Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maxtor 4 externe HD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Maxtor 4 externe HD

Knappe winkel als die mensen het uiterste gaan proberen doen om je data te recupereren.

Maar uit je teksten (ik kan mis zijn natuurlijk) maak ik op dat je nog steeds je data schikt te "verplaatsen" en niet te kopiëren.
    Dus nog eens herhalen : belangrijke data slechts op 1 (één) plaats bewaren, (hetzij HD of CD/DVD) is de beste garantie om ze vroeg of laat kwijt te zijn.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Re: Maxtor 4 externe HD

Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk bericht
      Voila se , das mij mening ook .
      Data veel belangrijker als garantie, want trouwens lees eens naar de garantiebepalingen , das om een bult van te krijgen , ze zoeken gewoon een reden om u geen nieuwe te moeten geven .
      Allee , das mijn mening .
      Ga nu eens ff naar de winkel bellen , voor verdere informatie.
      Groeten ,

Rohnny
      Zoals ik al berichte, 80% van de "kapotte" HD zijn helemaal niet kapot.
      Daarom moet je enkele progjes van hun site downloaden en die op je PC draaien.
      Op het einde krijg je een code en die code moet je hun e-mailen.
      Aan de hand van die code weten ze wat er mis is met de schijf. Soms doen ze u nog een andere test uitvoeren en moet je ook die code doormailen.
      Pas dan volgt hun antwoord of ze onder garantie valt of niet.
      In ieder geval krijg je je eigen HD niet terug en krijg je een gereviseerde HD terug met volledige waarborg van 1 Jaar. Was je kapotte schijf nog 3 jaar in garantie dan sturen ze u een schijf op waarvan de garantie zolang loopt als deze dat je opgestuurd hebt.

En Nete heeft overschot van gelijk, belangrijke data sla je op meerdere media op!

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
      X