Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toch niet normaal meer ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: toch niet normaal meer ???

Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
    De GSM-rekening tikt wel aan.
    Tja, je hebt waarschijnlijk je vaste lijn buitengekieperd wegens zogezegd "te duur" ?
    Tenzij je natuurlijk belde omdat je vaste lijn haperde.....
    Maar dan nog zou ik een GSM niet gebruiken om naar een call-center te bellen. Of je moet de Lotto winnen en snel binnen geraken.

Nu, Telenet gaat een nieuw call-center openen in Sint-Truiden. Hopelijk trekt men hiervoor ook nieuwe (bijkomende) mensen aan.
    Dan nog de bemanning in Mechelen verveelvoudigen en we komen misschien nog aan aanvaardbare wachttijden. (wat voor mij max. 1 à 2 minuten zou mogen zijn in de drukste periodes).

Eén schrale troost: het is bij alle telecom call-centers ongeveer hetzelfde.
    Last edited by nete; 26 maart 2009, 22:54.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Tja, je hebt waarschijnlijk je vaste lijn buitengekieperd wegens zogezegd "te duur" ?
      Neen ik wilde een vaste lijn... En ik kreeg ze maar niet! Ik kon gebeld worden, maar zelf kon ik geen uitgaande gesprekken voeren.
      BD0910BE

Comment

o crap man ,en dan moet je gewoon in je handleiding kijken om te zien welke toets je moet instellen om terug uit te kunnen bellen ipv de vaste lijn buiten te gooien ! (wel gebeld worden en niet zelf kunnen bellen -> rare kraakgeluidjes -> tone of pulse instelling wijzigen)

Heb zelf gewerkt bij 2 helpdesken en merk nu ook snel dat men vaak de provider EERST de schuld geeft. Terwijl het vaak aan de bekabeling ligt. Blijft een gevoelig punt voor mij
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Vroeger internet bij scarlet en sinds 3 jaar bij belgacom. Slechts enkele keren de hlpdesk nodig gehad en steeds correct en snel geholpen. Probleem met de factuur na ongewenste overschakeling naar I-talk. Onmiddelijk opgelost. Heb er een spuuglelijke B-box aan over gehouden die nu tijdelijk in gebruik is wegens phillips modem/router in de prak.

Scarlet was de eerste jaren, toen nog "planet internet", super maar dan komt er een overnemer en alles kan snel veranderen.

Hulde aan de helpdeskers wat die krijgen wat te horen soms.
          Flickr één
          Flickr two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
            o crap man ,en dan moet je gewoon in je handleiding kijken om te zien welke toets je moet instellen om terug uit te kunnen bellen ipv de vaste lijn buiten te gooien ! (wel gebeld worden en niet zelf kunnen bellen -> rare kraakgeluidjes -> tone of pulse instelling wijzigen)

Heb zelf gewerkt bij 2 helpdesken en merk nu ook snel dat men vaak de provider EERST de schuld geeft. Terwijl het vaak aan de bekabeling ligt. Blijft een gevoelig punt voor mij
            Neen hoor, lag niet aan de bekabeling. Als ik de hoor opnam hoorde ik "druk 1 om te activeren", en als je "1" drukt hoor "sorry, uw lijn kan op dit moment niet geactiveerd worden". Voor telefonie had ik een andere modem nodig, en het is in het callcenter blijkbaar misgelopen bij het softwarematig "verwijderen" van de oude modem, en het toekennen van de nieuwe modem aan m'n account. Het heeft dan nog 5 dagen geduurd voor m'n oproep bij de "juiste dienst" is geraakt en uiteindelijk op een donderdagavond rond een uur 9 werd opgelost...
            BD0910BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
              heb onlangs elke dag, gedurende 10 dagen naar telenet moeten bellen. Op een dag hang ik 45 minuten aan de lijn, en om 12h05 vraagt die helpdesker mij doodleuk om terug te bellen omdat z'n computer het laat afweten. De gsm-rekening tikt wel aan. Heb dan hun gratis nummer gevonden... 0800/66801
              toch raar als ik voor de klanten bel( 30 verschillende klanten) altijd binnen de 5min iemand aan lijn heb. Idem nr. Maar ja. In brussel zit je tijdens spits ook in file. Idem bij telenet:d
              Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
              http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Nu, Telenet gaat een nieuw call-center openen in Sint-Truiden. Hopelijk trekt men hiervoor ook nieuwe (bijkomende) mensen aan.

Vandaag gebeld naar de administratie en binnen de 30 seconden iemand aan de lijn ... dat viel goed mee maar da's ook alles.
                Het gebeurt anders zeer zelden dat ik iemand door de telefoon sleur en begin te roepen maar deze keer was het toch nodig.

Probleem ... al jaren een pack met internet en telefoon en wat opties ... daar gaat dus normaal ongeveer 10€ korting af wegens het pack.
                De factuur van maart net gekregen zie ik dat de opstelling van de factuur wat anders is, die korting weg is en er dus 10€ meer aangerekend wordt.

Ik bel dan maar naar Telenet en krijg daar als excuus dat ze de facturen vereenvoudigd hebben omdat ze er niet meer aan uit geraken en dat daardoor die korting weggevallen is. Wat maakt mij dat uit dat zij hun facturen willen veranderen, de prijs moet toch blijven.
                Ik vraag dus mijn korting terug ... dat gaat dus niet meer krijg ik te horen, die packs bestaan niet meer en dat kan dus niet meer geactiveerd worden.
                Ik dring er nogmaals op aan en niks aan te doen, die korting willen ze er niet meer bij zetten, ik moet maar overschakelen naar een shake. Grrrr ...
                Komt die af met een activeringskost van 50€ om over te schakelen en blablabla ...
                Na wat geroep en getier was het al 50€ minder ... ze hebben mij dus een Power Shake geactiveerd in de plaats van een pack. Dikke **** dus want ze halen het voordeel in snelheid en downloadlimiet aan als voordeel maar dat interesseert mij niet veel want ik surf alleen en mail wat ... met updates te downloaden en zo kom ik nooit hoger dan 2 à 3 GB per maand, dus er 20 of 30 hebben is geen voordeel voor mij.
                Dus ja ... nu staan we daar met een sneller pakket voor dezelfde basisprijs maar geen korting meer.
                Telefonie ... gratis Europa bellen in de daluren ... pfff, ik bel een keer om de 10 jaar naar het buitenland en dan nog, dus ook geen voordeel.
                Dikke zeikerds ja, da's wel de eerste keer dat ik over zoiets moet klagen na al de jaren.
                En ik mag op mijne kop gaan staan, ik krijg mijn pakket niet terug zoals het was.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                  toch raar als ik voor de klanten bel( 30 verschillende klanten) altijd binnen de 5min iemand aan lijn heb. Idem nr. Maar ja. In brussel zit je tijdens spits ook in file. Idem bij telenet:d
                  Neen, da's correct, je hebt altijd snel iemand aan de lijn... En ik heb gedurende die 10 dagen ook altijd snel (soms zelfs binnen de 2 minuten) iemand aan de lijn gehad hoor, dat was't probleem niet. Maar het lukte die mensen gewoon niet om m'n probleem op te lossen, ook niet na 45 minuten.
                  Ik heb de indruk dat de mensen aan de 1e lijn hun plan wel kunnen trekken wat betreft prijzen en het aanbod van de verschillende pakketten en shakes. Die mensen zijn ook steeds behulpzaam en supervriendelijk, maar eenmaal het technisch begint te worden moet je naar 2e lijn, of naar 3e lijn, en die diensten lijken nogal onderbemand.
                  Last edited by Koen; 27 maart 2009, 14:35.
                  BD0910BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Vandaag gebeld naar de administratie en binnen de 30 seconden iemand aan de lijn ... dat viel goed mee maar da's ook alles.
                    Het gebeurt anders zeer zelden dat ik iemand door de telefoon sleur en begin te roepen maar deze keer was het toch nodig.

Probleem ... al jaren een pack met internet en telefoon en wat opties ... daar gaat dus normaal ongeveer 10€ korting af wegens het pack.
                    De factuur van maart net gekregen zie ik dat de opstelling van de factuur wat anders is, die korting weg is en er dus 10€ meer aangerekend wordt.

Ik bel dan maar naar Telenet en krijg daar als excuus dat ze de facturen vereenvoudigd hebben omdat ze er niet meer aan uit geraken en dat daardoor die korting weggevallen is. Wat maakt mij dat uit dat zij hun facturen willen veranderen, de prijs moet toch blijven.
                    Ik vraag dus mijn korting terug ... dat gaat dus niet meer krijg ik te horen, die packs bestaan niet meer en dat kan dus niet meer geactiveerd worden.
                    Ik dring er nogmaals op aan en niks aan te doen, die korting willen ze er niet meer bij zetten, ik moet maar overschakelen naar een shake. Grrrr ...
                    Komt die af met een activeringskost van 50€ om over te schakelen en blablabla ...
                    Na wat geroep en getier was het al 50€ minder ... ze hebben mij dus een Power Shake geactiveerd in de plaats van een pack. Dikke **** dus want ze halen het voordeel in snelheid en downloadlimiet aan als voordeel maar dat interesseert mij niet veel want ik surf alleen en mail wat ... met updates te downloaden en zo kom ik nooit hoger dan 2 à 3 GB per maand, dus er 20 of 30 hebben is geen voordeel voor mij.
                    Dus ja ... nu staan we daar met een sneller pakket voor dezelfde basisprijs maar geen korting meer.
                    Telefonie ... gratis Europa bellen in de daluren ... pfff, ik bel een keer om de 10 jaar naar het buitenland en dan nog, dus ook geen voordeel.
                    Dikke zeikerds ja, da's wel de eerste keer dat ik over zoiets moet klagen na al de jaren.
                    En ik mag op mijne kop gaan staan, ik krijg mijn pakket niet terug zoals het was.
                    Dat is straf
                    Ik heb nog zo'n digipack met internet, telefoon en digitale tv.
                    Op mijn laatste factuurtje van 3 maart staat de korting er nochthans op: klik

Volgend factuurtje maar eens in de gaten houden.
                    Mvg Tim

Comment

heb ook eerst een pack gehad en door die verhoging van downloadlimiet waren we genoodzaakt over te schakelen naar een Shake. ALlez, ik ken het nu een beetje omdat ik in er gewerkt heb he.. als vaste klant MOET je gewoon overschakelen naar het nieuwe naampje omdat je anders de nieuwe voordelen niet krijgt. En je zit er opnieuw een jaar aan vast.
                      En de eerste factuur die ik daarna kreeg was ook VEEL te hoog. Heb 45 min aan de lijn gehangen met een beginner die 2x uitleg moest gaan vragen en als antwoord kreeg ik dat de factuur klopte. MAar ja, als normale mens kan je niet uit aan hun facturen, nu blijkt dat zij het zelf niet kunnen

Telenet was vreselijk druk toen ik er werkte. De ene call na de andere, geen degelijke uitleg of opleiding gehad eer ik begon. Heeft ook niet lang geduurd
                      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                        heb ook eerst een pack gehad en door die verhoging van downloadlimiet waren we genoodzaakt over te schakelen naar een Shake. ALlez, ik ken het nu een beetje omdat ik in er gewerkt heb he.. als vaste klant MOET je gewoon overschakelen naar het nieuwe naampje omdat je anders de nieuwe voordelen niet krijgt. En je zit er opnieuw een jaar aan vast.
                        En de eerste factuur die ik daarna kreeg was ook VEEL te hoog. Heb 45 min aan de lijn gehangen met een beginner die 2x uitleg moest gaan vragen en als antwoord kreeg ik dat de factuur klopte. MAar ja, als normale mens kan je niet uit aan hun facturen, nu blijkt dat zij het zelf niet kunnen

Telenet was vreselijk druk toen ik er werkte. De ene call na de andere, geen degelijke uitleg of opleiding gehad eer ik begon. Heeft ook niet lang geduurd
                        Ja maar, hoe zit dat nu.
                        Was het de laatste keer dat ik die korting heb gekregen op mijn digipack of moet ik overschakelen naar een shake?

Ik zal ze maandag eens bellen.
                        Mvg Tim

Comment

Working...
                        X