Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Senseo: dit is ernstig.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Senseo: dit is ernstig.

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Om eerlijk te zijn, de koffie van die Senseo's vind ik in 't algemeen niet te zuipen.
    Toch niet ivg met een vers tasje koffie die door de filter is gegaan of een Espresso.
    Ik ook niet. Ik gebruik een presse-café en vers gemalen koffie. Goedkoper en lekkerder.

-m-
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Overigens geweldige marketing van Philips.
      Iedereen die een Senseo wil hebben heeft ondertussen zo'n ding, de markt is verzadigd.

Nu een beetje paniek zaaien: terugroepactie. Mooie titels in de kranten, maar in de praktijk stuurt bijna niemand zijn toestel terug (vergeet niet, je moet naar het postkantoor en je zit minstends twee weken zonder je toestel).

Als bedrijf kom je daarmee (bijna) gratis in het nieuws, met een positieve boodschap: "er is een risico, maar we willen helpen...".

Daar komt bij dat veel mensen een reparatie niet betrouwen, en vooral niet zonder koffiemachine willen zitten. En dus een nieuwe kopen.

Resultaat: gratis publiciteit en omzetstijging

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
        Daar komt bij dat veel mensen een reparatie niet betrouwen, en vooral niet zonder koffiemachine willen zitten. En dus een nieuwe kopen.
        De vraag is als dat dan wel een Senseo zal zijn .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
          Overigens geweldige marketing van Philips.
          Iedereen die een Senseo wil hebben heeft ondertussen zo'n ding, de markt is verzadigd.

Nu een beetje paniek zaaien: terugroepactie. Mooie titels in de kranten, maar in de praktijk stuurt bijna niemand zijn toestel terug (vergeet niet, je moet naar het postkantoor en je zit minstends twee weken zonder je toestel).

Als bedrijf kom je daarmee (bijna) gratis in het nieuws, met een positieve boodschap: "er is een risico, maar we willen helpen...".

Resultaat: gratis publiciteit en omzetstijging
          Zou willen weten hoeveel toestellen in aanmerking komen...
          En hoeveel deze grap Philips gaat kosten uiteindelijk.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            De vraag is als dat dan wel een Senseo zal zijn .
            Dacht net hetzelfde en daarom zou ik ook een ander merk nemen of
            een ander soort toestel.

Allee: iedereen naar de winkel nu....hahaha
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Allemaal juist maar het moest jou maar eens treffen...
              Ik vermijd om wakker te liggen van wat mij elke dag opnieuw allemaal zou kunnen treffen.
              De beroepsrisico's van elke dag (veel ritten op de E40, veel intercontinentale vluchten, hoge stressfactor, teveel koffie ...) zijn wat mij betreft vele malen groter dan het door Philips omschreven potentiële probleempje.
              Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                En hoeveel deze grap Philips gaat kosten uiteindelijk.
                Slechts 30 miljoen euro
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                  Ik vermijd om wakker te liggen van wat mij elke dag opnieuw allemaal zou kunnen treffen.
                  De beroepsrisico's van elke dag (veel ritten op de E40, veel intercontinentale vluchten, hoge stressfactor, teveel koffie ...) zijn wat mij betreft vele malen groter dan het door Philips omschreven potentiële probleempje.
                  Haha jaja, ik kan goed volgen.

Jouw beroepsrisico's, maar minder in aantal, doe ik voor mijn plezier.
                  En dat is natuurlijk heel anders dan in een werksituatie of beroeps-situatie.
                  Of het verschil tussen mogen en moeten...
                  Koffie: op zeven maand tijd kom ik aan meer dan 1000 tassen....
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Wij gebruiken steeds flessenwater in onze Senseo's, nooit leidingwater want dat smaakt slecht.
                    Wij gebruiken koffiepoeder. Dat geeft ook een goeie smaak.
                    Maar zo'n senseo-ding, daar moet ik het nu nog van ontdekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                      Slechts 30 miljoen euro
                      Och, dat valt nog mee he

't Is wel goed voor het milieu... in theorie dan.
                      Bijna een half miljoen Senseo's buiten werking gedurende min. 12 dagen.
                      Enorme besparing op elektriciteit.
                      Een paar miljoen minder padjes in de afval...

Minder omzet voor de padjes-winkels...

Meer werkgelegenheid: het zullen mensen zijn die de reparaties uitvoeren.
                      Meer vervoer en omslag...

Of er minder koffie gedronken zal worden, daar heb ik grote twijfels.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht

En die gsm straaaaaaling, amaaai

Comment

Ik heb geluk mijn toestel is te nieuw
                          Wat een woordkeuze maar toch is net gemaakt achter dat er fouten bleken in het toestel.
                          Had even de site erbij gehaald en alles opgezocht blijkt mijn toestel is gemaakt op een later tijdstip dan de foute toestellen.

Dus ik ga mij een lekker bakkie koffie maken ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                            Ik heb geluk mijn toestel is te nieuw
                            Wat een woordkeuze maar toch is net gemaakt achter dat er fouten bleken in het toestel.
                            Had even de site erbij gehaald en alles opgezocht blijkt mijn toestel is gemaakt op een later tijdstip dan de foute toestellen.

Dus ik ga mij een lekker bakkie koffie maken ze
                            En ik heb zonet het risico genomen....
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Lap, heb ook prijs HD7812.
                              Er gaat hier geen dag voorbij of er wordt Senseo gedronken.
                              Ikzelf maar eentje,maar mijn madam drinkt er soms 3 tot 4 per dag.
                              Daarbij gebruiken we het ook voor DE Café Choco en Cécémel hot en Expresso.
                              Ze vloekte nu al dat we dat ding 14 dagen gaan moeten missen.
                              Wie Senseo niet weet te smaken moet zijn smaakpapillen laten nazien .
                              T'is natuurlijk nog geen capucino maar t'is verdikke lekker.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Lap, heb ook prijs HD7812.
                                Er gaat hier geen dag voorbij of er wordt Senseo gedronken.
                                Ikzelf maar eentje,maar mijn madam drinkt er soms 3 tot 4 per dag.
                                Daarbij gebruiken we het ook voor DE Café Choco en Cécémel hot en Expresso.
                                Ze vloekte nu al dat we dat ding 14 dagen gaan moeten missen.
                                Wie Senseo niet weet te smaken moet zijn smaakpapillen laten nazien .
                                T'is natuurlijk nog geen capucino maar t'is verdikke lekker.

Grtz, RF
                                Ben ik het mee eens.
                                Zonet werd op WDR (TV Duitsland) het probleem gemeld.
                                Tot nu zijn er 17 gevallen gekend waarbij het fout liep.

* Heb nog voldoende andere koffie in huis.
                                Het zal dus nu koffie zetten worden
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X