Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ambilight OF full-hd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ambilight OF full-hd

Bd'ers,

Help mij

Onze dikke tv begint kuren te krijgen (weerman Frank Deboosere ziet er soms groen van misselijkheid uit, zelfs bij goed-weer voorspellingen) en is stilletjes aan aan vervanging toe. Ik heb zowat zitten rondneuzen en de keuze (lees: dilemma) is het volgende:

De keuze staat vast: Philips
    MAAR ofwel :
    - 82cm HD Ready mét ambilight (vind ik iets bijzonder knap)
    - 82cm Full HD zonder ambilight

Het prijsverschil tss deze beide modellen is amper 20€.
    De combinatie Full HD + ambilight is me nog te duur, dus n.v.t.

Misschien nog meegegeven dat we geen HD-digi-telenet-TV kijken (nog niet althans...)
    maar wel de klassieke digitale tv van telenet...

Waar zou jij voor kiezen?
    merci'kes

Re: Ambilight OF full-hd

Tja, een moeilijke vraag vind ik.
    Heb ze allebei en zou het ook allebei aanraden, zowel full hd als ambilight.
    Ambilight geeft geeft je het gevoel dat de tv groter is en het gevoel dat je in een bioscoop zit. Persoonlijk zou ik niet meer gaan voor een hd ready. Dus als ik dan toch een keuze zou moeten maken zou ik gaan voor full hd, omdat als je toekomst gericht zou denken en misschien ooit digitale tv gaat aanschaffen, dat zeker de beste keuze is. Maar als je toch de mogelijkheid zou hebben zou ik ze beide nemen.
    mvg, waulus
    Nikon D70s-D300, wat glas tussen 12-200 mm

Comment

loopt al een draadje over, effe zoek gebruiken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

telenet is hier vandaag geweest om mijn digibox in te ruilen voor hd-recorder en net een aflevering bekeken van nat geo op full HD (50"), precies of je in de jungle zit.
        Ambilight lijkt me niks , leuk in het begin maar een groene living is niets als je naar de voetbal kijkt.

niet twijfelen johan : HD
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
          Bd'ers,

Help mij

Onze dikke tv begint kuren te krijgen (weerman Frank Deboosere ziet er soms groen van misselijkheid uit, zelfs bij goed-weer voorspellingen) en is stilletjes aan aan vervanging toe. Ik heb zowat zitten rondneuzen en de keuze (lees: dilemma) is het volgende:

MAAR ofwel :

Misschien nog meegegeven dat we geen HD-digi-telenet-TV kijken (nog niet althans...)

merci'kes
          Mocht je een kleiner scherm opteren zou ik mss geneigd zijn voor de HD Ready te kiezen maar een 82cm is niet meer zo klein en dan kan een Full HD de werg voorwaarts zijn echter ...
          Ben je liefhebber van film? Ga je voor BluRay en/of wil je ook overschakelen naar HD uitzendingen dan kies ik persoonlijk voor de full HD, ben je niet zo'n filmliefhebber dan is de HD ready iets voor jou.

Zoals steeds is zoiets heel persoonlijks maar vast staat dat ik er nog geen nano seconde spijt van heb gehad om in december voor een Full HD "all bells and whistles" plasma TV te kiezen.

Comment

Wachten tot uwen TV echt helemaal de geest geeft!
            Als dit nog een paar maand duurt, heb je voor je budget van vandaag de Ambilight en FULL HD.

Ik heb begin deze maand de 82cm Full HD van Philips gekocht zonder Ambi. Vandaag kan ik voor de prijs die ik toen betaald heb al een 94 cm kopen.

En achteraf heb ik ook eens bij Redcoon.be gekeken.... Daaarmee zou ik nog wat gespaard kunnen hebben tegenover Saturn.
            Ik heb nu even gekekgen, en de Full HD ambi gevonden voor 809 € plus een paar Euro voor de verzending. Die kostte in de winkel een maand geleden 1100€.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
              Bd'ers,

Help mij

MAAR ofwel :

merci'kes

Zeker geen Philips, zie ze hele dagen en eerlijk. Trekt op niets. Oudere duurdere HD-plasma van Philips echt top . Nu, Ruis, ruis ruis zelf op HDcorder. Als ik op mijn samsung(plasma) een digicorder aansluit heb ik prachtig beeld, sluit ik een hdcorder aan is het Subliem .
              Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
              http://www.racenews.be

Comment

Ik heb net de PHILIPS 32PFL9613D/10 aangeschaft, ongeveer een maand geleden, toen er een cashback actie was van 300€

Subliem beeld, niets op aan te merken, ambient light geeft net die extra dimensie, maar een goede raad, neem GEEN HD ready meer, je gaat het je achteraf zeker beklagen.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Hier een Philips plasma HD-ready met Ambilight.
                  Full HD benut je niet echt met TV vind ik maar met Blu-Ray en dergelijke zou dit zeker van pas komen.
                  Plasma is bij ons ook een zekerheid in keuze boven TFT.
                  Ambilight is wel dat extra dat je niet meer wil missen eens je het gehad hebt.
                  Ik zou wel een Full HD willen maar daarom Ambilight moeten missen vind ik persoonlijk ook wat zonde.
                  In elk geval hoop ik dat de TV nog lang mag meegaan want Philips maakt geen plasma's meer en andere merken hebben geen Ambilight.

Maar dient Full HD en Ambilight nu zo onbetaalbaar te zijn? Ik weet niet waar je keek voor prijzen maar op zo'n TV kan dit wel al snel een paar honderd Euro schelen van de ene winkel tot de andere ... en het hoeven niet altijd de grote winkels te zijn.
                  Kijk eerder eens uit naar een goede prijs of stel de aankoop een maand of twee uit tot je het vakantiegeld kreeg en koop dan ineens uw goesting.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

bedankt voor de commentaren
                    We gaan uiteindelijk de kat nog wat uit de boom kijken...
                    en dan full-option gaan binnen dit en enkele maanden ofzo.
                    Wijze raad, waarvoor mijn dank

Comment

Ik zou toch maar eens kijken bij Sony of Panasonic.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                        Mee eens. En bovendien zou ik nog altijd een plasma aanraden boven een lcd.
                        www.indetailfotografie.nl

Comment

Toen ik eind vorig jaar mijn Pana plasma kocht kreeg ik van heel veel personen de reactie: waarom plasma? Dat is nu toch voorbij gestreefd en alles is nu toch LCD?

Wel, zoals steeds gaf ik deze mensen de raad om een LCD en plasma naast elkaar te gaan bekijken en zien welke hun voorkeuren zijn. Misschien zien hun wel liever de LCD kleuren maar persoonlijk nog geen seconde spijt van mijn keuze en als ik dit draadje lees sta ik precies niet alleen met mijn keuze voor plasma.

Comment

Maar dan mag hij Ambilight wel direct vergeten.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

hatelijke philips tv's...stof afdoen is een nachtmerrie...het kruipt in de hoekjes en je krijgt het er niet makkelijk uit
                              smile ! ...it confuses people ...

Comment

Working...
                              X