Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fietstas voor op het bagagedrager

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fietstas voor op het bagagedrager

    Iemand een tip voor een stevige fietstas voor achter op mijn bagagedrager. Moet uiteraard dienen voor mijn fototoestel en wat allerlei in te steken.

  • #2
    Re: Fietstas voor op het bagagedrager

    ik zou dit nooit doen, steek liever je dure fototoestel in een rugzakje, lijkt me een beter plan, op de bagagedrager van je fiets kan je nog de rest kwijt dan (statiefje ....) bedenk dat je gerief op een bagagedrager soms flink wat schokken te verduren krijgt, daar zou je van kunnen verschieten, en of dat allemaal zo goed is voor een camera weet ik niet maar ik vermoed van niet......
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Fietstas voor op het bagagedrager

      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
      ik zou dit nooit doen, steek liever je dure fototoestel in een rugzakje, lijkt me een beter plan, op de bagagedrager van je fiets kan je nog de rest kwijt dan (statiefje ....) bedenk dat je gerief op een bagagedrager soms flink wat schokken te verduren krijgt, daar zou je van kunnen verschieten, en of dat allemaal zo goed is voor een camera weet ik niet maar ik vermoed van niet......
      Volledig mee eens. Liever op m'n bult dan op de bagagedrager.
      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
      BD0993BE
      Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

      Comment


      • #4
        Re: Fietstas voor op het bagagedrager

        ik ben erg tevreden met deze fietskoffer van keter
        Voordeelmuis.nl toont vrijwel alle folder aanbiedingen van Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden. Deze pagina toont Keter fietstas folder aanbieding bij Action - details. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen boodschappenlijst, die u kunt printen.

        http://gentseliggers.net/forum/viewt...hp?f=16&t=6952 (onderaan)
        zit vast met schropeven aan bagagedrager en er zit een slotje bij (zou waardevol materiaal wel nooit alleen achterlaten)

        Comment


        • #5
          Re: Fietstas voor op het bagagedrager

          Als tas(sen) voor op je bagagedrager kan ik je deze van het merk Ortlieb aanbevelen (www.ortlieb.com). Veel verschillende modellen maar zowat zéér degelijk en veel ruimte in. Kan je ook veilig bevestigen aan je bagagedrager.

          Maar om je fototoestel erin te steken? Ik zou het toch niet weten...

          Comment


          • #6
            Re: Fietstas voor op het bagagedrager

            ik gebruik gewoon grote zijtassen en daar gaat mijn fototas in.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment

            Working...
            X