Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
alleen hoe kan ik mijn key-code opnieuw ingeven? te vlug willen gaan
Op de plaats waar je die "prestatie-score" gezien hebt...
Rechter muisknop op "my computer", properties. (of configuratiescherm, systeem kiezen).
Onderaan staat in dat scherm de product-code (zal bij jou dus leeg zijn). Als je daar klikt kan je die code wijzigen...
Allé : de installatie ging zodanig vlot, dat je het "voornaamste" (voor Microsoft toch) vergeten bent... .
PS : in de definitieve "Europese versie" zal Internet Explorer NIET meegeleverd worden. Croeske heeft dat voor ons bekokstoofd. Alleen heeft Microsoft het verkeerd begrepen : Croeske wou Microsoft ook de concurrerende browsers op het DVD'ke van Windows laten plaatsen, maar Microsoft heeft daar geen goesting in (wat je strikt genomen ook kan begrijpen : waarom zou je software van een concurrent verdelen), en dus wordt IE gewoon NIET geïnstalleerd.
PS : in de definitieve "Europese versie" zal Internet Explorer NIET meegeleverd worden. Croeske heeft dat voor ons bekokstoofd. Alleen heeft Microsoft het verkeerd begrepen : Croeske wou Microsoft ook de concurrerende browsers op het DVD'ke van Windows laten plaatsen, maar Microsoft heeft daar geen goesting in (wat je strikt genomen ook kan begrijpen : waarom zou je software van een concurrent verdelen), en dus wordt IE gewoon NIET geïnstalleerd.
Microsoft laat het aan de OEM om te bepalen welke browser er mee geinstalleerd wordt. Ik begrijp dat hele gedoe trouwens niet. Mac OS X komt toch ook met Safari geinstalleerd?
Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com
eventjes een vraagje:
als er geen IE op de installatie cd staat, hoe kan je daar dan aangeraken? kwestie dat je het ook niet kan downloaden als er geen enkele browser opstaat.
Microsoft laat het aan de OEM om te bepalen welke browser er mee geinstalleerd wordt. Ik begrijp dat hele gedoe trouwens niet. Mac OS X komt toch ook met Safari geinstalleerd?
Hahaha...
Is toch een bewijs dat Safari niet veel betekent he Dave
(In for a penny, in for a pound zeggen de Engelsen)
Comment