Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Behalve de voorbije week was dit tot nu toe een topzomer !
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      21° C en licht bewolkt.
      Houden zo
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Pas een hevige bui gehad, nu terug zon.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Buitentemperatuur: 15°C

          Binnenshuis: 24°C voorlopig blijven alle ramen en deuren zoveel mogelijk gesloten.

          zeer triestig deze zomer, hij valt letterlijk én figuurlijk in het water...
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
            Buitentemperatuur: 15°C
            Aangenaam temperatuurtje

            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
            Binnenshuis: 24°C voorlopig blijven alle ramen en deuren zoveel mogelijk gesloten.
            Ietsje te warm. Bij ons staat alles open, lekker briesje. Makkelijk als je zo een beetje een ingebouwde stoof hebt...

            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
            zeer triestig deze zomer, hij valt letterlijk én figuurlijk in het water...
            Ik ben momenteel de grootste fan van de weergoden. Nog meer van dat, please, graag voor altijd !
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              blauwe lucht en mooie wolken.
              tijd voor een poldertochtje.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Zonnig en 20°.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  17°C en een regenbuitje gehad.
                  Bewolkt.
                  Voor mij mag het
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    actuele toestand; 17°C, afwisselend bewolkt & matige wind.

                    M.a.w. véééééééél te fris voor de tijd v/h jaar en al dat vocht in de lucht is nergens goed voor...

                    nog effe doorbijten en dan geniet ik van aangename +25°C temperaturen en volop zon van 's ochtends tot 's avonds
                    Last edited by kirsten_dl; 30 juli 2012, 14:28.
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      17°C en een regenbuitje gehad.
                      Bewolkt.
                      Voor mij mag het
                      Even gaan shoppen in de stad met de fiets. Zalig door de frisse wind in mijn korte mouwtjes hemd. Enkel als je thuis komt dan voel je aan de nog aanwezige restwarmte hoe warm het wel is geweest.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Aangenaam temperatuurtje
                        Ietsje te warm. Bij ons staat alles open, lekker briesje. Makkelijk als je zo een beetje een ingebouwde stoof hebt...
                        Ik ben momenteel de grootste fan van de weergoden. Nog meer van dat, please, graag voor altijd !
                        Ge zijt nen asociale type , mensen die zulks ten eerste zomer durven noemen zijn niet van deze planeet en ten tweede moet je maar eens denken aan verenigingen of organisaties die allerhande open lucht evenementen
                        organiseren. Die zien hun event letterlijk én figuurlijk in het water vallen wat een serieuze streep door hun rekening betekent!

                        Want zomer? Waar is die te bespeuren? Zomer seizoen ja, dat is het wel maar verder lijkt het in de verste verte alles behalve zomer, ik noem dit aanloop naar (lente dus) of einde van (herfst) de zomer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                        Even gaan shoppen in de stad met de fiets. Zalig door de frisse wind in mijn korte mouwtjes hemd. Enkel als je thuis komt dan voel je aan de nog aanwezige restwarmte hoe warm het wel is geweest.
                        Zalig wanneer je weer thuis komt en de warmte van vorige week nog aanwezig voelt, buiten is het veel te fris, ben net thuis gekomen met de fiets en was hééél content dat ik mijn jasje had aangetrokken.
                        Want het is weeral niks te warm en de temperatuur mag meteen met 10 graden naar omhoog.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          16° C en helder.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            15°C en bewolkt.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              18° en bewolkt.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.



                                actuele toestand; 19°C, bewolkt en windstil...


                                morgen de allerbeste dag van de week en wellicht ook voor de rest v/d nog resterende zomer...
                                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                                Comment

                                Working...
                                X