Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met topfoto.nu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

    Mijn Pentax K-5 heb ik bij Topfoto besteld. Nadat ik de beruchte sensorvlekken had opgemerkt, heb ik (zoals mij per e-mail gevraagd was) alles in originele verpakking teruggezonden naar Topfoto-Eupen.
    Na 7 weken ontving ik een nieuwe K-5, doch zonder handleidingen en CDROMs. Daarover heb ik een tiental e-mails gezonden naar Topfoto (waarvan 4 herinneringen, omdat ik zelfs geen antwoord kreeg) en het resultaat was dat ik na 5 weken nog steeds zonder voornoemde ontbrekende stukken zat.
    Daarom heb ik uiteindelijk een mailtje naar De Beukelaer verzonden ... en prompt ontving ik van De Beukelaer een Nederlandse handleiding plus 2 CDROMs.
    Tja, verkopen doen ze allemaal graag, maar dienstverlening na verkoop ???
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

    Comment


    • #47
      Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

      Ik ben tevreden geweest van Topfoto. Maar de laatste tijd ook minder en minder.

      Ik heb een actiecode ingevoerd om €5 terug te krijgen bij mn aankoop maar deze heb ik ook nooit gezien.

      Ze vinden het zelfs de moeite niet om nog te antwoorden op mails en pm's (Otto Knap is van Topfoto).

      Het gaat me niet echt voor de €5, maar om het principe... Mij zien ze niet meer terug bij Topfoto.
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #48
        Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

        Vandaag een week geleden een bestelling geplaatst en direct betaald via iDeal (een Nederlands online betalingssysteem dat door hen wordt aangeboden).
        De bestelde spullen stonden toen (en nu nog steeds) als ruim voorradig.

        Inmiddels al twee mails gestuurd met een vraag over de status, maar geen enkele reactie tot heden.

        Ik hoop dat mijn vertrouwen enkel op de proef wordt gesteld en niet geschaad, maar tevreden ben ik op dit moment nog niet.

        Comment


        • #49
          Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

          23 mei ook een bestelling gedaan en, dezelfde dag nog betaald. Wel direct een mail gekregen met het nummer van mijn bestelling en, dat hij een email zou sturen zodat ik mijn pakket kon volgen als het was verstuurd. Een viertal weken later een mail gestuurd met de melding dat ik nog steeds niks had ontvangen (geen mail of geen bestelling) maar, het zal wel het laatste zijn dat ik daar heb besteld, als ik het nog in mijn bezit krijg tenminste.
          Last edited by cidje; 20 juli 2011, 17:52.
          Twee Sony's, enkele Sony lenzen, Sony flitser en een Lowepro Flipside.

          Comment


          • #50
            Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

            Tja, na een veel te late levering van Corné jaren geleden heb ik mijn lesje geleerd. De man achter geheugenkaart, topfoto etc. doet me teveel denken aan geritsel en meer dan eens de kanten af te lopen en er ook nog eens over te gaan.
            Nee, geef mij maar een zaak waar men kan binnenlopen en je de zaak kan bespreken.

            Comment


            • #51
              Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

              Een groot deel van mijn materiaal komt van bij otto. Steeds zeer correcte service.Maar als ik dit hier allemaal lees weet ik niet of mijn volgende body of lens nog van bij hem komt.
              Begin te twijfelen

              Vroeger was hij hij meer actief op het forum, is nu al van 3 april geleden.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #52
                Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                Mijn eerste aankopen zijn ook goed verlopen, maar als het slecht gaat hoor je ze niet...
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • #53
                  Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                  Mijn eerste aankopen zijn ook goed verlopen, maar als het slecht gaat hoor je ze niet...
                  Hoe bedoel je Nick:
                  maar als het slecht gaat hoor je ZE niet.
                  Wie is ZE?

                  Comment


                  • #54
                    Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                    Hoe bedoel je Nick:
                    maar als het slecht gaat hoor je ZE niet.
                    Wie is ZE?
                    Topfoto

                    Ik heb ooit een kortingscode ingevoerd, maar door een fout is die niet doorgegaan. Na 10 onbeantwoorde mails heb ik gestopt met mailen. Toen ik info vroeg van een rugzak kreeg ik als antwoord: "Ga eens naar de Mediamarkt of Fnac en pas ze daar..."
                    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                    500px

                    Comment


                    • #55
                      Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                      Topfoto

                      Ik heb ooit een kortingscode ingevoerd, maar door een fout is die niet doorgegaan. Na 10 onbeantwoorde mails heb ik gestopt met mailen. Toen ik info vroeg van een rugzak kreeg ik als antwoord: "Ga eens naar de Mediamarkt of Fnac en pas ze daar..."
                      Inderdaad, ze=Otto
                      Zonder nu op de feiten vooruit te lopen stond het toch in de sterren geschreven. De schare fanboys hier op dit eigenste forum zullen wel van alles klaar hebben ter verdediging maar ik lees hier vanalles over Mediamarkt, Krefel etc en daar kan men wel klakkeloos kritiek op hebben maar als het over sommigen hun hofleverancier gaat, ho maar, dan blijkt zijn vroegere faillissementen een fait diver, een rimpel in een anders gladde plas water.
                      Ik hoop echt dat iedereen ofwel zijn centen of goederen krijgt, zelfs na een lange wachtperiode (en een reactie krijgt van Otto met verontschuldigingen)

                      Comment


                      • #56
                        Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        Inderdaad, ze=Otto
                        Otto = Peter van...
                        ist ein spezialisierter Imaging Retail-Distributor für ....
                        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        Zonder nu op de feiten vooruit te lopen stond het toch in de sterren geschreven. De schare fanboys hier op dit eigenste forum zullen wel van alles klaar hebben ter verdediging maar ik lees hier vanalles over Mediamarkt, Krefel etc en daar kan men wel klakkeloos kritiek op hebben maar als het over sommigen hun hofleverancier gaat, ho maar, dan blijkt zijn vroegere faillissementen een fait diver, een rimpel in een anders gladde plas water.
                        Ik hoop echt dat iedereen ofwel zijn centen of goederen krijgt, zelfs na een lange wachtperiode (en een reactie krijgt van Otto met verontschuldigingen)
                        Volledig mee eens, en al die zeggen dat er goedkoper is zou beter eens beginnen met prijzen te vergelijken.
                        2c
                        Never resist temptation or it could go away...
                        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                        Comment


                        • #57
                          Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                          Een groot deel van mijn materiaal komt van bij otto. Steeds zeer correcte service.Maar als ik dit hier allemaal lees weet ik niet of mijn volgende body of lens nog van bij hem komt.
                          Begin te twijfelen

                          Vroeger was hij hij meer actief op het forum, is nu al van 3 april geleden.

                          mir
                          Vorige nacht nog een bestelling gedaan, pakje is al onderweg dus ... nog steeds tevreden klant !
                          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                            Wat is er aan de hand met otto zijn website's?


                            Al zijn gekende site's zijn offline. Rekening niet betaald
                            Of is er iets anders aan de hand?
                            Ik vergelijk graag eens de prijzen van het fotomateriaal en merkte deze morgen dat hij offline was.

                            mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                            Comment


                            • #59
                              Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                              Ik zit met hetzelfde probleem! Waar zijn die sites heen?
                              Zij hadden interessante prijzen.
                              http://www.jornurbain.com/

                              Comment


                              • #60
                                Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                                Oorspronkelijk geplaatst door jorner Bekijk bericht
                                Waar zijn die sites heen?
                                Naar de eeuwige jachtvelden vermoed ik, collega Corné Van Ieperen vervoegen.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X