie en zonnige weer in september van de partij.
                Maar nu niet allemaal tegelijk, want dan wordt het toch druk.
                Mvrgr.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  33.1°C.
                  Zwoel en wat drukkend weer.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Ik ben vanavond nog eens gaan zien of er beestjes te vinden waren op de Kievitsheide, ik heb maar één vlindertje gevonden (een hooibeestje), de andere zitten waarschijnlijk ergens bij de airco.
                    Toen ik bijna thuis was zag ik nog een haft (die kan je bij de macrofoto's bekijken).

                    Vanmorgen heb ik gelukkig alle ramen afgeschermd voor ik naar het werk vertrok, daardoor is de temperatuur hier nog aanvaardbaar.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Heb ook niet veel beestjes gezien onderweg @ Black B@ndit; op een verdwaalde libelle na en enkele ezels op elektrische fietsen verder niet veel te bespeuren hoor...

                      Lijkt wel of er dit jaar véél minder insecten zijn tegenover andere jaren ?
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        06:12 in het Leuvense en pikkedonker.....ik denk dat er "iets" gaat afkomen.....
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Ben thuis met volle zon vertrokken (5:05) en nu zit alles hier te Brussel zwart dicht en vallen de eerste druppels. (7:15)
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            A'pen vallen ook de eerste druppels. Limburg zal rijkelijk bedeeld worden.
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Serieus onweer nu.
                              Jaagt wel de warmte uit het huis
                              23°C en in huis 26°C.
                              Hevige regenval.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Iemand water nodig?
                                Hier in Diepenbeek hebben we wat liters op overschot nu.
                                David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                                Comment

                                Working...
                                X