Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe account verwijderen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: hoe account verwijderen?

De ban is zeker geen goede oplossing, het is nu momenteel een blaam aan een onschuldige, en wat meer is het verleden van deze onschuldige is niet weg. Al zijn topics zijn opvraagbaar en leesbaar op het forum aanwezig. Voor "De ban" krijg je geen woord uitleg, maar door de ban is het slachtoffer zelf monddood gemaakt.
    Zodat we ook daar geen informatie moeten van verwachten.
    Ik denk dat een aanpassing van de software hier momenteel dringend nodig is, zodat je zelf kan beslissen van er de brui aan te geven en te verdwijnen.

Dit heeft IMHO prioriteit, boven de verzoeken voor een aanbetaling van een lidgeld !

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Jeff heeft gelijk. Het bannen zonder wissen is inderdaad geen goede oplossing owv reputatie. Als je nu googled op TS krijg je zonder enige uitleg te zien dat hij gebanned is op BD. Een onwetende gaat er dus van uit dat hij iets mispeuterd heeft. Bovendien kan iemand TS rustig zwartmaken in zijn topics of in topics waar hij een reactie geplaatst heeft, zonder dat hij in de mogelijkheid verkeert om te reageren. Dus vlug opheffen die ban! Je riskeert zelfs misschien een juridisch vervolgje...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
        Even snel zoeken op internet (NL website) levert toch al quote : ...iemand die zijn account op een website of forum wil opheffen, kan opheffing eisen bij de beheerders. Dat blijkt uit de privacy-richtsnoeren van het College Bescherming Persoonsgegevens. ... en lijkt me niet meer dan logisch.
        EDIT : De oplossing waar men nu voor gekozen heeft trekt zeker op niets (ban), nu lijkt het net of deze persoon wat uitgestoken heeft.
        Ik begrijp wel dat dit voor de forumleiding moeilijkheden meebrengt, maar dit is nu eenmaal eigen aan een publiek forum.
        Ben ik eerlijk gezegd ook wel akkoord mee. Een ban is niet de juiste oplossing.

Dat er dan toch op zijn minst 'inactief' naast zijn gebruikersnaam staat ipv ban.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Daar ben ik het eerlijk gezegd ook mee eens, bannen is zeker geen oplossing. OK, hij heeft een stommiteit gedaan met hier een spel over te maken maar daarvoor moet hij toch niet nog eens het stigma van een ban dragen??

Comment

TS wil niet meer met Bd gelinkt worden...
            Dus krijgt hij een ban, zodat als men hier komt, men meteen weet dat hij hier actief is geweest en het varken heeft uitgehangen? Dit is hét bewijs van een link tussen de twee. We zullen in het vervolg onze vragen volledig anders stellen dan?

Grappig, men mag ruim het topic gaan omzeilen, tot grafieken waar de familieleden wonen, en de TS wordt "gestraft". Hier had al lang een slotje op mogen komen, net als al die andere maatschappelijke topics/replies die worden toegelaten zonder opmerking. Alle mods zijn aan het vergaderen over het aantal topics zeker?

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Door een dergelijk topic brengt men het hele BD-gebeuren weer een beetje in een slecht daglicht (tegen de regels van BD (8.11.)).
              Het recht hebben of niet om uw account hier te deleten is een punt waar BD moet over beslissen.
              Ban of geen ban, ook dit is iets waar BD over beslist en niet de leden! Dit verantwoorden moet BD t.o.v. het lid dat een ban krijgt en niet t.o.v. heel de gemeenschap. Dit wordt anders pas een inbreuk op de privacy!
              De Privacy-wetgeving of dergelijke ... vergeet echter niet dat je jezelf inschrijft en eerst de voorwaarden voor gebruik van het forum moet aanvaarden. BD laat zelfs toe hier anoniem te werken, je gegevens kenbaar maken daar beslis je zelf over.
              Voor de rest weet niemand onder ons welk contact er geweest is tussen de TS en BD en of dit besproken (verantwoord) werd of niet.
              Last edited by VerSeg; 15 januari 2009, 04:41.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Hier had al lang een slotje op mogen komen, net als al die andere maatschappelijke topics/replies die worden toegelaten zonder opmerking.
                Wees nu eerlijk ... wat gaf dit in het verleden?
                Toen was iedereen tegen de moderators, tegen het bestuur, tegen elke beslissing een slotje te zetten. Het is zelfs zover gekomen dat mensen een stapje opzij moeten zetten hebben. Vraagt men nu plots het tegengestelde?
                Hier kan men beter geen discussie over beginnen.
                Last edited by VerSeg; 15 januari 2009, 04:22.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Wees nu eerlijk ... wat gaf dit in het verleden?
                  Toen was iedereen tegen de moderators, tegen het bestuur, tegen elke beslissing een slotje te zetten. Het is zelfs zover gekomen dat mensen een stapje opzij moeten zetten hebben. Vraagt men nu plots het tegengestelde?
                  Exact. Het moment dat de "slotjes" hier terugkomen ben ik weg. Wat is dat voor kinderachtig gedoe? Hebben de laatste twee jaar niet laten zien dat het allemaal veel beter verloopt als er niet om de haverklap door Jan en alleman om een slotje gevraagd wordt of, nog erger, er geschreven wordt 'Alles is al gezegd' om vervolgens elke verdere discussie monddood te maken?

Comment

Is het plaatsen van de vraag van de TS de reden voor een ban?

Privacywetgeving is hier niet onbelangrijk.

Trouwens als iemand wil vertrekken, wat is het probleem.

Comment

• Re: hoe account verwijderen?

ja dat snap ik ook niet , zal wel bd logica zijn zeker.....
                      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
                        I

Trouwens als iemand wil vertrekken, wat is het probleem.
                        Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                        ja dat snap ik ook niet , zal wel bd logica zijn zeker.....
                        Als hier regelmatig iemand zou vertrekken en zijn post worden verwijderd dan zouden heel wat topics snel onduidelijk worden

De quote tekstjes van die persoon blijven dan wel nog staan en dat maakt het nog ingewikkelder
                        Bootjes

Comment

Kijk ik heb mijn gedacht hier in dit topic gepost,
                          en heb vandaag weer nog eens alles herlezen, en ik blijf bij mij gedacht.
                          De vrijheid om van mening te kunnen veranderen en dus ook andere oorden op te zoeken moet IMHO kunnen. Zelfs ne pastoor kan van gedacht veranderen en der mee stoppen, een lief zoeken en trouwen. Ne politieker kan zijn kazak draaien en naar een andere partij stappen. Ne man die jaren getrouwd is kan plots zijn ware geaardheid ontdekken, scheiden en voor de venten worden, zelfs hertrouwen me ne vent.

Alleen nen BD'er moet blijven waar hij is. Dat kan niet ...

Uit solidariteit met de TS en vorm van protest, heb ik alle beelden uit mijn postings verwijderd.

MVG, Jeff
                          Last edited by Digipics357; 17 januari 2009, 10:11.
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht

Uit solidariteit met de TS en vorm van protest, heb ik alle beelden uit mijn postings verwijderd.

MVG, Jeff
                            Oei, en als dat niet help? Harakiri?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                              ...
                              Alleen nen BD'er moet blijven waar hij is. Dan kan niet ...

MVG, Jeff
                              Jeff

Heb ik dat goed gezien dat jij reeds van 1 juni 2001 op BD bent? Dan moet jij toch één van de pioniers zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                                Oei, en als dat niet help? Harakiri?
                                harakiri is mss wa ver gezocht maar....digipics betoond wel zijn solidariteit en da komde ni snel meer tegen he, en dan nog , hij heeft wel gelijk he dat moeten we dan ook durven toegeven

wil je verdwijnen moet dat kunnen , punt.
                                http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
                                X