Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
ben daar indertijd dat ik mijn tomtom kocht even zoet mee geweest ... tomtom werkt prima tot je aan updates begint ... nadien is er steeds wel iets wat weg is of niet meer wil ...
als ik me goed herinner heb ik ze uiteindelijk via software van checkpoint nederland aan t werk gekregen .... dus even googelen ...
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
Wat vraag je nu dat iemand je een illegale downloadlink geeft?
Bij TT abonnement van 25 euro/jaar
Hans
niet illegaal
je hebt genoeg gratis download site's waarop dat die poi's staan
je moet niet zomaar 25€ per jaar weg te gooien voor iets wat je gratis kan vinden
oa volgende site:
niet illegaal
je hebt genoeg gratis download site's waarop dat die poi's staan
je moet niet zomaar 25€ per jaar weg te gooien voor iets wat je gratis kan vinden
oa volgende site:
Ik moet daaral niet veel op reageren zeker?
Wie zegt er dat ik hier illegale bezig ben?
't Is alleszins om sneller te kunnen rijden dan toegelaten niet ? En dat is illegaal.
Dankzij die flitspalen is het aantal doden en gewonden op onze wegen flink gedaald.
Een beetje meer burgerzin a.u.b. En ja , ik meen het serieus...
't Is alleszins om sneller te kunnen rijden dan toegelaten niet ? En dat is illegaal.
Of om te weten waar fotografen bijeen komen.
Dankzij die flitspalen is het aantal doden en gewonden op onze wegen flink gedaald.
En het aantal kop-staart aanrijdingen vertienvoudigd.
Mensen veroordelen voordat ze iets misdaan hebben is ook illegaal hé.
Dus wat meer respect voor je medemens dat tot nu toe nog maar "een vraagje" gesteld heeft.
Op de Brusselse Ring hebben ze een tijd geleden een flitspaal gezet in omgeving Kraainem ... op 23 jaar dat ik daar passeer heb ik zelf nooit een ongeval gezien op die plaats.
Nu gooien ze daar alle dagen alles dicht uit schrik voor die flitspaal, ja ook die dat 120 rijden of zelfs minder gaan op hun rem staan. Veel gevaarlijker!
Flitspalen op de GPS zetten is niet alleen goed om hard te rijden maar ook om u aan uw snelheid te houden, vooral op onbekende wegen overkomt het iedereen al eens een bord niet gezien te hebben door de weg te zoeken en op andere zaken te letten ... zo'n verwittigingske in uw GPS kan dan ook iets nuttig zijn in de positieve zin.
Het is niet omdat de ene dat misbruikt dat de andere dat ook doet.
Of om te weten waar fotografen bijeen komen.
En het aantal kop-staart aanrijdingen vertienvoudigd.
Mensen veroordelen voordat ze iets misdaan hebben is ook illegaal hé.
Dus wat meer respect voor je medemens dat tot nu toe nog maar "een vraagje" gesteld heeft.
Op de Brusselse Ring hebben ze een tijd geleden een flitspaal gezet in omgeving Kraainem ... op 23 jaar dat ik daar passeer heb ik zelf nooit een ongeval gezien op die plaats.
Nu gooien ze daar alle dagen alles dicht uit schrik voor die flitspaal, ja ook die dat 120 rijden of zelfs minder gaan op hun rem staan. Veel gevaarlijker!
Flitspalen op de GPS zetten is niet alleen goed om hard te rijden maar ook om u aan uw snelheid te houden, vooral op onbekende wegen overkomt het iedereen al eens een bord niet gezien te hebben door de weg te zoeken en op andere zaken te letten ... zo'n verwittigingske in uw GPS kan dan ook iets nuttig zijn in de positieve zin.
Het is niet omdat de ene dat misbruikt dat de andere dat ook doet.
Dat zijn de typische nepargumenten die vroeger ook al gebruikt werden om tegen de verkeersdrempels te zijn,of tegen 50 per uur in de bebouwde kom,of tegen de 30 per uur woonzones.Het zou _ hilarisch _ gevaarlijk zijn.
Hebben ze er op de Brusselse ring eentje gezet?Dat zijn er dan nog tien te weinig,en voeg daar een max.100 per uur regel aan toe.Die er op termijn trouwens gaat komen,wees gerust.
Feit is,op de gewestwegen,waar vroeger sommige pipo's vlotjes 130 vlamden,maar waar nog wel eens iemand wil oversteken,rijdt nu iedereen braafjes 70,omdat die flitspalen er staan,met jawel,daar bestaan cijfers ove,minder ongevallen tot gevolg.
't is alleszins om sneller te kunnen rijden dan toegelaten niet ? En dat is illegaal.
Walter
Comment