Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sorry mensen.... UPDATE 1 > Antwoord van MS.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sorry mensen.... UPDATE

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    "...
    Known issues with this security update

* After you install this update, you may find that an XSI 5.0 application does not load correctly. The issue occurs because of an APPCOMPAT issue. ..."

Search google "microsoft appcompat"

etc ...
    PS er is in die ganse artikelenreeks nergens een vermelding van een BSOD tenzij ik er over gelezen heb ..

Sorry voor de slechte foto.
    Last edited by theokus; 19 april 2009, 13:53.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Must.. not... mention... Mac...
      http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
        Als ik de gevolgen lees van de foutmelding in dat blauw scherm dan had ik van
        Microsoft nu al een nieuw moederbord, nieuw geheugen en een nieuwe grafische kaart
        moeten aanschaffen...

Dan kon ik beter een Mac kopen, idd.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Omdat ook MAC een crash reporter heeft? Omdat ze toch nooit crashen toch maar een crash reporter bijdoen??? Deze opmerking is wat mij betreft van een troll of fanboy, hoe je het ook noemen wil en hier niet gepast .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Microsoft nu al een nieuw moederbord, nieuw geheugen en een nieuwe grafische kaart
            moeten aanschaffen...

Nog een fanboy!. Jarenlang met PC gewerkt, ook tal val problemen ervaren op
            alle vlak. Sedert 1 jaar omwille van "grafische toepassingen" overgestapt naar een
            Imac en nog geen enkele crash, softwareproblemen, enz gekend.
            De overtap ZOU je zeker niet beklagen.
            Eén ding vind ik spijtig: dat autocad geen mac versie heeft.
            ( dual boot wil ik niet werken )
            Voor de rest vind ik alle software die ik nodig heb.
            P.S. Ik speel geen spelletjes.
            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

moeten aanschaffen...

Idd maar ik wil ook niet beweren dat ge geen BSOD hebt he .. ik wil enkel maar zegen dat het nooit een goede diagnose methode is om u vast te pinnen in een bepaalde denkpiste ..
              Ge krijgt een BSOD met Error 07F en volgens uw testen is die gerelateerd aan die specifieke upgrade ? ik vind dat een bewijsvoering die bepaald dunnetjes is vooral omdat de informatie voor die helaas algemene 07F error (met code 0 = div by zero) sugerreert dat een applicatie uit de bocht gaat .. die upgrade heeft misschien enekel naar boven gespit was al lang ondergronds op uw PC aanwezig was (uw fix met systeel herstel wijst trouwens ook in die richting, telkens als uw register aangepast wordt door die "toepassing"? gaat uw PC uit de bocht? met als gevolg nieuw systeem herstel etc etc) ... en ik zal de eerste zijn om te bevestigen dat BSOD errors de lastigste zijn om te servicen omdat er in de meeste gevallen geen direct oorzakelijk verband te leggen is en omdat ze op het allerlaagste systeemnivo "optreden" en het systeem dus niet in staat is om een uitgebreide log info te saven omdat de boel direct plat gaat ...

Comment

Simpele zielen die denken dat een mac nooit crasht zouden beter een paar jaar in support gaan werken, liefst in een omgeving waar men met een computer ook nog iets doet wat nuttig is ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                  Nog een fanboy!. Jarenlang met PC gewerkt, ook tal val problemen ervaren op
                  alle vlak. Sedert 1 jaar omwille van "grafische toepassingen" overgestapt naar een
                  Imac en nog geen enkele crash, softwareproblemen, enz gekend.
                  De overtap ZOU je zeker niet beklagen.
                  Eén ding vind ik spijtig: dat autocad geen mac versie heeft.
                  ( dual boot wil ik niet werken )
                  Voor de rest vind ik alle software die ik nodig heb.
                  P.S. Ik speel geen spelletjes.
                  Juist dyafani.
                  Niet denken dat ik dat niet begrijp
                  Ik wil graag een systeem dat alles draait en zonder omwegen zoals vmware enz.
                  Max heeft ook geen Mac-versie.

Ik was deze week aan 't scannen met NOD32 en die vertelde me dat ik nog méér
                  updates nodig had.
                  NOD32 zegt je dit bij een geheel nieuwe installatie van NOD32 dus.

De enige bijkomende update waarvan ik weet heb, is een nieuwe Nvidia-driver.
                  Die heb ik nog niet geïnstalleerd momenteel.

Wat ik ook niet goed snap is het verband tussen een beveiligingsupdate en hardware.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                    Omdat ook MAC een crash reporter heeft? Omdat ze toch nooit crashen toch maar een crash reporter bijdoen??? Deze opmerking is wat mij betreft van een troll of fanboy, hoe je het ook noemen wil en hier niet gepast .
                    1) Het is niet aan jou om uit te maken wat hier gepast is.

2) En ik ben géén fanboy en géén trol. Als Mac morgen ne serieuze steek laat vallen en ik ben daar het slachtoffer van, dan zal ik hier evengoed mijn beklag doen als Theokus dat nu doet. Maar ik kan het niet helpen dat Mac goed werk levert hee.

Hoe komt dat toch dat als één iemand het alternatief "Mac" durft te opperen, die meteen giftige reacties krijgt?

To the point; drie jaar iMac en MB-Pro, en nog geen ENE keer die "crash reporter" nodig had. Toch raar hee?
                    http://www.theafricabug.com

Comment

Hoe komt dat toch dat als één iemand het alternatief "Mac" durft te opperen, die meteen giftige reacties krijgt?
                      Omdat "Mac" hier niets te maken heeft met de vraag van TS ...

*surft verder op zijn macbook pro *
                      nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

Comment

2) En ik ben géén fanboy en géén trol. Als Mac morgen ne serieuze steek laat vallen en ik ben daar het slachtoffer van, dan zal ik hier evengoed mijn beklag doen als Theokus dat nu doet. Maar ik kan het niet helpen dat Mac goed werk levert hee.

To the point; drie jaar iMac en MB-Pro, en nog geen ENE keer die "crash reporter" nodig had. Toch raar hee?
                        Ik vind toch ook dat het ongepast is. Het helpt Theokus geen zier.

Misschien is het ook niet aan mij om dat uit te maken, maar ik heb toch ook maar mijn eigen mening.

Dave
                        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OlivierScalais Bekijk bericht
                          Omdat "Mac" hier niets te maken heeft met de vraag van TS ...

*surft verder op zijn macbook pro *
                          Klopt maar ik ga bemiddelen

Apple heeft dat goed bekeken en dat zei ik al eerder.
                          Apple werkt met een "beperkt" aantal hardware en dat resulteert in minder problemen.
                          Hun OS kan als het ware op maat geschreven worden.

Windows moet op en met alles draaien.

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met 3DS Max 2008.
                          Voor zover ik weet is deze versie van software niet iets om fier over te zijn.
                          (dus slecht geschreven en geheugenproblemen)
                          Bovendien werk ik met een normale en gewone grafische kaart waar ik beter een "quadro"-video-kaart
                          zou gebruiken.
                          Last edited by theokus; 19 april 2009, 17:20.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ik sta voor elk merk open maar als iemand nu een probleem heeft zoals Nikon ooit met hun D70 GBLOD probleem dan ga je toch ook niet roepen: gebruik een Canon of als iemand een draadje maakt met Canon's error 99 zou het toch ook niet gepast zijn om te schrijven: had je maar een Nikon gekocht.

Het feit is dat je reactie hier 0,0% relevantie had en dus beter niet geschreven had geweest, daarom mijn reactie.

Zoals ik schreef, wat maakt mij het uit als iemand met systeem X of Y werkt of een ander dan toch voor configuratie Z kiest maar hou toch aub op met te pas en te onpas je vermeende superioriteit neer te schrijven en verder ga ik ook hier geen woorden meer aan vuil maken.

Comment

Klopt maar ik ga bemiddelen

Apple werkt met een "beperkt" aantal hardware en dat resulteert in minder problemen.
                              Hun OS kan als het ware op maat geschreven worden.
                              Windows moet op en met alles draaien.
                              Juist, dat is het volgens mij: Hardware en operating systeem van dezelfde firma!

Verder mag iedereen kopen wat hij zelf wil, ik wil ook niemand overtuigen,
                              enkel mijn persoonlijke ervaringen mededelen. Wie weet is TS misschien toe aan vervanging? Hopelijk is dit niet te simplistisch.
                              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht

Het feit is dat je reactie hier 0,0% relevantie had en dus beter niet geschreven had geweest, daarom mijn reactie.
                                't is hier nog chit chat voor iets hee
                                ik zou zo denken dat iemand een gevoelige windows-pc plek boij jou heeft geraakt

"must not mention mac" is eerder grappig dan een wiseguy die effe komt zeggen dat meneer theo beter een macje gekocht had.

natuurlijk crashen macs ook. alles wat werkt met programmas kan crashen als't programma niet goed geschreven is

wat theo zegt klopt natuurlijk wel.. er zijn beperkte mac componenten dus updates zijn zéér makkelijk te testen
                                foto als spiegel of als venster?

Comment

Working...
                                X