Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toch niet normaal meer ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• toch niet normaal meer ???

Da's nu al de tweede dag dat ik geen gehoor heb op mijn vaste telefoonlijn van Belgacom, niet de godganse dag, maar met momenten
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: toch niet normaal meer ???

015/66.66.66
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
      015/66.66.66

das wel de lijn van Telenet........

Ok overstappen bedoel je...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Belgacom is een echte ramp : mijn dochter heetft Belgacom Digital TV en er zijn méér dagen dat ze géén of slechte ontvangst heeft dan dat alles OK is. Ze heeft ondertussen al op een jaar tijd ongeveer haar 4de modem en dan komen er zo van die ventjes die nog niet droog zijn achter hun oren dat toestel vervangen. Na een paar uur krijgen ze dat dan aan de praat voor zolang het duurt. Zielig !!!
        Ik heb Internet van Telenet en binnenkort neem ik ook digital TV van Telenet met digicorder en ook vaste telefoon van Telenet. BELGACOM BUITEN !!!!

Comment

?
          verdorie, gewoon een dode lijn he
          al een andere telefoon geprobeerd, hetzelfde...
          Last edited by toerist; 26 maart 2009, 19:08.
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Misschien werken in je buurt?Eens luisteren of andere belgacom klanten ook zonder telefoon zitten.

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Goed idee, maar waar vind ge nog Belgacom klanten? (lol hoor)
              Rij gewoon eens tot bij het kantoor en leg daar het probleem uiteen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Heb naar storingen gebeld (mobiel), en die zagen dat er een kortsluiting op mijn lijn was, ik heb wat stopcontacten verwisseld, en kijk, het werkt terug
                Last edited by toerist; 26 maart 2009, 19:09.
                George Orwell

Comment

Voilà se, blijkbaar al opgelost en is uw internet ook opgelost, want je staat hier met een dubbele post

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Voilà se, blijkbaar al opgelost en is uw internet ook opgelost, want je staat hier met een dubbele post

Grtz, RF
                    nu je 't zegt
                    George Orwell

Comment

probeer anders voip http://www.weepee.org
                      of http://www.3starsnet.be
                      veel goedkoper dan belgacom of telenet

ik ben tevreden klant van beiden
                      fotowebsite: www.edwinfoto.com
                      Lara's website: http://www.houdevelt.com
                      fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                        Belgacom is een echte ramp : mijn dochter heetft Belgacom Digital TV en er zijn méér dagen dat ze géén of slechte ontvangst heeft dan dat alles OK is. Ze heeft ondertussen al op een jaar tijd ongeveer haar 4de modem en dan komen er zo van die ventjes die nog niet droog zijn achter hun oren dat toestel vervangen. Na een paar uur krijgen ze dat dan aan de praat voor zolang het duurt. Zielig !!!
                        Ik heb Internet van Telenet en binnenkort neem ik ook digital TV van Telenet met digicorder en ook vaste telefoon van Telenet. BELGACOM BUITEN !!!!
                        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        Heb naar storingen gebeld (mobiel), en die zagen dat er een kortsluiting op mijn lijn was, ik heb wat stopcontacten verwisseld, en kijk, het werkt terug

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                          015/66.66.66
                          Heb onlangs elke dag, gedurende 10 dagen naar Telenet moeten bellen. Op een dag hang ik 45 minuten aan de lijn, en om 12h05 vraagt die helpdesker mij doodleuk om terug te bellen omdat z'n computer het laat afweten. De GSM-rekening tikt wel aan. Heb dan hun gratis nummer gevonden... 0800/66801
                          BD0910BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                            En de meesten maar mekkeren op Belgacom.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              En de meesten maar mekkeren op Belgacom.
                              Voor één keer dat er eens niet ongenadig gemekkerd wordt op Telenet.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                              X