Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met topfoto.nu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Daar zou ik toch mee opletten! Onlangs iets gekocht met een waarde van $12 op de verpakking en €10 kosten mogen betalen. Normaal is een zending met een waarde onder de €25 zonder kosten, heb dus een klacht ingediend maar heb na 3 maand mijn €10 nog steeds niet terug gekregen.

    mir
    Het is tot €22(totaal met verzending kosten in)
    U voert goederen in via de Post of via een ander koeriersbedrijf

    Wanneer u goederen via de Post of via een ander koeriersbedrijf (ABX Logistics, UPS, DHL,…) invoert, moeten er uiteraard ook douaneformaliteiten worden vervuld. Doorgaans doet in dat geval de Post of het koerierbedrijf voor u de douaneformaliteiten, maar rekent daarbij wel onkosten aan. Er wordt opgemerkt dat de douane geen uitstaans heeft met de zogenaamde “Douane aanbiedingskosten”, die soms worden gevraagd, zelfs als er helemaal geen inklaringsformaliteiten plaatsvinden. Deze worden door de vervoerder voor eigen rekening geïnd.
    De koerierdiensten moeten de geadresseerde evenwel de vrijheid laten om eventueel zelf of door een door de geadresseerde vrij gekozen vertegenwoordiger de douaneaangifte te laten verrichten. Indien de bestemmeling zelf de douaneaangifte wil verrichten moet hij er evenwel rekening mee houden dat hij door het gebrek aan technische kennis heel wat tijd kan verliezen om die formaliteiten correct te verrichten.
    En dat doen ze nooit, dit is een overtreding die postdiensten begaan
    link:Douane
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

    Comment


    • #32
      Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

      Ik las dit op een ander forum (http://www.nikon-club-nederland.nl/f...=17894&start=0) Let wel dit is van 2009:

      Volgens het Belgische faillisementen overzicht is er een 'Geheugenkaart bvba' in Putte failliet (http://www.faillissementen.com/register ... eugenkaart) en topfoto.be en geheugenkaart.be zijn hetzelfde bedrijf.

      Ik zou er geen geld naar overmaken tot eventueel het tegendeel is bewezen...
      Iemand een idee?
      Canon EOS 7D - Canon 17-55mm f2.8 - Canon 100mm f2.8L - Canon 70-200mm IS f4L - ...

      Comment


      • #33
        Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

        Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
        Ik las dit op een ander forum (http://www.nikon-club-nederland.nl/f...=17894&start=0) Let wel dit is van 2009:



        Iemand een idee?
        Reeds veel besteld en nog nooit problemen gehad,alles zeer correct afgehandeld

        Comment


        • #34
          Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

          Ga binnenkort kunnen meepraten. Heb vandaag een lowepro tas en nog wat kleine dingen besteld. Ben benieuwd naar de levering.
          Canon EOS 7D - Canon 17-55mm f2.8 - Canon 100mm f2.8L - Canon 70-200mm IS f4L - ...

          Comment


          • #35
            Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

            Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Iemand ervaring met topfoto.nu zijn scherpe prijzen,ze leveren binnen de 24u.
            Afhalen is niet mogelijk.

            mir
            Ik dacht toch dat je daar al ervaring mee had, Mir?
            Niet?
            Ik heb alvast niet te klagen...

            Comment


            • #36
              Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

              Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
              Reeds veel besteld en nog nooit problemen gehad,alles zeer correct afgehandeld
              Zeker weten !!!
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #37
                Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                Ik dacht toch dat je daar al ervaring mee had, Mir?
                Niet?
                Ik heb alvast niet te klagen...
                Kijk eens naar de start datum van het topic
                Ik had toen enkel ervaring met geheugenkaart.be en wist niet dat topfoto.nu ook van Otto is. Ik heb er ondertussen een 100-400 en mijn 7D besteld steeds alles keurig ontvangen.

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #38
                  Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                  Even een update:

                  Had dus een Lowepro pro runner 350, Canon inkt, Canon cleaning kit en een zonnekap bestel bij topfoto.nu. Maandagavond besteld, bevestiging gekregen via mail en dinsdag morgen een mail dat het verzonden was. Ik had wat bang dat er extra kosten zouden aangerekend worden en daarom heb ik een mailtje naar hun gestuurd om dit te vragen. Het antwoord kwam snel met de melding dat er geen extra kosten zouden bij komen.

                  Woensdag namiddag werd alles netjes geleverd!
                  Canon EOS 7D - Canon 17-55mm f2.8 - Canon 100mm f2.8L - Canon 70-200mm IS f4L - ...

                  Comment


                  • #39
                    Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                    Voila,dat noem ik nu eens service

                    Comment


                    • #40
                      Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Kijk eens naar de start datum van het topic
                      Ik had toen enkel ervaring met geheugenkaart.be en wist niet dat topfoto.nu ook van Otto is. Ik heb er ondertussen een 100-400 en mijn 7D besteld steeds alles keurig ontvangen.

                      mir
                      oeps

                      Comment


                      • #41
                        Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                        Lens besteld en deze werd vrij snel geleverd aan de afgesproken prijs. Je krijgt ook heel snel antwoord op een vraag per e-mail.
                        Nu wel nog aan het wachten op een filter van bij hen, maar die ligt al zeven dagen in de loods van DPD in Grace-Hollogne met code 41. En bij code 41 staat 'overmacht'. Ik vermoed hele witte overmacht :-)
                        -----------------
                        www.jwain.be - Facebook - 500px - G+ - Twitter

                        Comment


                        • #42
                          Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                          ik zou er ook graag iets willen bestellen die ze vreemd genoeg niet bij konijntje hebben...

                          maar ik vind wel iets vreemds aan de website's...

                          op de website -> http://www.geheugenkaart.be

                          is dit het adres en e-mail:
                          MS & C AG
                          Alleestrasse 60
                          CH 8590 Romanshorn
                          Schweiz
                          Tel +41 71 460 28 58
                          Mail info@topfoto.be


                          op de website -> http://www.topfoto.nu

                          is dit het adres en e-mail:
                          MS & C AG
                          Hüttenswil 12
                          CH 9216 Heldswil
                          Schweiz
                          Tel +41 71 460 28 58
                          Email info@topfoto.nu




                          vreemde is:
                          - 3 url's te lezen (geheugenkaart.be - topfoto.be - topfoto.nu) (was topfoto trouwens geen duitse website? topfoto.de ?)
                          - zelfde website op vlak van layout, prijzen en voorraden...
                          - 2 verchillende adressen (die in vogelvlucht maar 12 km van elkaar liggen)
                          - maar wel 2 dezelfde telefoonnummers...

                          is dit niet raar of verdacht?

                          Comment


                          • #43
                            Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                            Ze zijn te vertrouwen, ik heb er al redelijk wat besteld.

                            Enkel niet op de actie van Facebook of Twitter ingaan -> LINK
                            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                            500px

                            Comment


                            • #44
                              Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                              Ze hebben daar helaas niet de lens die ik graag wil hebben: Canon EF 300mm f/4L IS USM. (als ik goed gekeken heb)
                              Heb ook meerdere dingen bij digicamshop.nl gekocht ivm de lage prijzen.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Iemand ervaring met topfoto.nu

                                Ik heb geen ervaring met leveringen.
                                Het product dat ik had besteld stond wel op de site, maar was niet meer leverbaar.
                                Ik heb verschillende e-mails gestuurd en een keer of 3 à 4 telefonisch contact gehad.
                                "Nee we zijn toevallig net bezig met overmaken" en "ik stuur vanmiddag nog een bevestiging dat het bedrag retour is overgemaakt".
                                Ik zit nu na 4 weken nog steeds op mijn geld te wachten.
                                Wordt ik aan het lijntje gehouden?
                                Afhandeling is niet naar mijn tevredenheid.

                                Comment

                                Working...
                                X