Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows 7

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Nieuwer is beter is het gezegde, maar Vista was logger dan XP dat weet iedereen ondertussen.
    Windows 7 is een echte verademing want die is sneller dat XP en heeft de functionaliteit van Vista.
    En waarom zou nieuwer niet beter zijn?
    Van zodra Win7 NL verkrijgbaar is wordt deze op mijn pc geïnstalleerd daar ben ik volledig van overtuigd!

Grtz, RF
    Wees daar maar zeker van
    En 64 bit.

Zaak is wat gaat ons dat weer kosten.
    Vista Ultimate was ook niet bepaald goedkoop.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik hoor enkel maar negatieve verhalen over de Vista 64-bits. Wat zijn jullie ervaringen daar mee?

Ook wat betreft compabiliteit met andere programma's enzo...
      - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht
        Ik hoor enkel maar negatieve verhalen over de Vista 64-bits. Wat zijn jullie ervaringen daar mee?

Vista 64bit heeft hier maar een korte tijd op gestaan.
        Persoonlijk zag ik weinig of geen verschil met de 32 bit.
        Maar Windows 7-64bit is wel super snel hoor.
        Tot nog toe enkel problemen gehad met een béta programma van Lavasoft om het register schoon te houden. De rest van mijn programma's loopt hier zeer vlotjes.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Kijk eens naar mijn afbeelding in dit topic.
          Hoe los ik dat op?
          Ik krijg hetzelfde plaatje te zien als ik mijn pc aan de router hang met een kabel, en de kabel tussen router en telenetmodem uittrek...
          Zegt dat genoeg?
          De netwerk adpter uninstallen, en terug laten detecteren is wat ik zou doen.
          (in de device manager, rechts click op de adapter, uninstall, dan rechtchts click op computer, scan for hardware changes)
          j.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht

Het lastigste zijn de drivers. De fabrikant moet de 64-bit versie ook ondersteunen. Daar was weinig animo voor.

Dave
            pixelpusher

Comment

Dit heb ik nu:
              (maar gisteren dus ook al)
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Je hebt nog geen verbinding
                Dial-up, dit is een inbel verbinding, nee?

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

En dat is als je met kabel aan de router hangt, en andere computer hebben wel verbinding?

Weggooien die kabel.

j.
                  Dit heb ik nu:
                  (maar gisteren dus ook al)
                  A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                  Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                    En dat is als je met kabel aan de router hangt, en andere computer hebben wel verbinding?

Weggooien die kabel.

j.
                    Ik heb verbinding.
                    Dit is de oplossing:
                    Start > Run
                    type: services.msc
                    FIND: Id_String2.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B87 9762 in the list
                    Right Click
                    Select Properties
                    From the drop down select Disabled
                    Click STOP
                    Click Apply
                    Reboot

Het heeft te maken met dat "bonjour-ding" in Win7.

Die unstall van de adapter heb ik geprobeerd maar dat hielp niet.
                    De aanpassing moet gebeuren binnen Win7 zelf.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Staat er bij op geen van de 2 installaties tussen...
                      niet met de id, en niet met de naam 'Bonjour' of iets in die trand.
                      Misschien wordt het meeginstalleerd bij de drivers van je netwerk interface...

j.
                      Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms;2330929[COLOR="Red"
                        ]Staat er bij op geen van de 2 installaties tussen[/COLOR]...
                        niet met de id, en niet met de naam 'Bonjour' of iets in die trand.
                        Misschien wordt het mee ginstalleerd bij de drivers van je netwerk interface...

j.
                        Jo ik versta je Nederlands niet
                        Sorry ik begrijp jouw zinnen niet.

Ik snap nu wel dat men in het forum (een win7-forum) sprak
                        over i-Tunes....
                        Misschien kan jij hieruit opmaken wat het verband is tussen
                        online-gaan<>netwerk> en deze "bonjour".
                        Ik heb verder dus geen idee
                        Maar het werkt wel.

In een poging om het op te lossen, gisteren, had ik "broadband" gekozen
                        en daarom zie je dat nu in de vorige afbeelding.
                        Telenet is toch breedboad...
                        Maar wat die dialup daar komt doen nu snap ik ook niet.
                        Het blijft verwarrend en het is niet duidelijk.
                        Zoals reeds gezegd: met XP en Vista had ik dit probleem helemaal niet.
                        Nooit geen moeilijkheden mee gehad. (in het verre verleden ook niet).

Om verbinding te krijgen met Telenet moet ik toch ergens mijn login
                        ingeven en het paswoord.

Last edited by theokus; 18 juli 2009, 18:15.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

mss wat snel geweest en niet nagekeken op fouten.
                          Ik heb 2 win7 installaties, en op geen van beide zie ik in services staan wat jij beschrijft als zijnde de oorzaak van je probleem.
                          Ik veronderstel dat het 'bonjour' spul onderdeel van de drivers van bepaalde hardware is die jij wel hebt en ik niet bvb een ASUS mobo als ik me niet vergis.
                          j.
                          Jo ik versta je Nederlands niet
                          Sorry ik begrijp jouw zinnen niet.
                          Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                            mss wat snel geweest en niet nagekeken op fouten.
                            Ik heb 2 win7 installaties, en op geen van beide zie ik in services staan wat jij beschrijft als zijnde de oorzaak van je probleem.
                            Ik veronderstel dat het 'bonjour' spul onderdeel van de drivers van bepaalde hardware is die jij wel hebt en ik niet bvb een ASUS mobo als ik me niet vergis.
                            j.
                            OK maar ik heb een moederbord van MSI.

Bonjour, voorheen Rendezvous, is de handelsnaam van de software voor het implementeren
                            van het netwerkprotocol Zeroconf in Mac OS X. Het wordt bijvoorbeeld gebruikt door iTunes om
                            gedeelde muziek te vinden op andere computers in een Local Area Network.

Er is ook een versie van Bonjour voor Windows. Deze wordt onder andere meegeleverd bij Safari, iTunes en Adobe Photoshop voor Windows.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Zijn er mensen waarvan hun 'explorer' het zo nu en dan laat afweten?
                              Bij mij komt het TE dikwijls voor
                              Hoop dat die bug eruit zal zijn bij de lancering van de NL versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Zijn er mensen waarvan hun 'explorer' het zo nu en dan laat afweten?
                                Bij mij komt het TE dikwijls voor
                                Hoop dat die bug eruit zal zijn bij de lancering van de NL versie.
                                Niks van gemerkt to nu toe maar ik moet wel zeggen dat ik meestal Firefox gebruik.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X