Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows 7

Goed dat je dit opwerpt .. was het helemaal uit het oog verloren
    Zouden ze zich in de Europese commissie niet beter buigen over de toegelaten krommingsgraad van de komkommers of iets analoogs ? miljaarde ! pezewevers daar zeg ! nog een beetje en ik was mijn geuze/kriek ook al kwijt wegens te vuile brouwerijen ... cultuurbarbaren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Goed dat je dit opwerpt .. was het helemaal uit het oog verloren
      Zouden ze zich in de Europese commissie niet beter buigen over de toegelaten krommingsgraad van de komkommers of iets analoogs ? miljaarde ! pezewevers daar zeg ! nog een beetje en ik was mijn geuze/kriek ook al kwijt wegens te vuile brouwerijen ... cultuurbarbaren !
      Vuile brouwerijen.... ooit eens bierschuim onderzocht?

Laat Nelie maar doen, ik vind dat ze goed bezig is.
      Nog eens een vrouw met ba.....
      En mocht je het niet weten, er zijn nog 2 andere dames bezig en dat gaat over
      de garantie bij software, zelfs de garantie bij computerspellen....

Maar wie lost nu mijn probleem op?
      Windowss 7 RC kan je verder nog downloaden tot ergens in augustus.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Kunnen we Nelie niet even duidelijk maken dat het schandalig is dat:
        -je alleen auto's kunt kopen met het merk motor dat de constructeur aanbiedt.
        -het merk geintegreerde gps in een auto niet te kiezen is.

En zo zijn er vast nog wel een waslijst van dingen te vinden die alleen gekoppeld te verkrijgen zijn.

Moest MS nu één browser mee leveren, die ze niet zelf schrijven: ok, maar een product dat ze zelf maken, en waar je niet voor moet betalen...Waar moeit Nelie zich mee.

Trouwens waar maken al die andere browser zich druk over, een installatie meer of minder levert hun toch ook geen cent meer op? Ik versta heel de polemiek niet.

Punt is dat de doorsnee gebruiker dit niet verstaat en niet intresseert. Die wil iets dat werkt, ms of iets anders. De gebruiker die het wel begrijpt heeft genoeg kennis om een andere browser te downloaden en te installeren.
        j.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Laat Nelie maar doen, ik vind dat ze goed bezig is.
        Nog eens een vrouw met ba.....
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
          Kunnen we Nelie niet even duidelijk maken dat het schandalig is dat:
          -je alleen auto's kunt kopen met het merk motor dat de constructeur aanbiedt.
          -het merk geintegreerde gps in een auto niet te kiezen is.

En zo zijn er vast nog wel een waslijst van dingen te vinden die alleen gekoppeld te verkrijgen zijn.

Moest MS nu één browser mee leveren, die ze niet zelf schrijven: ok, maar een product dat ze zelf maken, en waar je niet voor moet betalen...Waar moeit Nelie zich mee.

Trouwens waar maken al die andere browser zich druk over, een installatie meer of minder levert hun toch ook geen cent meer op? Ik versta heel de polemiek niet.

Punt is dat de doorsnee gebruiker dit niet verstaat en niet intresseert. Die wil iets dat werkt, ms of iets anders. De gebruiker die het wel begrijpt heeft genoeg kennis om een andere browser te downloaden en te installeren.
          j.
          Ik moet geen Volkswagen met motor van Fiat...
          Of een Fiat met een BMW-motor.
          Als doorsnee gebruiker versta ik dit ook niet, dus de noodzaak van zoiets.

En over (andere) browsers en geld verdienen zou ik me maar eens beter informeren.
          Ik ga daar hier niet over beginnen
          Google heeft er ook eentje en dat is niet voor niets dat zij die gemaakt hebben.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Het gaat er niet om dat jij dat niet moet.
            Het gaat (Nelie) er om dat het niet kan.

Straks krijgen fabrikanten boetes omdat de eindklant niet kan kiezen wie het ijzer/staal of whatever voor zijn product dat hij koopt.

j.
            Ik moet geen Volkswagen met motor van Fiat...
            Of een Fiat met een BMW-motor.
            Als doorsnee gebruiker versta ik dit ook niet, dus de noodzaak van zoiets.
            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
            Nikon stuff

Comment

Vuile brouwerijen.... ooit eens bierschuim onderzocht?

....
              ooit al een geuzebrouwerij bezocht ? .. een echte dan .. niet een die geuze op de markt brengt in gewone bierflesjes met een kroonkurk er op (tenzij er een kurken stop onder zit en dan zijn het geen gewone bierflesjes)
              groeten van uit het Pajottenland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                ooit al een geuzebrouwerij bezocht ? .. een echte dan .. niet een die geuze op de markt brengt in gewone bierflesjes met een kroonkurk er op (tenzij er een kurken stop onder zit en dan zijn het geen gewone bierflesjes)
                groeten van uit het Pajottenland
                Dat volg ik op tv
                Jean B. en dien Engelsman, toch leuk om te zien allemaal.

't Is maar dat ge het weet omdat ze kobalt toevoegen om meer schuim op het bier te krijgen.
                En dan maar lachen met de Engelsen... die hebben geen bieren met schuim op.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Het gaat er niet om dat jij dat niet moet.
                  Het gaat (Nelie) er om dat het niet kan.

Straks krijgen fabrikanten boetes omdat de eindklant niet kan kiezen wie het ijzer/staal of whatever voor zijn product dat hij koopt.

j.
                  Ok en ik ben niet zo slim als jij op dit gebied
                  Ik heb twee simpele dingen.
                  Als ik iets kan missen van MS dan laat ik dat liggen zoals hun browser.

En als je ziet door de jaren heen hoe MS zijn "zaken" heeft opgebouwd?
                  De concurrentie geen kans geven en zelf een monopolie opbouwen...
                  Daar zal ik me nooit bij kunnen neerleggen
                  Het kan me verder niet schelen MOCHT Nelie andere motieven hebben,
                  zij doet het toch maar.

De enige die tegen spartelt is Apple maar de prijs die de klanten daarvoor
                  betalen is wel erg hoog vind ik.
                  Maar dat schijnt die klanten niet echt te deren.

Kijk eens naar mijn afbeelding in dit topic.
                  Hoe los ik dat op?
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Dat volg ik op tv
                    Jean B. en dien Engelsman, toch leuk om te zien allemaal.

't Is maar dat ge het weet omdat ze kobalt toevoegen om meer schuim op het bier te krijgen.
                    En dan maar lachen met de Engelsen... die hebben geen bieren met schuim op.
                    Ja .. dat is mij al jaren bekend via "insider" info .. daarom drink ik ook nooit pilsbieren ... na de eerste paar slokken krijg ik al koppijn bijna zo erg als migraine ..
                    Met geuze/kriek kunnen ze zich die fratsen niet permitteren of hun natuurlijke gisten laten het afweten

Comment

Als ik dat hier allemaal lees ( en 't meeste is voor mij Chinees) moet ik mij dan zorgen maken omdat ik nog altijd op Xp draai of valt dat mee?

Walter
                      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        Als ik dat hier allemaal lees ( en 't meeste is voor mij Chinees) moet ik mij dan zorgen maken omdat ik nog altijd op Xp draai of valt dat mee?

Walter
                        Totaal geen zorgen maken Walter.
                        XP maar gerust verder.
                        Het is wel zo dat nu reeds Win7 een goede reputatie heeft.
                        Vista zal snel vergeten zijn.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

En dat public network wil ik ook weg...

Mijn kabelmodem is verbonden met een router en de router is verbonden met de pc.
                          Die router is draadloos MAAR is via kabel verbonden met het kabelmodem en de pc.
                          Soms werk ik draadloos, vie de router, met een laptop en een tweede pc.
                          Heeft je router als naam 'multiple network' Theo?
                          Uw pc heeft verbinding met uw router zo te zien op het screenshot, maar je router heeft geen verbinding met de modem.
                          Soms helpt het om de router 10 sec. stroomloos te zetten en dan terug onder stroom te zetten (chic).

Grtz, RF

PS: ondertussen heeft Asus de drivers voor Win 7 vrij gegeven en draait Win 7 hier, als enig OS, gelijk een Zwitsers horloge

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Heeft je router als naam 'multiple network' Theo?
                            Uw pc heeft verbinding met uw router zo te zien op het screenshot, maar je router heeft geen verbinding met de modem.
                            Soms helpt het om de router 10 sec. stroomloos te zetten en dan terug onder stroom te zetten (chic).

Grtz, RF

PS: ondertussen heeft Asus de drivers voor Win 7 vrij gegeven en draait Win 7 hier, als enig OS, gelijk een Zwitsers horloge
                            Neen, de router heeft een naam (SID, of hoe heet dat weer) die ik al lang geleden heb toegekend.
                            En natuurlijk is er een verbinding (kabel) tussen router en modem van Telenet.
                            Dezelfde config gebruik ik ook voor XP en daar heb ik geen problemen.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Ik zou zeggen: delete je huidige connecties en maak ze opnieuw, zonder iets te veranderen aan de voorgestelde waarden.
                              Ik heb niet echt problemen gehad om aan internet te geraken in de 2 installaties die ik gedaan heb.

j.
                              Nikon stuff

Comment

Ik zou zeggen: delete je huidige connecties en maak ze opnieuw, zonder iets te veranderen aan de voorgestelde waarden.
                                Ik heb niet echt problemen gehad om aan internet te geraken in de 2 installaties die ik gedaan heb.

j.
                                Heb ik al naar gezocht maar ik weet niet hoe ik dat moet doen....

Nog iets > ik zie nu tumbnails als ik foto's wil bekijken... hoe kan ik dat aanpassen?
                                Kan je volgen
                                Die tumbnails kan ik groter of kleiner instellen maar ik zie dus de foto's niet.
                                Elke tumb is identiek > lichtgroen-blauw landschapje in elke tumb > standaard weergave of iets dergelijks.

Is voor mij de 1ste keer dat ik problemen heb: nooit gehad met XP of zelfs met Vista.
                                Last edited by theokus; 17 juli 2009, 00:32.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X