Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Senseo: dit is ernstig.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Senseo: dit is ernstig.

Hoe moet ik mij nu registreren? Op de pagina van product code en aankoop datum zie ik nergens iets staan om te kunnen registreren?

EDIT: Beter leren kijken pipo er staat : Thank you for visiting the Senseo Repair website. Registration will be possible as of April 15th, 2009 at 08.00 AM (CET) hours.
    Please revisit this website for the registration.

Grtz, RF
    Last edited by Red Falcon; 14 april 2009, 16:22.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Die van ons is een HD7800. Dus zo oud als de straat, wat weer eens bevestigt dat vroeger alles beter was.

Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Hoe moet ik mij nu registreren? Op de pagina van product code en aankoop datum zie ik nergens iets staan om te kunnen registreren?

EDIT: Beter leren kijken pipo er staat : Thank you for visiting the Senseo Repair website. Registration will be possible as of April 15th, 2009 at 08.00 AM (CET) hours.
        Please revisit this website for the registration.

Grtz, RF
        Ik heb me vandaag al geregistreerd....dus die Senseo he.
        Morgen opnieuw dus?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
          Ik ook niet. Ik gebruik een presse-café en vers gemalen koffie. Goedkoper en lekkerder.

-m-
          Joepie.
          'k Ben niet alleen hier.
          Zo'n "ouderwetse" handbediende koffiemolen. (Van Peugeot...)
          En dan ofwel een :
          Presse Caffée: Goedkoop , snel en lekker met de Cafétière.
          Als het wat omslachtiger mag zijn : een Cona koffie.

Je kan er zelf extra ingrediënten in doen. Bvb : een heel klein beetje cichorei, cacao en/of zout of zelfs een microscopisch kleine hoeveelheid fijn gemalen peper.
          Dat is de heerlijkste koffie.
          "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
          Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Senseo, kan je daarmee rijden ?
            Ne goede oude waterpot, water laten koken. Vuur afzetten en dan opgieten op grootmoeders wijze ...
            Minder milieuvervuiling, en gebruiksvriendelijker
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

Als alle Senseo-apparaten tegelijk teruggestuurd worden, dan zal het wel iets langer duren dan 12 dagen voor je weer koffie kan drinken.
              En sommige mensen krijgen al problemen als ze s'morgens hun kopje koffie niet hebben gedronken...
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                Als alle Senseo-apparaten tegelijk teruggestuurd worden, dan zal het wel iets langer duren dan 12 dagen voor je weer koffie kan drinken.
                En sommige mensen krijgen al problemen als ze s'morgens hun kopje koffie niet hebben gedronken...
                * zie purlut....
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                  En wat staat er in de handleiding ..... ??

Gebruik nooit een ontkalker op basis van een anorganisch zuur, zoals zwavelzuur, zoutzuur, sulfaminezuur en azijnzuur (bijv. azijn). Deze ontkalkers kunnen uw SENSEO® koffiemachine beschadigen.
                  Klopt! M'n eerste toestel werkte perfect, maar na een ontkalking met azijn was hij naar de vaantjes. Heeft geen kop koffie meer gezet!
                  'k heb dan een nieuw toestel aangekocht, die het iets meer dan een maand uitgehouden heeft. Terug binnen gedaan en onder garantie een nieuwe gekregen
                  Die 'nieuwe' die ik nu heb staat nu op de Senseo-site netjes in het lijstje van de te herstellen toestellen... 'k heb er dus geen geluk mee...

Mvg,
                  Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                    Ne goede oude waterpot, water laten koken. Vuur afzetten en dan opgieten op grootmoeders wijze ...
                    Minder milieuvervuiling, en gebruiksvriendelijker
                    Voor grotere hoeveelheden koffie zal je wel gelijk hebben, maar voor 1 kop koffie (zoals in mijn geval) zal jouw methode zeker mileubelastender zijn dan een Senseo-koffie...

Mvg,
                    Frederic

Comment

Mja, in den morgen een terraske doen
                      in den middag.........
                      in den avond.........

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      gr, eb

Comment

En ikke mag geen terraske gaan doen, miljaar ik verwenst mijne senseo
                        gr, eb

Comment

Als je geregistreerd bent mag je je aan een pakje ontkalker verwachten.
                          Daarna sturen ze je iets om het kosteloos op te sturen.
                          Dus ze zijn nu precies niet van plan om alle toestellen ineens te repareren.
                          Elk op zijn beurt zeker en hopen dat ge uw toestel terug krijgt en geen van een ander of een ander kleurtje. Dan zou ik pas stijgeren want heb meer betaald voor een metaalkleurig toestel.
                          Stel je eens voor dat ze alle canon's opvragen voor één of ander mankement
                          Maar gelukkig is Canon Japans, en daar scheelt nooit wat aan

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                            Das zeker da, wiste gij da nie?
                            Vier wielekes eronder en rijden à la de Flintstones

Grtz, RF

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              Klopt! M'n eerste toestel werkte perfect, maar na een ontkalking met azijn was hij naar de vaantjes. Heeft geen kop koffie meer gezet!
                              'k heb dan een nieuw toestel aangekocht, die het iets meer dan een maand uitgehouden heeft. Terug binnen gedaan en onder garantie een nieuwe gekregen
                              Die 'nieuwe' die ik nu heb staat nu op de Senseo-site netjes in het lijstje van de te herstellen toestellen... 'k heb er dus geen geluk mee...

Mvg,
                              Frederic
                              Toch geen pure azijn gebruikt zeker??

Mijn intussen al oude waterkoker (Tefal) ontkalk ik vrij regelmatig met azijn.

Zwavelzuur in het rijtje zetten samen met azijnzuur vind ik wel erg overdreven.
                              (zie tekst Philips)
                              Is er geen verschil tussen azijnzuur en azijn?
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Toch geen pure azijn gebruikt zeker??
                                Nee, azijn + water

Mvg,
                                Frederic

Comment

Working...
                                X