Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mexicaanse/varkensgriep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mexicaanse/varkensgriep

pppfff... ik heb gisteren de eerste gehad, dit omdat ik (zeer) binnenkort huisgenoot ben van een kind van jonger dan 1/2 jaar (ja, mijn vrouw is hoogzwanger ) maar eh.... ik geloof dat ik het maar bij één spuit houd

Gisteravond voelde mijn arm al aan alsof ik er een stomp op had gekregen. Nu is dát nog niet zo'n ramp maar sinds ik vanochtend wakker werd met een prikkelige griep-huid, hoofdpijn, een totaal gevoel van oververmoeidheid en tot overmaat van ramp vanavond ook nog flinke buikkrampen kreeg (incl. meerdere daaropvolgende toiletbezoeken ) heb ik toch wel weer ernstige twijfels....

'k Heb verdorie vandaag niet eens zin of de puf gehad om met m'n splinternieuwe 24L II te schieten, die gisteravond door de TNT is bezorgd. Sterker nog, 'k heb eigenlijk bijna alleen maar geslapen sinds ik ben thuisgekomen van m'n werk halverwege de middag... (ziek gemeld ook nog)
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Hoe zit het nu verder met dit item?
      Inentingen worden doorverkocht of zoiets?
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Goed he.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Zeker aan de spelers van een voetbalploeg ( de naam ontgaat me ).

Inentingen hebben zijn voor- en nadelen. Ik heb liever geen nadelen, dus zal ik de griepjes wel uitzieken. Ik begrijp best dat voor een deel van de bevolking deze inentingen nodig zijn maar ook voor hun is er een risico aan verbonden als ze worden ingeent. Het gevaar voor de mexicaanse griep is wat verminderd, dus is er geen heisa (red: reclame) meer voor nodig.

Comment

Nja, na alle commotie is de Mexicaanse griep nu via de achterdeur stiekem vertrokken.
            Steeds minder mensen melden zich met griep bij de dokter...
            Het is achteraf dus weer allemaal erg opgeblazen door de media, overheid en industrie.

Ach ja, ik zou bijna zeggen, ik ben blij dat ik hem gehad heb. Ik weet nu tenminste zeker dat hij er was en dat het allemaal wel meeviel ! hihi... ff een weekje ziek, en daarna weer aan de gang...
            Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mauske Bekijk bericht
              Nja, na alle commotie is de Mexicaanse griep nu via de achterdeur stiekem vertrokken.
              Steeds minder mensen melden zich met griep bij de dokter...
              Het is achteraf dus weer allemaal erg opgeblazen door de media, overheid en industrie.

Ach ja, ik zou bijna zeggen, ik ben blij dat ik hem gehad heb. Ik weet nu tenminste zeker dat hij er was en dat het allemaal wel meeviel ! hihi... ff een weekje ziek, en daarna weer aan de gang...
              De klassiek misvatting ... de originele "generatie" van het virus was redelijk bekend en men kende daarvan de impact die men mocht verwachten .. wat niet geweten was van deze vorm was de mutatiesnelheid noch het mutatieresultaat en dus zat men met een dik ei dat dit soort mutatiescenario zou uitbarsten als een pandemie wegens geen vaccin, met alle catastrofale gevolgen van dien .. maar troost u .. wat niet is kan nog komen! het virus is lang niet uitgestorven en misschien komt het wel terug als uiterst virulente mutant zelfde verhaal voor "de vogelgriep" (een A1H5N5 mutant zou bvb leuk zijn, geen idee of die er al is of bestaat ...) ... hopelijk kent men ondertussen de meest waarschijnlijke mutaties van deze virusvorm en kan men rustig de vaccins ertegen maken ..
              de zaken triviaal voorstellen is nooit een goed idee ...

Comment

Working...
              X