Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TV Vlaanderen of Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: TV Vlaanderen of Telenet

Ik lees hier klachten over Telenet en TV Vlaanderen.
    Ik lees hier ook dat Belgacom TV geen optie is.
    Maar tot hier toe hoor ik zeer weinig klachten over Belgacom TV.
    Of heeft Belgacom dan werkelijk zo weinig klanten?
    Zelf heb ik Telenet Digitaal met een digicorder die ik ongeveer twee jaar geleden heb aangekocht bij VDB. Ik betaal dus geen 8 € per maand maar heb ook geen HD.
    Is trouwens niet nodig want ik zit nog te kijken op een ouderwetse breedbeeld en die wordt slechts vervangen als het nodig is, niet eerder.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      ik heb de volledige aankoop gedaan voor schotel, LNB , kabel en ontvanger voor 165 euro
      ik betaal maandelijks 9,90
      vast recht van activeren van 50 euro
      Ik heb uw prijzen nog eens nagekeken op de site van TV Vlaanderen en dat ziet er toch heel anders uit hoor!

Basis
      Smartcard 79€
      Activeringskost 29,95€
      Basispakket 9,90€/maand
      Of standaardpakket 299€

Extra
      HD kanalen 4,99€/maand
      Of HD startpakket 529€

Aanpassen abonnement (up- of downgrade) 29,95€
      Stopzetten van een dienst 16€

Als jij zelf die ontvanger kocht dan kwam de start al minstens op onderstaande om geen HD zenders te ontvangen.
      Schotel en ontvanger 165€
      Basispakket 9,90€
      Activeringskost 29,95€
      Smartcard 79€
      Totaal 283,85€

Zoals je zelf aanhaalt betaal je enkel het basispakket ... dus veel HD zal je dan ook niet hebben. Dan kan je bij Telenet al evengoed een analoog signaal ontvangen waar je geen enkele decoder voor nodig hebt.

Maar om te weten of je echt goed zit met de prijs moet je de berekening eigenlijk anders maken ... de meeste mensen hebben TV, internet en vaste telefonie.
      Hoeveel kost het als je een pakket van Telenet neemt met alles in, een pakket bij Belgacom met alles in of zoals in uw geval TV Vlaanderen en dan nog elders Internet en telefonie afzonderlijk. Maak zo de som eens en bekijk dan het totaal.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Zoals je zelf aanhaalt betaal je enkel het basispakket ... dus veel HD zal je dan ook niet hebben. Dan kan je bij Telenet al evengoed een analoog signaal ontvangen waar je geen enkele decoder voor nodig hebt.
        Toch wel : Arte HD , BBC HD , ITV HD , Luxe tv HD ,ANIXE HD , vanaf 15 augustus ook
        ZDF HD en Das Erste HD zijn vrij te ontvangen via satelliet ; bij het basispakket van tv vl zit ook het vlaamse één hd .

mvg etienne (geen abonnee van tv vl )

Comment

Binnenkort dan misschien belasting omdat we een brievenbus staan hebben???
          Last edited by Guest13; 10 september 2011, 10:04.

Comment

Citaat:
            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie
            1: dat "schotelke hangt bij mij achter de garage , niemand die dat ziet.

Tot je er belastingen op moet betalen.
            Niemand, ook geen gemeentebestuur, kan u het recht op het plaatsen van een schotel ontnemen. (Lees de mededeling van de Europese Commissie op het gebied van het gebruik van schotelantennes ). Ook belastingen op het plaatsen van een schotel zijn bij mededeling van de Europese Commissie verboden.
            [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
            [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

Comment

Het ging me niet om... dat ik perse tv vlaanderen wilde, maar telenet, wilde niet komen zien, 2x achtereen omdat ik genen internet had, of ik moest de kosten zelf betalen,
              en dan heb ik naar hen gemaild( op nen andere pc dat ik telekens 1 ding van hen wegdeed als zij lastig deden, en.. den 2de keer .. weer van gij gaat dat dan moeten betalen ( en wat bleek : de aansluiting inde paddestoel zat los ) en dus.. buiten nr.1)
              en ik blijf erbij, de volgende keer gaat mijnen telefoon weg, en dan mijnen internet als ze.. weer zo'nen brol zeggen.
              Last edited by Guest13; 10 september 2011, 10:02. Reden: uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Comment

Het ging me niet om... dat ik perse tv vlaanderen wilde, maar telenet, wilde niet komen zien, 2x achtereen omdat ik genen internet had, of ik moest de kosten zelf betalen,
                en dan heb ik naar hen gemaild( op nen andere pc dat ik telekens 1 ding van hen wegdeed als zij lastig deden, en.. den 2de keer .. weer van gij gaat dat dan moeten betalen ( en wat bleek : de aansluiting inde paddestoel zat los ) en dus.. buiten nr.1)
                en ik blijf erbij, de volgende keer gaat mijnen telefoon weg, en dan mijnen internet als ze.. weer zo'nen brol zeggen.
                Ge kunt natuurlijk altijd alles buiten gooien als er eens iets verkeerd gaat maar ook bij TV Vlaanderen kan er eens een administratief probleem optreden hoor. Waar ga je dan heen? Belgacom?
                Telenet heeft ons nog nooit laten betalen en toch verwittigen ze altijd dat als de fout aan ons ligt dat ze de verplaatsing en werkuren aanrekenen maar als het niet aan ons ligt dat het gratis is ... ik vind dit ook heel normaal.
                Professioneel kom ik ook veel in aanraking met dossiers van klanten die klagen omdat er iets niet werkt (software) maar toch is het in het merendeel van de gevallen een gebruiksfout van de klant of een probleem met zijn hardware ... toch zijn het net die klanten die het hardst roepen dat ge brol levert met een slechte service.

Stel dat TV Vlaanderen morgen bij u niet meer werkt, gaat iemand van TV Vlaanderen dan gratis tot bij u komen als je een schotel elders gekocht hebt om u te zeggen waar het probleem ligt? Ik denk het niet.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Binnenkort dan misschien belasting omdat we een brievenbus staan hebben???
                  Dat is al zo ... hier in de gemeente toch.
                  In principe moet je voor het plaatsen van een brievenbus een bouwvergunning aanvragen en die bouwvergunning (toelating) is natuurlijk betalend.
                  Niemand doet het maar het staat toch in de verkavelingsvoorschriften en zo vermeld alsook in de gemeentelijke voorschriften.
                  Ik weet niet of dit algemeen zo is voor Vlaanderen.
                  Last edited by VerSeg; 28 juli 2009, 00:16.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

gggggggggggggggggggggggggg
                    Last edited by Guest13; 10 september 2011, 10:04.

Comment

De First line helpdesk van Telenet werkt inderdaad niet superbest.
                      Maar eens je bij de meer technische mensen geraakt kun je niet echt meer klagen hoor.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                        De First line helpdesk van Telenet werkt inderdaad niet superbest.
                        Maar eens je bij de meer technische mensen geraakt kun je niet echt meer klagen hoor.
                        Het kan ook anders.
                        Mijn internet werd trager en trager.
                        En opeens niks meer
                        Modem was stuk; en dat gebeurde op een maandag....

Ik bel naar Telenet: "Meneer, we kunnen woensdag langskomen".
                        Woensdag duurt een ganse dag he....
                        Dat kon 08:00 uur zijn of 15:00 uur zijn dat ze konden komen.

Een kwartier NA mijn telefoontje ging de deurbel hier.
                        "Meneer, 't is Telenet hier".
                        He??

Ik laat die jonge gast binnen en een kwartier later kon ik weer op het internet.
                        Zaak opgelost en zonder kosten.
                        Ik wilde die jong nog iets geven uit "contentement" maar die nam niks aan, zelfs
                        nog gene koffie.
                        Hij had mijn oproep gehoord via de radio in zijn auto en die kwam daarop direct
                        thuis langs.

De jeugd van tegenwoordig he.
                        Zal hier iemand graag lezen
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Het kan ook anders.
                          Mijn internet werd trager en trager.
                          En opeens niks meer
                          Modem was stuk; en dat gebeurde op een maandag....

Ik bel naar Telenet: "Meneer, we kunnen woensdag langskomen".
                          Woensdag duurt een ganse dag he....
                          Dat kon 08:00 uur zijn of 15:00 uur zijn dat ze konden komen.

Een kwartier NA mijn telefoontje ging de deurbel hier.
                          "Meneer, 't is Telenet hier".
                          He??

Ik laat die jonge gast binnen en een kwartier later kon ik weer op het internet.
                          Zaak opgelost en zonder kosten.
                          Ik wilde die jong nog iets geven uit "contentement" maar die nam niks aan, zelfs
                          nog gene koffie.
                          Hij had mijn oproep gehoord via de radio in zijn auto en die kwam daarop direct
                          thuis langs.

De jeugd van tegenwoordig he.
                          Zal hier iemand graag lezen
                          Heb ik ook eens gehad bij een maat. Verkeerde aansluiting in huis gekregen (via winkel), belde naar Telenet en mijn tel lag nog niet neer of dingdong...

Net alsof hij stond te wachten in 't straat
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Heb ik ook eens gehad bij een maat. Verkeerde aansluiting in huis gekregen (via winkel), belde naar Telenet en mijn tel lag nog niet neer of dingdong...

Net alsof hij stond te wachten in 't straat
                            Haha ja, 't is niet altijd kommer en kwel he Destn.

Zeg en in passant weet ik nu ook dat die maat van u een "dingdong-bel" heeft
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

heel leuk allemaal van tvv, maar hoe zit het met de interaciviteit bij tvv? volgens mij hebben ze dit niet, gezien ze geen internet kunnen aanbieden en dit is toch wel een behoorlijke luxe die TLN en BGC kunnen aanbieden en TVV niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nadiem Bekijk bericht
                                heel leuk allemaal van tvv, maar hoe zit het met de interaciviteit bij tvv? volgens mij hebben ze dit niet, gezien ze geen internet kunnen aanbieden en dit is toch wel een behoorlijke luxe die TLN en BGC kunnen aanbieden en TVV niet
                                Inderdaad, er is geen "voting" knop bij de schotel (of hoe het ook noemt). Nooit gehad, nooit gemist.
                                Ook niet beschikbaar is "Net gemist" met alle varianten alsook geen videotheek waar men een filmpje kan huren.
                                Zoals gezegd, dit nooit als een gemis ervaren maar kan me inbeelden dat er anderen zijn die dit een struikelblok vinden.

Comment

Working...
                                X