Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ben ik gek ? (iMac)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ben ik gek ? (iMac)

Er zijn en blijfen altijd ricicos om windows op mac te draaien

dus niet doen koop een pc als je windows wilt draaien
    maar je zou ook virtualbox kunnen gebruiken dat is een progama voor windows linux mac
    en daar kun je je windows in laten draaien zonder ricios

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
      Er zijn en blijfen altijd ricicos om windows op mac te draaien

dus niet doen koop een pc als je windows wilt draaien
      maar je zou ook virtualbox kunnen gebruiken dat is een progama voor windows linux mac
      en daar kun je je windows in laten draaien zonder ricios
      Man, als je niet weet waarover je praat ... Zwijg dan ...

Zonder OS X is een "mac" een gewone laptop éh pipo. Ik heb zelfs een tijd ENKEL windows gehad op mijn macbook pro.
      nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OlivierScalais Bekijk bericht
        Man, als je niet weet waarover je praat ... Zwijg dan ...

Zonder OS X is een "mac" een gewone laptop éh pipo. Ik heb zelfs een tijd ENKEL windows gehad op mijn macbook pro.
        ik weet dondersgoed waar ik het over heb
        als je op je mac zelf windows gaat draaien dan zijn er ricicos
        maar als je het in virtualbox draait dan zijn er geen ricicos

lees dit maar eens dat weet je wat virtualbox is

Comment

Of je gek bent weet ik niet. Maar deze discussie heb ik gisteren ook gevoerd met een collega fotograaf. Hij mac, ikke windows vista. Eindelijk zijn we er uit waarom imac te kopen. De interface werkt gewoon veel gemakkelijker. In vergelijking met dat startknopje van windows. Ook beweert hij dat een mac evenveel kost dan een intel, met dezelfde specificaties. Zelfs goedkoper omdat de licentie van mac OS belange niet zoveel kost dan een microsoft windows licentie. Het leuke aan macintosh is dat de tools en snufjes die het bedrijf uitbrengt passen bij hun produkten.

Bij microsoft heb je keuze uit duizenden merken en verschiilende hardware. Je hoeft maar gewoon wat met je pc te klooien om hem te upgraden. Een volledig nieuwe kopen is niet meer nodig de dag van vandaag. Dus waarom een volledig nieuwe mac kopen dan. Alleen al voor de videokaart te upgraden heb je honderden versie bij eenzelfde merk.

Een jaar geleden stond ik voor de keuze om een nieuwe systeem aan te schaffen.
          Het is uiteindelijk een notebook van sony geworden, omdat hier een blu-ray instak, en ik soms wel eens een blauw schijfje afspeel via de laptop op mijn tv. Iets dat bij mac denk ik wel ontbreekt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
            Of je gek bent weet ik niet. Maar deze discussie heb ik gisteren ook gevoerd met een collega fotograaf. Hij mac, ikke windows vista. Eindelijk zijn we er uit waarom imac te kopen. De interface werkt gewoon veel gemakkelijker. In vergelijking met dat startknopje van windows. Ook beweert hij dat een mac evenveel kost dan een intel, met dezelfde specificaties. Zelfs goedkoper omdat de licentie van mac OS belange niet zoveel kost dan een microsoft windows licentie. Het leuke aan macintosh is dat de tools en snufjes die het bedrijf uitbrengt passen bij hun produkten.

Bij microsoft heb je keuze uit duizenden merken en verschiilende hardware. Je hoeft maar gewoon wat met je pc te klooien om hem te upgraden. Een volledig nieuwe kopen is niet meer nodig de dag van vandaag. Dus waarom een volledig nieuwe mac kopen dan. Alleen al voor de videokaart te upgraden heb je honderden versie bij eenzelfde merk.

Een jaar geleden stond ik voor de keuze om een nieuwe systeem aan te schaffen.
            Het is uiteindelijk een notebook van sony geworden, omdat hier een blu-ray instak, en ik soms wel eens een blauw schijfje afspeel via de laptop op mijn tv. Iets dat bij mac denk ik wel ontbreekt.

ik ben het volledig met je eens man mac is veel gebruiksvriendelijker dan windows

Comment

ik weet dondersgoed waar ik het over heb
              als je op je mac zelf windows gaat draaien dan zijn er ricicos
              maar als je het in virtualbox draait dan zijn er geen ricicos

lees dit maar eens dat weet je wat virtualbox is

http://nl.wikipedia.org/wiki/VirtualBox
              lol ... ik weet wel wat virtualbox is kerel

Ahja btw, hou je PM's voor jezelf ! Stoere klap op het internet zeker ...
              nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

Comment

mooi zo virtuelbox gebruiken en je kan met windows aan de slag

Comment

ik ben het volledig met je eens man mac is veel gebruiksvriendelijker dan windows
                  Jouw mening dan, ik vind het juist andersom ( ik heb dus 8 maanden aan Mac gehad en ben weer overgestapt op windows om mijn computer plezier terug te vinden, 't is iets persoonlijks, niks verder achter zoeken, Mac is goed, heel goed, maar ik kan er niet mee overweg ))
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Dat heb je al wel eens in een ander topic gezegt volgens mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Jouw mening dan, ik vind het juist andersom ( ik heb dus 8 maanden aan Mac gehad en ben weer overgestapt op windows om mijn computer plezier terug te vinden, 't is iets persoonlijks, niks verder achter zoeken, Mac is goed, heel goed, maar ik kan er niet mee overweg ))
                      Wel het was een discussie toen. En ook ik heb een goei twee jaar geleden eens mogen tokkelen op een collega zijn mac. En als je windows gewoon bent, is het serieus wennen aan een mac . Maar ik denk dat sinds die twee jaar de ontwerpers van mac niet stilgelegen hebben. Maar alsnog blijft mac vs windows een eeuwigdurende discussie net zoals canon vs nikon.

Comment

Nou zoveel is er ook niet te wennen hoor, mac is wel heel anders maar ik was het binnen een maand gewend, helaas gebruik ik nu windows omdat mijn progamas er niet op kunnen draaien.

Comment

Vooral een Mac met Windows op.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

tja windows xp word al niet meer ondersteunigt ,alleen beveiligeings updates zijn er nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                              Wel het was een discussie toen. En ook ik heb een goei twee jaar geleden eens mogen tokkelen op een collega zijn mac. En als je windows gewoon bent, is het serieus wennen aan een mac . Maar ik denk dat sinds die twee jaar de ontwerpers van mac niet stilgelegen hebben. Maar alsnog blijft mac vs windows een eeuwigdurende discussie net zoals canon vs nikon.
                              Welke discussie? Nikon is toch de beste?
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

nikon he

Comment

Working...
                                X