hoi
normaal heb ik daar ne bloedhekel aan, maar gisteren heb ik toch 'n paar keer gebeld...
dit is toch poepsimpel dacht ik en of ik nu lotto speel of 2 euro per gesprek betaal ...
ik ga hier de opgave ff neerpennen dan ben ik heel benieuwd of iemand dit vind, want dat spel was bijna 3 uur bezig en niemand heeft het gevonden.
ondertussen was ik met mijn Imac aan 't spelen en dacht " nu wil het antwoord zelf ook weten".
het ging op het laatste om 5.000 euro...dus dacht ik, alee dat is toch 'n telefoontje waard.
heb wel 5 X gebeld en geen aansluiting gekregen...alleen de melding " probeer later opnieuw....haha..."
soit, hier komt de tekst:
Aandachtig OPTELLEN
"Dit weet iedereen"
zes + vijftien : drie
+ twee X 100
+ drieendertig
X twee + een
dus je moet geen berekening maken maar alle getallen die in de tekst staan gewoon optellen...
VB " aandachtig, daar zit 'n 8 in
iedereen zit 'n 1 in
dus niets van die +/:/X bewerkingen aantrekken...
simpel of niet...?, maar niemand heeft het gevonden.
ik ken het resultaat, maar hoe dat ze eraan komen vertellen ze niet...
wie o wie durft/kan dit oplossen ?
normaal heb ik daar ne bloedhekel aan, maar gisteren heb ik toch 'n paar keer gebeld...
dit is toch poepsimpel dacht ik en of ik nu lotto speel of 2 euro per gesprek betaal ...
ik ga hier de opgave ff neerpennen dan ben ik heel benieuwd of iemand dit vind, want dat spel was bijna 3 uur bezig en niemand heeft het gevonden.
ondertussen was ik met mijn Imac aan 't spelen en dacht " nu wil het antwoord zelf ook weten".
het ging op het laatste om 5.000 euro...dus dacht ik, alee dat is toch 'n telefoontje waard.
heb wel 5 X gebeld en geen aansluiting gekregen...alleen de melding " probeer later opnieuw....haha..."
soit, hier komt de tekst:
Aandachtig OPTELLEN
"Dit weet iedereen"
zes + vijftien : drie
+ twee X 100
+ drieendertig
X twee + een
dus je moet geen berekening maken maar alle getallen die in de tekst staan gewoon optellen...
VB " aandachtig, daar zit 'n 8 in
iedereen zit 'n 1 in
dus niets van die +/:/X bewerkingen aantrekken...
simpel of niet...?, maar niemand heeft het gevonden.
ik ken het resultaat, maar hoe dat ze eraan komen vertellen ze niet...
wie o wie durft/kan dit oplossen ?
Comment