Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
ik heb er twee geheugenkaartjes besteld(2 sandisk 8gig ext 3 30mb/s) voor 84 euro en nog iets. Overschrijving naar zwitserland op donderdag. De volgende dinsdaq was het pakje binnen. Goed verpakt en snel geleverd.
Ik heb men Canon 7D + 24-105 f4L + nog een hele boel daar besteld. Ik moet toegeven dat ik toch schrik had, denkende dat ik deze camera en toebehoren nooit zou zien. Maar deze kwam na een paar dagen aan. Er zat alleen geen extra geheugenkaart bij zoals beloofd. na een mailtje werd deze nog apart opgestuurd.
Ik weet niet hoe ze het doen maar het prijsverschil is wel vrij groot.
En ik ken hem persoonlijk, zeer correct, heb bij hem onder andere een Nikon D2X en D3 gekocht.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Die zou ik ook nog eens moeten kopen ... net even gekeken, hij wordt hier aangeboden met zonnekap (die apart al 25 Euro kost) voor een prijs die 50 Euro lager is dan alleen de lens bij Konijn, en 40 Euro minder dan bij Studio73 ... ik vrees dat ik niet bij mijn gewone winkel (Studio73) ga bestellen deze keer, dit is echt wel een serieus verschil ... zelfs als ik de BTW niet terug kan vorderen is het nog goedkoper
Comment