Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mexicaanse/varkensgriep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mexicaanse/varkensgriep

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
    of je hebt gewoon de "gewone" griep!!

een jaar of 3 geleden heeft mij pa hetzelfde voorgehad!
    anti-griep spuit, 2 weken lang de griep gehad incluus iedereen thuis terwijl we anders nog nooit de griep hadden gehad.
    sinds die dag nooit een griepvaccin hier!
    ja .. dat is helaas de simplistisch zienswijze waar nu zo gretig op ingespeeld wordt ..

misschien toch maar eens iets simpels lezen vooraleer dit soort anecdotes weer een eigen leven gaat leiden ..

nadruk op "simpel" ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      etc .. etc ... djeezes!
      Het meeste gehoord probleem bij deze ziekte is dat de "experts" het niet eens zijn.
      Last edited by theokus; 7 november 2009, 13:07.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Maar beste ... "experts" zijn het NOOIT eens en over GEEN ENKEL geneesmiddel (of wat dan ook) maar sinds wanneer is dat een argument om een hoop BS te verkopen ?

Comment

Vaccin deze morgend laten zetten se ... we zien wel of we er dood van gaan.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Donderdag voelde ik mij al niet echt goed op het werk (keelpijn, spierpijn, hoesten, snotteren...), donderdagavond had ik 38,5°C...
            de kans is dus wel groot dat ik nu de Mexicaanse variant heb.
            Uw symptomen zijn daarom niet speciaal van een griep, een keelontsteking of luchtwegenontsteking kan eveneens koorts veroorzaken. Mocht je echt de griep hebben dan had je dit bericht vermoedelijk niet komen typen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ik heb hem ook gehad die Taco hoest, en ben er ook van genezen...hihi
              Het begon met 39 graden koorts...
              Toen kwam de spierpijn, de hoofdpijn en de duizeligheid....
              De spierpijn ging na een paar dagen over en maakte plaats voor een heel onbehagelijke pijn in al mijn organen... alles van binnen deed verschrikkelijk pijn, je kon er niet tegen doen, zeer irritant....

Daarna nog een dag of 5 duizelig geweest met hoofdpijn en een droge hoest..
              Na 7 dagen ging het weer een stuk beter en was de hoofdpijn verdwenen...
              Tot 3 weken na mijn Mexicaanse griep heb ik lopen hoesten dat ik er zelf helemaal gek van werd... geen middeltje wat hielp... maar gelukkig is het nu een stuk beter.

En ja, ik heb het overleefd... hihi

Het maffe van alles was dat mijn vrouw exact hetzelfde had, alleen alles 2 dagen na mij ! Onze dochter van 3 hebben we maar bij opa en oma onder gebracht... Die mocht dus een klein weekje uit logeren !
              Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Als ge dat hier allemaal leest moet ge niet verwonderd zijn als uwe PC geinfecteerd word door een virus.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Dé m.i. 2 essentiële zaken zijn hier niet eens gepasseerd:

1) Vaccinatie zou gewoon niet werken en dus louter commercieel én misdadig toegepast worden.
                  Dit kan gevonden worden in hun eigen onderzoek dat je niet op TV zal zien (of 1 keer en weer vergeten; mensen geloven nl. alleen nog iets als het erin geramd wordt, daarom doet men dit ook zo) (bv Vaccines: What CDC Documents and Science Reveal en ws in de urenlange lezingen en docu's van de betere bronnen).
                  Ware redenen waarom ze ooit als goedwerkend zijn misbeoordeeld zijn verbeterde levensomstandigheden (en pure manipulatie!). Evengoed kregen heelder groepen ingeënte mensen wél de betreffende ziekte (en dan heb ik het niet enkel over onvoorspelde griepvarianten) of werden foto's gewoon omgewisseld (de niet-ingeënte bleef gezond, de ingeënte kreeg de mazelen!). Ook veel verpleegsters/bejaardenverzorgsters hebben dikwijls door dat het niet erg effectief is. "Toevallig" waren de betreffende ziektes sowieso ook op de terugweg toen de "grote vaccins" vroeger zijn uitgebracht.

Verder is men er vroeger snel opgesprongen om The Germ Theory van Pasteur "erdoor te stemmen" (hoewel die zijn eigen conclusies later tegensprak en de concurrentie gelijkgaf), zodat het beginnend farmaceutisch Rockefeller imperium nu voor elk soort "indringer van buitenuit die een bepaalde ziekte zou veroorzaken" een pilletje of een spuitje kon gaan verkopen!! Kwam dat even "toevallig" mooi uit en wat zijn we sindsdien op een verschrikkelijk dwaas pad gebracht!

D.i. in verband hiermee een wat langer, maar *enorm* belangrijk, boeiend en lonend verhaal:
                  Béchamp vs Pasteur (tekst klopt technisch niet tot in de wetenschappelijke puntjes, want geschreven door een enthousiasteling, maar is perfect om de grote lijnen door te krijgen)
                  www.squidoo.com/bechamp , enz.
                  Er zijn ws wel beknoptere artikels ook; zoek gewoon op "Béchamp Pasteur" en ev. "pleomorphism"
                  Beknopte theorievergelijking: www.newtreatments.org/Basics/ga/498 Het belang van het zogezegde "immuunsysteem" (wat eigenlijk héél ons lichaam is) wordt dus teveel op de 1e plaats gezet, terwijl het eigenlijk al een reserveband is! Je moet in de 1e plaats zien dat je "biologisch terrein" in orde is: dat alles kan stromen (vloeistof en energetisch), de pH ok is en de benodigde nutriënten voorhanden zijn; waar geen "stilstaand water" is komen geen muggen // kan omzeggens geen ziekte ontstaan. Vandaar het succes van behandelingsmethoden die erop gericht zijn te deblokkeren en in evenwicht te brengen.
                  (wie in Béchamp en "onmogelijke" pleomorfie geïnteresseerd geraakt, kijkt bv hier (ook vids) en hier)

Je zal hier ook het enige puntje bevestigd zien waar Regulus gelijk had, nl. "om nooit geneesmiddelen te nemen" (en hoe je dat kan proberen vermijden). Ik spreek niet over noodsituaties waar men de klassieke wel krediet mag gunnen. Zoals iedereen al lang zou moeten weten, zien zij alles geïsoleerd en bestrijden een symptoom, terwijl het "biologisch terrein" (je lichaam) door de meeste van deze middelen verder gehypothekeerd wordt met latere gevolgen vandien. Genezen wordt er juist niets.
                  Kanker heeft bv een systemische oorzaak die zich gaat lokaliseren op de zwakste plek, het is in 1e instantie *niet* een lokaal gegeven dat zich gaat verspreiden (tenzij o.a. door puncties, operaties en mammografieën vanwege "de klassieke" ), maar wordt wel zo behandeld Hervalkans is naargelang.

Wil je meer achtergrond, lees dan het soort boeken dat vroeger al uit de rekken van bibliotheken gehouden werd, in de tijd toen deze wanpraktijken hun oorsprong vonden (en waar in wezen niet veel aan veranderd is) en de schandalen achtergehouden werden, zoals The Medical Voodoo (1936; zoek in lijst) met wat ware historiek rond vaccinaties en wat werkelijk voor immuniteit verantwoordelijk is.

Al zou een vaccin al deels werken (ik zal zelf niks volledig uitsluiten), degene die gezond is heeft het dan normaal gezien helemaal niet nodig en juist voor degene die ongezond en verregaand vervuild is kan het "de laatste druppel" zijn...!!

Laat ons even stellen dat het werkt, het ergste eraan is...

2) De inwerking op ons immuunsysteem en niet in het minst op onze hersenen(!!!), zeker ism met een boel andere exitotoxines die "overal" inzitten (MSG/smaakmakers, aspartaam, ... ) is waarlijk desastreus, zet het speciaal immuunsysteem van de hersenen in gang en zorgt voor een continue irritatie/ontsteking in de hersenen die oa erg versneld gaat leiden tot de typische degeneratieziekten aldaar.

Eén dokter die dit ongelofelijk goed bestudeert en contrasterende info uit hun eigen bronnen haalt, geen blad voor de mond neemt én voormalig neurochirurg is, is Russell Blaylock.
                  Ik raad dit serietje aan van 40' (hoewel ik geen fan van de interviewer ben). Heb je geen tijd, bekijk dan deel 2.

Een vertaling van één zijner oudere artikelen: www.ooghoek.nl/tekst4.htm
                  Ook hij beweert dat voor onderzoek & (zeer beperkte) navolging verschillende varianten (bv zonder enige of vele squaleen immuunhelpers) van het vaccin gebruikt worden en de bevolking en bepaalde groepen krijgen natuurlijk de ergste (mét squaleen immuunhelpers)... Het is meestal manipulatie ten top, zoals gebruikelijk bij Big Pharma.

Vaccine May Be More Dangerous Than Swine Flu, Russell Blaylock

Ik heb trouwens ook al reguliere info bestudeerd en dat is niet altijd van James Randi-niveau zoals hier, gelukkig

Oorspronkelijk geplaatst door Regulus/regulier
                  Ik was zeer zijdelings betrokken bij het wetenschappelijk onderzoek van toepassing van nano-bodies "technologie" in het immunologisch systeem.
                  Maw: in uw natste dromen op een gecompartimentaliseerd "need to know" niveau met weinig recht van spreken, vrees ik...

Er zitten hier weer een paar gatekeepers in de thread, heel "toevallig" verwant of uit de sector , met de typerende arrogantie die verraadt hoe gebrainwashed ze zijn en hoe weinig ze voor zichzelf kunnen denken. Het is voor mij echt onvoorstelbaar hoe deze heerschappen 's avonds in slaap geraken.

De machten die deze mensen besturen hebben ons zelfs al proberen wijsmaken dat kwik GEZOND is!! (die TV-nieuwsuitzending moet ergens te vinden zijn)

Wat betreft de "gekke" conspiracy-aspecten van dit alles: je wil echt niet weten hoe goed de depopulatieverlangens van de heersende machten gedocumenteerd zijn...
                  Wat zouden enkele van hun wensen zijn: veel minder volk dus (te beginnen met fotografen ), ziek en angstig volk, volk dat perfect traceerbaar en manipuleerbaar is, volk dat zich niet meer voortgeplant krijgt, volgzame hersendode mensen (wat dus wreed goed aan het lukken is). Dus ja, als zij iets als "nanochips" of nanotech die bv een soort van antenne in ons lichaam doet groeien e.a. ongezonde zaken tot die doeleinden in verplichte vaccinaties (altijd héél erg verdacht) kunnen steken, zullen zij dat ws niet laten. Er zijn zelfs wetten goedgekeurd dat ze niet verantwoordelijk kunnen gesteld worden voor eender welke gevolgen Van in den beginne al wordt over vaccinaties beweerd dat zij werken, PUNT UIT; gaat er iets mis, dan zal het "nooit door de vaccinatie zijn"

Vaccinaties zullen mogelijk verplicht worden wanneer te weinig mensen deze uit eigen wil gaan nemen. Om het deel twijfelende mensen hiertoe aan te zetten kan bv. een bangelijkere gefabriceerde griepvariant uitgezet worden (zelfs in huidige reguliere wetensch. kringen zou men al opmerken dat de huidige Mexicaanse onnatuurlijk is, zie Blaylock artikel), of ons wijsgemaakt worden dat die er is. We zitten nu nog maar aan het begin van dit verhaaltje. Meestal gaat dit gepaard met tests om te zien hoe de bevolking gaat reageren, eenzijdige berichtgeving, propaganda, truuken*, edm. Het is nu al enorm bedroevend om de "sheeple" in rijen te zien vechten om het vaccin toch maar te kunnen krijgen... Het is ook altijd nuttig eens na te denken waarom sommige doelgroepen mss eerst beoogd worden. Oudere en zieke mensen = useless eaters? Zwangere vrouwen = gezondheid van nieuwe kinderen zo snel mogelijk hypothekeren?

Het zou me niet verbazen dat fotografen die zowat letterlijk met oogkleppen oplopen nog minder wakker zijn dan gemiddeld. Anderzijds zouden zij meer oog voor detail moeten hebben, maar missen zij daardoor The Big Picture! Ik ben benieuwd hoe het echt zit...
                  Uit een draad als deze is het niet op te maken, want een hoop die akkoord gaan met mijn soort informatie durft dit gewoon niet zeggen. Mijn inspiratie is dat er een gezegde bestaat dat zegt dat de allergrootste spirituele misdaad erin bestaat niet op te komen voor "de waarheid"...

Ik ga hier geen 10 keer op reageren, mss niet eens één keer, dus alvast sterkte, ge weet het nu Back to the gatekeepers...

* Pas bv op met het hele Jane Bürgemeister verhaal die de VN zou aanklagen voor massamoord, waar nogal wat verdachte aspecten aan zouden kunnen zitten. Men kan zoiets doen opdat de "goeden" in de bevolking zouden denken "we moeten niets doen, er is al iemand mee bezig." De bronnen die in het conspiracy-wereldje het meeste opduiken kunnen altijd bronnen zijn waarvan "men" wil dat je erin trapt. Het is voor de leek soms nog veel moeilijker om dit allemaal te onderscheiden (vandaar dat velen ook alles op één hoop gooien, wegens "geen beginnen aan"; het kan in grote mate wél, maar je hebt er idd heel veel tijd, gezond verstand, goeie intuïtie, vallen en opstaan, edm. voor nodig) Zet nooit al je vertrouwen op één persoon; de kans is immers groot dat men voor elk type mens een aansprekend maar misleidend individu op de markt brengt. Allen moeten zij veel waarheid vertellen om je op enkele belangrijke punten te kunnen misleiden, dus met crosslinking en voornoemde elementen kan je toch al ver komen.
                  Last edited by Strobokop; 17 november 2009, 06:42.

Comment

Wat ik persoonlijk heel erg vind en mij bijzonder aan stoor is dat hier mensen zitten die denken dat ze voor Doktertje of moraalridder moeten spelen.
                    Laat de interpretatie over aan mensen die er wel iets van af weten, aub.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Strobokop, je verhaal is veel te lang hoor.
                      wil je een statement zetten of mensen proberen te bereiken, zal je het toch in moeten korten.
                      zeker op een fotosite.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        vraag ik mij af:
                        waarom in NL 2x vaccineren, en in B maar 1x ?
                        Beetje laat antwoord maar ik lees nu pas de topic..
                        Antwoord hierop stond 2 weken geleden in Humo in 't artikel over de mexicaanse griep.

Toen 't vaccin ontwikkeld werd dan wist men nog niet zeker of 1 inenting voldoende ging zijn, of 2 om volledige bescherming te bieden.

NL en andere landen hebben voor de zekerheid 2 dosissen besteld. Belgie ging besparen en heeft maar 1 dosis besteld per persoon.

Men heeft geluk gehad en naderhand is gebleken dat 1 dosis voldoende bescherming biedt - maar in 't interview stond duidelijk dat dit gewoon een gok was die goed is uitgedraaid..
                        Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strobokop Bekijk bericht
                          Er zitten hier weer een paar gatekeepers in de thread, heel "toevallig" verwant of uit de sector , met de typerende arrogantie die verraadt hoe gebrainwashed ze zijn en hoe weinig ze voor zichzelf kunnen denken. Het is voor mij echt onvoorstelbaar hoe deze heerschappen 's avonds in slaap geraken.
                          Oei. Bedankt voor de opheldering. Blijkbaar heb je geen kennis ter zake nodig en staat de volledige waarheid op het internet! Ik ga asap naar de universiteit om m'n diploma terug in te leveren en mijn geld terug te eisen.

Zo. En nu ga ik terug verderwerken aan mijn doctoraatsonderzoek (want ik moet dat volledig uit m'n duim zuigen hé )

EDIT: Snel even Strobokop z'n wonderdokter gegoogled. Dr. Russell Blaylock doet het precies ook niet uit puur altruïsme. Op z'n site staat een gigantische banner die je met enkele kliks naar een online shop voert waar je zijn "brain repair formula" kunt kopen. Hilarisch. De man heeft het slim gezien en zal wel goed verdienen aan al die samenzweringsadepten, maar uiteindelijk doet hij net hetzelfde als datgene waar ze "big pharma" van beschuldigen
                          Last edited by ThierryM; 17 november 2009, 09:47.
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            net terug van de eerste prik, volgende de 27ste.
                            grt,bouk.
                            en net de tweede gehad.
                            grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              en net de tweede gehad.
                              grt,bouk.
                              Volgens mijn dokter is een 2de inenting overbodig. In België is dat trouwens niet voorzien. Maar in Holland zullen ze denken : zeker is zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                                Volgens mijn dokter is een 2de inenting overbodig. In België is dat trouwens niet voorzien. Maar in Holland zullen ze denken : zeker is zeker.
                                andere dokter zoeken.
                                dat er in België niet in is voorzien is de juiste reden, en niet het zekere voor het onzekere nemen.
                                grt,bouk.

Comment

Working...
                                X