Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mexicaanse/varkensgriep
Collapse
X
-
-
Re: Mexicaanse/varkensgriep
het is niet leuk maar je moet maar
hopen dat je het zelf niet krijgt
als een ander het krijgt of een familie lid uit de buurt blijfen want de ziekte is besmetelijk en doodelijk er zijn al veel mensen aan de Mexicaanse griep doodgegaan
Comment
-
Nu niet gaan overdrijven he.
Paniekeren is nergens voor nodig!
Er zijn nog steeds meer mensen die een gewone griep krijgen en daar aan overlijden dan aan die mexicaanse griep.
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtmijn bedoeling was om het over het vaccin zelf te hebben
Er zou aluminium en kwik inzitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtPrecies wel veel bijwerkingen...
En ik was juist van plan om me te laten vaccineren.
Vandaag les gehad van een verpleger die ons de raad gaf het te laten doen. Hijzelf had het laten doen en had geen bijwerkingen maar zijn vrouw was er serieus ziek van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk berichtwant de ziekte is besmetelijk en doodelijk er zijn al veel mensen aan de Mexicaanse griep doodgegaanMinder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtKan vanaf 7 november hoor ik net in Ter Zake.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtRisico beroepen zoals verplegers, ambulanciers... krijgen voorrang.
Ambtenaren en militairen zouden ingeënt worden met een andere stof dan de
gewone burgers.
Bleek nu dat de Duitse staat een andere (vaste) leverancier hadden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIn Duitsland was er van de week een controverse...
Ambtenaren en militairen zouden ingeënt worden met een andere stof dan de
gewone burgers.
Bleek nu dat de Duitse staat een andere (vaste) leverancier haddendat ziet er niet goed uit voor het plebs....
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Ik ook, en behoor niet tot die eerste groep.Buiten het eerste woordje
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk berichtRisico beroepen zoals verplegers, ambulanciers... krijgen voorrang.gr, eb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht...er zijn al veel mensen aan de Mexicaanse griep doodgegaan
...
... Ik begrijp niet dat er echt nog mensen zijn die zich door de Mexicaanse griep laten opjagen. Het is GRIEP..... je weet wel: iets waar 99,9% van de mensen enkele dagen niet goed van zijn en dan is het weer voorbij. Het is zielig dat enkele medische firma's een topjaar nastreven door mensen de stuipen op het lijf te jagen en dat de pers enkel maar in hun kaart lijkt te willen spelen.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
Comment