Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe account verwijderen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: hoe account verwijderen?

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Wie kan er dan nog aan uit?
    Ik wordt hier toch al niet begrepen dus wat maakt het uit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
      Als dat niet voldoende is, moeten we er dan over nadenken om het forum alleen open te stellen voor vzw-leden? De rest mag dan nog kijken, maar niet meer deelnemen.
      Voor alle duidelijkheid: Dit is niet de visie die we wensen te volgen!
      Ojee, de oude dictatuur dreigt terug te keren...

Ik hoop niettemin dat het biertje gesmaakt heeft.

Comment

Het ondernemingsnummer staat op de website en verder heb ik het meest officiële kanaal aangehaald om naar onze statuten te verwijzen.
        In het vzw-forum staan ze wel.

Heel Belgiumdigital wordt bekostigd door de vzw.
        Wie geen vzw-lid is 'mag' het forum gebruiken volgens de regels die de forumleiding (waaronder ook het bestuur van de vzw) opgesteld heeft. Niet akkoord? Niet deelnemen.

Als dat niet voldoende is, moeten we er dan over nadenken om het forum alleen open te stellen voor vzw-leden? De rest mag dan nog kijken, maar niet meer deelnemen.
        Zoals Wimpy ook al aanhaalde de wetgeving primeert op de eigen regeltjes.

De discussie is net begonnen met iemand die niet meer wou deelnemen. Daar moet je ook goed mee omgaan. Het kan best dat iemand om eender welke reden op een gegeven moment niet meer akkoord kan gaan met de regels. Wat ga je trouwens doen als er ooit een verandering aankomt, iedereen individueel verwittigen en dan wel verwijderen toestaan.

Comment

Trouwens, als ik hier nu schrijf "Luc Roymans wilt geen lid van Belgiumdigital meer zijn" hoe zal het verwijderen van zijn account deze zin hier doen verdwijnen?
          Saboteur.

Comment

Ok, wie is de eerste die BD een proces aandoet?

Trouwens, als ik hier nu schrijf "xx xxx wilt geen lid van Belgiumdigital meer zijn" hoe zal het verwijderen van zijn account deze zin hier doen verdwijnen?
            Hans

Vergeet niet dat naar het vredegerecht stappen zeer laagdrempelig is.

Vermits de zin van jou persoonskemerken bevat valt deze onder de privacywetgeving. BD is duidelijk een geautomatiseerde verwerking. Toestemming van betrokkene nodig.

Comment

Het ondernemingsnummer staat op de website en verder heb ik het meest officiële kanaal aangehaald om naar onze statuten te verwijzen.

Wie geen vzw-lid is 'mag' het forum gebruiken volgens de regels die de forumleiding (waaronder ook het bestuur van de vzw) opgesteld heeft. Niet akkoord? Niet deelnemen.

Bij registratie gewoon akkoord laten verklaren met de regels van BD.
              Dit kan d.m.v. het aanvinken van een blokje in de format registratie.

De regels van BD mogen niet in strijd zijn met de wetgeving.

Tevens denk ik dat er op dit gebied een groot onderscheid is tussen VZW leden en overige leden.

Ik weet niet meer of ik bij mijn registratie op BD een akkoord verklaring heb afgegeven.
              Door mijn lidmaatschap VZW heb ik mij zo wie zo akkoord verklaard met de regels van BD. Als ik ze niet gelezen heb is dat mijn eigen schuld.

mvg
              Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                hoe belachelijk is dat hier nu toch allemaal.

niemand houdt wie dan ook tegen van mening te veranderen.
                niemand houdt wie dan ook tegen andere oorden op te zoeken.

iedereen laat sporen na, en daar moet je mee (leren) leven.
                gedane zaken nemen geen keer, ook niet op internet.

en gaan "eisen" dat elk spoor naar jezelf of je account op BD wordt
                verwijderd of gewist is je reinste onzin.

leer verantwoordelijkheid nemen voor je daden!
                je bent (hoop ik toch) geen 8 jaar meer hé.

mm
                Hoe zeg je dat ook alweer ----> nagels met koppen slaan . . . je kon het niet beter verwoord hebben Maarten.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
                  Vermits de zin van jou persoonskemerken bevat valt deze onder de privacywetgeving. BD is duidelijk een geautomatiseerde verwerking. Toestemming van betrokkene nodig.
                  Dan kun je internet met al zijn fora & blogs & Google & weet ik veel beter gelijk afschaffen/verbieden hé, Alain.

Comment

Lut

Vergeet de reclame inkomsten niet, maar die gaan inderdaad ook via de handelsactiviteit van de vzw. Ik denk wel dat het de adverteerders niet uitmaakt of het een vzw-lid is of niet dat de reclame ziet.

Comment

@ Alain
                      Er staat: wordt bekostigd door de vzw.
                      Ik heb het dus niet over de inkomsten !

Comment

Dan kun je internet met al zijn fora & blogs & Google & weet ik veel beter gelijk afschaffen/verbieden hé, Alain.
                        Als iedereen wat respect voor de wetgeving heeft, valt dat best mee. Alleen hebben de meeste mensen de houding dat wetten alleen voor hen gelden als ze er voordeel van hebben.

Mocht jouw aanwezigheid op BD een negatieve impact op je professionele situatie hebben, zul je actie ondernemen. Daar twijfel je zelf toch niet aan.

Comment

@ Alain
                          Er staat: wordt bekostigd door de vzw.
                          Ik heb het dus niet over de inkomsten !
                          Lut

Dat heb ik uitdrukkelijk aangehaald in mijn voorgaand antwoord.

Comment

wet is wet niemand staat daar boven zelfs bd niet

offtopic:een klein voorbeeldje (een materie waar ik geregeld mee geconfronteerd word vandaar ....)
                            in vele huurcontracten van woningen en appartementen staat duidelijk vermeld "huisdieren zijn niet toegelaten/verboden" echter getekend voor akkoord of niet , als de huurders toch besluiten een huisdier te houden mag en kan de verhuurder daar niks tegen doen, trouwens deze regel is wettelijk verboden.....
                            ontaard de discusie in ruzie voor het vredegerecht kan en zal de rechter het contract nietig verklaren omwille van deze tekst!
                            ook immo kantoren maken zich er massaal schuldig aan, maar hopen op de onwetend heid van de huurder....zoals de meeste verhuurders trouwens.....
                            http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                              <...> en zal de rechter het contract nietig verklaren omwille van deze tekst!
                              Betekent dat dan dat de huurder op straat staat? Hij heeft immers geen contract meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
                                Mocht jouw aanwezigheid op BD een negatieve impact op je professionele situatie hebben, zul je actie ondernemen. Daar twijfel je zelf toch niet aan.
                                Geloof me, daar heb ik dikwijls over nagedacht. Maar dat zou dan mijn eigen dikke schuld zijn en zal ik moeten leren leven met de consequenties. Velen kennen mijn zaak en ik ben hier al in soms hevige discussies getreden met personen die buiten BD zelfs klant zijn. Toch teken ik iedere post met mijn volledige naam. Dit zorgt tegelijkertijd voor een zekere mate van zelfcensuur. Iets wat soms wel ontbreekt bij anonieme posters (niet tegen iemand in 't bijzonder bedoeld hoor).

Comment

Working...
                                X