Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe account verwijderen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: hoe account verwijderen?

    Mensen toch...

    Respecteer gewoon de keuze van een lid die niet meer wenst lid te zijn op dit forum. Ik moet anders ook wel zeggen als ik een post plaats, dat ik soms ook boze reacties krijg hoor... Van lees dit, lees dat... 't Is er voor te helpen hoor. en sommigen willen hier meer de les spellen dan de mensen te helpen, sommigen horen hier dus ook helemaal niet thuis en begrijp ik zeker de keuze van meneer om zijn account te laten verwijderen. BD's, ik wil mij helemaal niet moeien maar ik vind de reden zeker geldig genoeg voor dit account te laten verwijden.

    Groetjes

    Comment


    • #17
      Re: hoe account verwijderen?

      Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
      Mensen toch...

      Ik moet anders ook wel zeggen als ik een post plaats, dat ik soms ook boze reacties krijg hoor...
      Hoe zou DAT nu komen

      Sorry, kon het echt niet laten
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

      Comment


      • #18
        Re: hoe account verwijderen?

        Voor één keer ben ik het met cedricje eens (met defenderke ook, maar bon)

        De Luc is simpelweg een ontevreden mens, en dat is zijn goed recht.

        Maar anderzijds, als je graag anoniem bent op internet gebruik je beter niet je echte naam natuurlijk
        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

        Comment


        • #19
          Re: hoe account verwijderen?

          als jij persoonlijk niet met BD geassocieerd wil worden, vraag dan aan Peter om je nick te veranderen in iets wat niet je naam is.

          Je account helemaal verwijderen is toch nogal bruusk en mijns inziens onnodig.

          Ik jaag me ook soms op in sommige reacties maar daar maak ik me tegenwoordig wel niet meer druk om. Ik filter gewoon positieve info uit alle replies die ik krijg en daar ga ik mee verder.
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #20
            Re: hoe account verwijderen?

            Misschien doet een administrator er toch beter aan om zijn account toch te verwijderen.
            Dan is hij content en zitten wij hier niet weer met een onnozel topic waar wij aanzien worden als mensen waar mijnheer niet mee geassocieerd wil worden.
            Als je anderen "te min" vindt dan kun je er maar beter tussen verdwijnen.
            Ik snap alleen niet waarom een topic erover te starten ... had beter een PM gestuurd naar een administrator of moderator ... maar ja, dat valt niet genoeg op zeker?
            En anders zoals in het forumreglement staat : Indien je geregistreerd bent maar toch niet tevreden bent over je naam op het forum, dan is het mogelijk een éénmalige nicknamechange door te laten voeren (aanvragen aan de Administrator).
            Fly safe ...

            PS Vergeet Google en dergelijke niet te contacteren om de historiek te wissen of je blijft er nog jaren in staan ... geassocieerd aan BD.
            Last edited by VerSeg; 12 januari 2009, 14:46.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: hoe account verwijderen?

              Kijk, het is vast dit soort berichten waaraan hij zich ergert...
              Er is toch geen enkele reden om je zo aangevallen te voelen? Hij zegt toch nergens dat hij dit forum "te min" vindt.

              Dit is een groot forum, logisch dat er hier en daar een rotte appel tussenzit die niet met kritiek overweg kan, of die niet wil luisteren of die irritant gedrag vertoont. Sommigen reageren daarop door gemeen te worden en aanvallende berichten te posten, sommigen zeggen 'haha' en gaan naar een interessanter topic (zoals Hans Swolfs), en nog anderen, zoals Luc hier, vinden het genoeg geweest en trappen het af. Prima toch? Dan nog liever de derde reactie dan de eerste. Want die zie je hier ook genoeg
              Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

              Comment


              • #22
                Re: hoe account verwijderen?

                ik denk trouwens dat het als forum-admin niet zo evident is om effe een account weg te kappen...

                wat gebeurt er met de topics (ok, het zijn er hier niet veel maar toch) en zo??
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

                Comment


                • #23
                  Re: hoe account verwijderen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                  Maar anderzijds, als je graag anoniem bent op internet gebruik je beter niet je echte naam natuurlijk
                  Zie, dat is eens een waarheid als een koe. Langs de andere kant, van mij zouden anonieme accounts volstrekt verboden moeten worden. Zou ook wel een pak schelen in posts op BD als je 't mij vraagt (maar da's weer een andere topic ).

                  Comment


                  • #24
                    Re: hoe account verwijderen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Langs de andere kant, van mij zouden anonieme accounts volstrekt verboden moeten worden. Zou ook wel een pak schelen in posts op BD als je 't mij vraagt.
                    En is hvr_oosterzele dan anoniem of niet?
                    Niets of niemand bewijst dat dit iets met uw echte naam te maken heeft ... alleen mensen die u echt kennen weten dit.
                    Net als VerSeg ... anoniem of niet?
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: hoe account verwijderen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      En is hvr_oosterzele dan anoniem of niet?
                      Kijk eens hieronder

                      Google er eens op desnoods

                      Zoveel Hans Van Rafelghem 's lopen er in België niet rond, sterker zelfs, er is er maar ééntje ("gelukkig" hoor ik hier precies een paar zuchten )

                      Mijn punt is dat velen zich wegsteken achter hun anonimiteit. Ik niet, al wat ik hier op BD zeg, zeg ik evengoed in je gezicht als je mij komt bezoeken bij mij thuis in Oosterzele.
                      Last edited by hvr_oosterzele; 12 januari 2009, 15:00.

                      Comment


                      • #26
                        Re: hoe account verwijderen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Kijk eens hieronder

                        Zoveel Hans Van Rafelghem 's lopen er in België niet rond, sterker zelfs, er is er maar ééntje ("gelukkig" hoor ik hier precies een paar zuchten )
                        Ik vind die naam zelfs een sjieke naam...
                        Die "Van" duidt op adellijke afkomst.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #27
                          Re: hoe account verwijderen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          Zoveel Hans Van Rafelghem 's lopen er in België niet rond, sterker zelfs, er is er maar ééntje ("gelukkig" hoor ik hier precies een paar zuchten )
                          U niet persoonlijk kennende weet toch niemand of dit uw echte naam is? Ik geloof je wel maar stel dat je dit als nickname koos. (dit is om te lachen hé)
                          Mijn punt is dat velen zich wegsteken achter hun anonimiteit. Ik niet, al wat ik hier op BD zeg, zeg ik evengoed in je gezicht als je mij komt bezoeken in mijn huis in Oosterzele.
                          Idem dito.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: hoe account verwijderen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Die "Van" duidt op adellijke afkomst.
                            Er ontbreekt de "de" met kleine d.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: hoe account verwijderen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Er ontbreekt de "de" met kleine d.
                              "duudekem dakoos"
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #30
                                Re: hoe account verwijderen?

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Die "Van" duidt op adellijke afkomst.
                                Das zeker dat .

                                Comment

                                Working...
                                X