Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Best operating system?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Best operating system?

    Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
    Kan er geen touw aan vast knopen wat je probeert mede te delen. Zoals al gezegd wat een onzin topic/reacties weet jij te plaatsen zeg.
    Het is vrijdagavond, drink rustig nog een paar biertjes en ga nog wat foto's bekijken. Er zijn zoveel dingen te doen die beter zijn dan domme dingen te zeggen in een topic dat je niet interesseert.

    Comment


    • #17
      Re: Best operating system?

      Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
      Waarom zou je software willen gebruiken die voor windows is geschreven onder OS X of Linux of andere variant. Ik mis geen enkele windows applicatie op mijn ....Applicaties voor OS X of Linux draaien ook niet zonder hulpmiddelen onder windows. Onzin dus, evenals dit topic
      Ik mis ook geen toepassingen die voor OS X of Linux zijn geschreven
      En ik moet nogal zot zijn om een extra software als hulpmiddel te gebruiken om
      een toepassing te gebruiken die niet voor Windows is geschreven.
      Dat zou pas totale onzin zijn
      Voor "native" Windows vind je en is er alles.
      Vergeet de games ook niet he.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #18
        Re: Best operating system?

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Ik mis ook geen toepassingen die voor OS X of Linux zijn geschreven
        En ik moet nogal zot zijn om een extra software als hulpmiddel te gebruiken om
        een toepassing te gebruiken die niet voor Windows is geschreven.
        Dat zou pas totale onzin zijn
        Voor "native" Windows vind je en is er alles.
        Vergeet de games ook niet he.
        Zoals ik al zei, de DRM op iTunes. Ik heb daar redelijk veel nummers op gekocht en het e-mail adres dat daaraan verbonden is bestaat niet meer. En je kan dat dus ook niet meer veranderen. Mijn vrouw heeft ook een account met een ander e-mail adres paswoord. Ik heb er een paar gekocht onder een nieuw adres, maar dat zijn dus wel al 3 accounts. Ik ben dus gestopt met iTunes nummers te kopen, alhoewel ik het concept wel goed vind en de iPod vind ik ook heel goed. Nu kan ik dus de Ubuntu music store gaan gebruiken om mijn iPod te vullen zonder DRM.

        Comment


        • #19
          Re: Best operating system?

          mijne windows (vista) doet het nog altijd prima hoor, niks problemen mee en er draaien hier aardig wat programmas op....
          nog nooit opnieuw moeten installeren en nog altijd even snel als in het begin! (alweer enkele jaartjes geleden)
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #20
            Re: Best operating system?

            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Zoals ik al zei, de DRM op iTunes. Ik heb daar redelijk veel nummers op gekocht en het e-mail adres dat daaraan verbonden is bestaat niet meer. En je kan dat dus ook niet meer veranderen. Mijn vrouw heeft ook een account met een ander e-mail adres paswoord. Ik heb er een paar gekocht onder een nieuw adres, maar dat zijn dus wel al 3 accounts. Ik ben dus gestopt met iTunes nummers te kopen, alhoewel ik het concept wel goed vind en de iPod vind ik ook heel goed. Nu kan ik dus de Ubuntu music store gaan gebruiken om mijn iPod te vullen zonder DRM.
            Ja die DRM....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: Best operating system?

              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              Nu kan ik dus de Ubuntu music store gaan gebruiken om mijn iPod te vullen zonder DRM.
              Ni voor 't een of 't ander hoor, maar de muziek op iTunes is al een tijdje niet meer beveiligd.

              En 't is niet omdat het e-mail adres niet meer bestaat, dat je'r niet meer mee kan aanloggen. Als je't paswoord vergeten bent, tjah... dat kun je DRM moeilijk kwalijk nemen.

              Dave
              pixelpusher

              Comment


              • #22
                Re: Best operating system?

                Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Zo, ik heb jullie aandacht

                Wou gewoon even reclame maken voor de nieuwe ubuntu. Niet te schatten hoe snel het ding boot. Post bios doet hij er geen 10 seconden op een pc van 300 euro.

                Hier een mooie demo van de iphone support. Misschien is er toch stilaan hoop voor linux.

                -c
                Hmmm, 10 sec boot, 'k moet toegeven dat ik daar nogal sceptisch tegenover stond, maar het Ubuntu team houdt dus woord, knappe prestatie. waarschijnlijk duurt het langer om uit standby te komen dan een fresh boot te doen, mooi.
                Eens kijken waar Novell mee bezig is.
                Rudy,

                Hier vind je meer Astrofotografie werk.

                Comment


                • #23
                  Re: Best operating system?

                  Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  Ni voor 't een of 't ander hoor, maar de muziek op iTunes is al een tijdje niet meer beveiligd.

                  En 't is niet omdat het e-mail adres niet meer bestaat, dat je'r niet meer mee kan aanloggen. Als je't paswoord vergeten bent, tjah... dat kun je DRM moeilijk kwalijk nemen.

                  Dave
                  Het is dan ook al even geleden dat ik er nog gekocht heb. Zal die aankopen van de madam eens moeten checken hoe het daarmee zit. Zijn ze ook al gestopt met het renamen en verstoppen van bestanden?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Best operating system?

                    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Zo, ik heb jullie aandacht

                    Wou gewoon even reclame maken voor de nieuwe ubuntu. Niet te schatten hoe snel het ding boot. Post bios doet hij er geen 10 seconden op een pc van 300 euro.

                    Hier een mooie demo van de iphone support. Misschien is er toch stilaan hoop voor linux.

                    -c
                    Heb ooit eens ubunti binnengehaald om eens te proberen en ik was er wel door gecharmeerd, maar wat ik me afvraag:
                    Bestaat die ook in dieselversie?

                    Comment


                    • #25
                      Re: Best operating system?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                      Kan er geen touw aan vast knopen wat je probeert mede te delen. Zoals al gezegd wat een onzin topic/reacties weet jij te plaatsen zeg.
                      Komaan jongen, neem dat toch zo niet serieus, het is toch leuk lachen, dit topic?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Best operating system?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                        het beste OS is basic op een commodore 64
                        wat je daar niet mee kon doen voor zo weinig geheugen
                        Domme vraag misschien, maar was Basic geen programmeertaal?

                        Comment


                        • #27
                          Re: Best operating system?

                          Op dit zelfde moment draai ik de nieuwe 64-bit versie.
                          Heel gemakkelijk in gebruik.
                          Heb net wat muziek geprobeerd en video-bestanden afgespeeld.
                          Geen enkel probleem > plug-ins worden automatisch binnen gehaald indien nodig.

                          Jammer kan ik Ubu niet op mijn SSD installeren dan zou Ubuntu nog sneller werken.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #28
                            Re: Best operating system?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                            Heb ooit eens ubunti binnengehaald om eens te proberen en ik was er wel door gecharmeerd, maar wat ik me afvraag:
                            Bestaat die ook in dieselversie?
                            Dieselversie? Voor een trage/oude pc bedoel je? Niet dat ik weet. Ze hebben wel een netbook versie, maar dat draait dus maar deftig op recente hardware.
                            Screenshot.

                            Voor oude pc's kan je beter gaan naar:
                            puppy linux of damn small linux.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Best operating system?

                              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Het is dan ook al even geleden dat ik er nog gekocht heb. Zal die aankopen van de madam eens moeten checken hoe het daarmee zit. Zijn ze ook al gestopt met het renamen en verstoppen van bestanden?
                              Dat hebben ze bij mijn weten nooit gedaan.

                              In ieder geval staan alle muziekbestanden in een bepaalde directorystructuur netjes overzichtelijk. Ook kan je van elk muziekbestand in iTunes de exacte locatie op schijf makkelijk opvragen.

                              Dave
                              pixelpusher

                              Comment


                              • #30
                                Re: Best operating system?

                                Het alllerbeste OS is nog altijd ZONAM (tm).
                                Google is your friend

                                Nerdifant
                                Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                                Comment

                                Working...
                                X