Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Senseo: dit is ernstig.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Senseo: dit is ernstig.

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Wij gebruiken Mont Roucous water

Leuk voor jullie, maar "weinig kalk" is een relatief begrip.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Leuk voor jullie, maar "weinig kalk" is een relatief begrip.
      Tja, je mag kritisch zijn maar je moet niet overdrijven hé

Mont Roucous Analysis:

19 TDS
      6 ph
      1,20 Calcium
      3,20 Chloride
      4,90 Hydrogeniccarbonate
      0,20 Magnesium
      2,30 Nitrate
      0,40 Potassium
      6,90 Silica
      2,80 Sodium
      3,30 Sulphates
      milligrams per liter (mg/l)

Comment

Re: Senseo: dit is (niet) ernstig (meer).

Kraantjeswater volstaat.
        De smaak van de koffie heeft wellicht meer te maken met het soort poeier en de hoeveelheid. En daar smaken verschillen, valt daar al niet echt over te discussiëren. 9 jaar geleden bestond er geen senseo. Toen eindigden de duistere middeleeuwen voor de koffiedrinkers?

80% van de wereldbevolking benijdt ons om de kwaliteit en beschikbaarheid van drinkbaar water. Maar het zou niet goed genoeg zijn om een tas koffie mee te zetten?

Iedereen doet natuurlijk zijn zin, maar als ik denk aan het verpakkingsafval dat een senseo met flessenwater op een jaar creëert, dan wordt ik duizelig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
          Iedereen doet natuurlijk zijn zin, maar als ik denk aan het verpakkingsafval dat een senseo met flessenwater op een jaar creëert, dan wordt ik duizelig.
          Goh ja, da's waar natuurlijk. Maar we drinken nog véél meer water dan koffie maar dat is dan weer een andere discussie want dat leidingswater is dan inderdaad wel gezond (ik ben de laatste die het tegendeel zal beweren) maar qua smaak is er toch veel lekkerders op de markt hoor .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Philips meldt storingen aan Senseo-toestellen.
            Door de combinatie van kalkafzetting en een ventiel dat zou kunnen blokkeren
            kan zo'n toestel druk opbouwen en uit elkaar vliegen....

Lees meer hier:

Je vindt er ook de typenummers die in aanmerking komen voor reparatie.

In België heeft het betrekking op zowat 475.000 verkochte apparaten.
            Het gaat ook over toestellen geproduceerd tussen juli 2006 en november 2008.

En ik kan u meedelen dat ik "prijs" heb : HD7830.

De reparatie duurt zo'n twaalf dagen.
            Ik ben ook bij de gelukkigen.
            Trouwens ook mijn tweede apparaat. Eerste lekte onderaan, dus werd het wat te gevaarlijk voor kortsluitingen.
            Mijn machine heb ik altijd gevuld met flessenwater. Nu zegt de verkoper van mijn toestel dat dit nog slechter is dan leidingwater. Dus, ik die dacht van hiermee goed te doen schiet hier een blunder van jewelste. In het vervolg maar kalkrijk en goedkoper leidingwater gebruiken zeker...
            Maar eerst op de site proberen binnen geraken om te registreren.

Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
              Ik ben ook bij de gelukkigen.
              Ik ook want voor mij is deze regel van toepassing : Als u de productiedatum van uw product niet in de lijst kunt vinden, hoeft uw apparaat niet te worden gerepareerd.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Mijn machine heb ik altijd gevuld met flessenwater. Nu zegt de verkoper van mijn toestel dat dit nog slechter is dan leidingwater.
                En heeft die vriendelijke meneer ook gezegd waarom flessenwater slechter is.

Hier ook prijs trouwens. Maar gebruik altijd heerlijk kalkrijk Leuvens kraantjeswater. Nu de Senseo wordt slechts af en toe gebruikt.
                Voor de veeldrinkers, waarom Senseo? Is toch een pak handiger, goedkoper, milieuvriendelijker om gewoon 's morgens een thermos koffie te zetten?
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  En heeft die vriendelijke meneer ook gezegd waarom flessenwater slechter is.

Hier ook prijs trouwens. Maar gebruik altijd heerlijk kalkrijk Leuvens kraantjeswater. Nu de Senseo wordt slechts af en toe gebruikt.
                  Voor de veeldrinkers, waarom Senseo? Is toch een pak handiger, goedkoper, milieuvriendelijker om gewoon 's morgens een thermos koffie te zetten?
                  De eerste tas gaat nog.... maar de volgende tassen?
                  De gewone koffie, gemalen of bonen, vind ik niet meer lekker, zover is het al gekomen
                  met die Senseo.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Nu zegt de verkoper van mijn toestel dat dit nog slechter is dan leidingwater.
                    Bwa, verkopers hé

Comment

De onze is van productiecode 0509 en heeft geen problemen.
                      Mijn schoonmoeder hing hier al aan de telefoon om die van haar type HD7820 en code 08464 te controleren.
                      Schoonzoon mag het opzoeken ,en ja die van haar is bij de probleem toestellen.
                      Zou ik het haar vertellen .

Serieus nu,de site om te registreren is precies beetje overbelast ik geraak niet binnen.

Mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Heel de draad gaat over water en kalk, terwijl de Senseo een koffiemachine 'zou' zijn, nog nooit koffie uit een Senseo geproefd, wel slijkwater, afwaswater, drab....voor koffie ga ik naar Italië, een ECHTE macchiato maken ze daar overal. Of een Nestlé natuurlijk, als ik toch hier moet blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                          Heel de draad gaat over water en kalk, terwijl de Senseo een koffiemachine 'zou' zijn, nog nooit koffie uit een Senseo geproefd, wel slijkwater, afwaswater, drab....voor koffie ga ik naar Italië, een ECHTE macchiato maken ze daar overal. Of een Nestlé natuurlijk, als ik toch hier moet blijven.
                          Zappa, in Wenen is de koffie ook niet slecht hoor
                          En Maes Koffie uit Hasselt is ook prima.
                          Maes Koffie, ambachtelijke koffiebranderij, erkend streekproduct: koffie uit het land van Loon, de roem van Limburg, de beste van Vlaanderen.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            Goh ja, da's waar natuurlijk. Maar we drinken nog véél meer water dan koffie maar dat is dan weer een andere discussie want dat leidingswater is dan inderdaad wel gezond (ik ben de laatste die het tegendeel zal beweren) maar qua smaak is er toch veel lekkerders op de markt hoor .
                            Inderdaad, niets zo goed als water, maar het moet wel eerst door de druiven "gefilterd" zijn of de brouwerij gepasseerd hebben.

Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                              terwijl de Senseo een koffiemachine 'zou' zijn, nog nooit koffie uit een Senseo geproefd, wel slijkwater, afwaswater, drab....voor koffie ga ik naar Italië, een ECHTE macchiato maken ze daar overal. Of een Nestlé natuurlijk, als ik toch hier moet blijven.
                              Je kan moeilijk alle dagen naar Italië gaan ontbijten hé.
                              Zo'n Senseo is anders ook niet zo slecht als jij aanhaalt, je kan ook de soort koffie kiezen dat je verkiest, er zijn smaken genoeg te vinden in die pads of om zelf te vullen.
                              Senseo is ook geen koffiemerk ... het is maar een toestel dat uw water verwarmt, de smaak komt van het koffiepoeder dat je gebruikt ... en liefst correct gebruikt.
                              Ik ken er genoeg die met één padje twee tassen maken of padjes in de Aldi kopen omdat het toch zo duur is en dan maar klagen dat de koffie te slap is.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Senseo KAAAABOEEEEM !
                                Volg het nieuws terwijl het gebeurt, blijf op de hoogte van alle entertainment-nieuwtjes en mis niets van je favoriete RTL-programma’s.

Comment

Working...
                                X