Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaan we onder de 8000 vandaag?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Gaan we onder de 8000 vandaag?

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    waarom dan lid geworden van een fotosite.?
    grt,bouk.
    Ik wist niet dat BD voor een "fotosite" staat. Ik ben ook zelfs fan van F1 races zonder dat ik eraan deelneem.
    Misschien eens voorstellen aan de BD-leiding of het mogelijk is dat ze enkel diegenen die hier foto's posten zouden toelaten.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Ik wist niet dat BD voor een "fotosite" staat. Ik ben ook zelfs fan van F1 races zonder dat ik eraan deelneem.
      Misschien eens voorstellen aan de BD-leiding of het mogelijk is dat ze enkel diegenen die hier foto's posten zouden toelaten.
      Neem me niet kwalijk, en vooral met respect voor uw mening Nee hoor, BD is een stripboek
      Uw reactie komt bij mij wel onzinnig over Ik heb al in mijn leven veel gelezen en gehoord, maar dit zit toch in de top 10 hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
        Neem me niet kwalijk, en vooral met respect voor uw mening Nee hoor, BD is een stripboek
        Uw reactie komt bij mij wel onzinnig over Ik heb al in mijn leven veel gelezen en gehoord, maar dit zit toch in de top 10 hoor
        U begrijpt mij waarschijnlijk niet of verkeerd. Met fotosite wil ik bedoelen "fotokes kijken". Ook met en tikkelje ironie. Alé, hoe ik het ander nog moet uitleggen weet ik ook niet...
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

waarom dan lid geworden van een fotosite.?
          grt,bouk.
          Waarschijnlijk niet om onzinnige commentaren en regelneverij na te streven?
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            ...regelneverij?
            Een echte Hollandse uitdrukking.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Een echte Hollandse uitdrukking.
              Hmmm, kan zijn dat ik deze overgenomen heb,
              als Aalstenaar zit ik ver genoeg van de grens
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Hmmm, kan zijn dat ik deze overgenomen heb,
                als Aalstenaar zit ik ver genoeg van de grens
                Ooit uitgevonden door Van Kooten en De Bie. Kan dus niet Hollandser.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik begrijp niet goed dat er zijn die zo kunnen 'kankeren' over BD.
                  Als het zo erg is blijf er dan gewoon weg, post geen foto's, lees geen commentaren, geef geen reacties.....enz ipv hier gal te spuwen.
                  Als je niks dan slecht weet te vertellen over een restaurant ga je er toch ook niet meer eten !?
                  Mvrgr.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                    Als het zo erg is blijf er dan gewoon weg, post geen foto's, lees geen commentaren, geef geen reacties.....enz ipv hier gal te spuwen.
                    Als je niks dan slecht weet te vertellen over een restaurant ga je er toch ook niet meer eten !?
                    Mvrgr.
                    Dus laten weten dat het beter kan moet niet?
                    Dat is juist hoe je vooruitgang boekt...

Als jouw baas van jou niet tevreden is, maar voelt dat het beter kan,
                    wat heb je het liefste? Ontslag? of evaluatiegesprek met de nodige tips?

Oh, en kankeren? misschien moeten we dat "werkwoord" toch maar achterwege laten?

Comment

U begrijpt mij waarschijnlijk niet of verkeerd. Met fotosite wil ik bedoelen "fotokes kijken". Ook met en tikkelje ironie. Alé, hoe ik het ander nog moet uitleggen weet ik ook niet...
                      Snappie Op deze manier moet ik er weer om lachen
                      Excuses dat ik het wat anders interpreteerde

Comment

zie #118.
                        grt,bouk.
                        Klopt niet.
                        En zie #121.
                        http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Liever zwijgen dan kortzeggende en nietszeggende posts te schrijven.
                          * steekt zijn twee duimen op *

Comment

@Koeno & Enero; fantastische reacties!

Comment

Dus laten weten dat het beter kan moet niet?
                              Dat is juist hoe je vooruitgang boekt...

Als jouw baas van jou niet tevreden is, maar voelt dat het beter kan,
                              wat heb je het liefste? Ontslag? of evaluatiegesprek met de nodige tips?

Oh, en kankeren? misschien moeten we dat "werkwoord" toch maar achterwege laten?
                              Waar of wanneer heb ik geschreven dat men mij niet mag laten weten dat het beter kan ?
                              Ik vraag niets liever.
                              En kankeren is een heel normaal werkwoord hoor, staat trouwens in de Van Dale, en betekent gewoon 'voordurend mopperen'.
                              Mvrgr.

Comment

Mvrgr.
                                Waar of wanneer heb ik geschreven dat men mij niet mag laten weten dat het beter kan ?
                                Ik vraag niets liever.
                                En kankeren is een heel normaal werkwoord hoor, staat trouwens in de Van Dale, en betekent gewoon 'voordurend mopperen'.
                                Mvrgr.
                                Wat jij als gal spuwen omschrijft, is voor sommigen eerder zeggen wat beter moet.

Wat kankeren betreft, ik vind het een enorm irritant/pijnlijk woord...
                                En dat het in de vandale staat maakt het voor mij niet meer aanvaardbaar hoor,

Comment

Working...
                                X